[M¦] RPA - Meksyk

Data: 2010-06-11 16:52:25
Autor: Meehoo
[M¦] RPA - Meksyk
1. nie da się tego ogl±dać przez te napi******j±ce tr±bki...
2. Wielcy znawcy futbolu i przepisów siedz± i komentuj± ten mecz - nie znać
zasad spalonego???????????????? masakra....
3. mecz niezły, szkoda, że Meksykanie nie strzelili.

Meehoo

Data: 2010-06-11 19:03:33
Autor: TheBest
[M¦] RPA - Meksyk
Meehoo pisze:
1. nie da się tego ogl±dać przez te napi******j±ce tr±bki...
faktycznie tragedia, a jak to na stadionie musi ryczec
2. Wielcy znawcy futbolu i przepisów siedz± i komentuj± ten mecz - nie znać
zasad spalonego???????????????? masakra....
http://theoriginalwinger.com/2010-06-11-south-africa-vs-mexico-highlights-mexicos-offsides-goal-disallowed
3. mecz niezły, szkoda, że Meksykanie nie strzelili.

szalu nie bylo skoro usnalem po 70 minutach ;)

Data: 2010-06-11 20:25:27
Autor: Meehoo
[M¦] RPA - Meksyk
Dnia Fri, 11 Jun 2010 19:03:33 +0200, TheBest napisał(a):

Meehoo pisze:
1. nie da się tego ogl±dać przez te napi******j±ce tr±bki...
faktycznie tragedia, a jak to na stadionie musi ryczec

Ciekawe jak na innych meczach...

[...]

Ale co? Ja wiem, że spalony ewidentny, szkoda, że nie wie tego człowiek
komentuj±cy mecze od 20paru lat i były piłkarz...

3. mecz niezły, szkoda, że Meksykanie nie strzelili.

szalu nie bylo skoro usnalem po 70 minutach ;)

To przez upał ;-)

Pzdr

--
Meehoo

Data: 2010-06-11 22:38:26
Autor: Doomin
[M¦] RPA - Meksyk
Meehoo pisze:
Dnia Fri, 11 Jun 2010 19:03:33 +0200, TheBest napisał(a):

jak na innych meczach...

[...]

Szpaku zdaje sie powiedzial ze byl spalony, to b. pilkarz
nie wiedzial, a glupio pewno bylo Dariuszowi tlumaczyc
na wizji dlaczego byl...

Data: 2010-06-12 12:37:22
Autor: Marcin Kasperski
[MĹš] RPA - Meksyk

1. nie da się tego oglądać przez te napi******jące trąbki...

faktycznie tragedia, a jak to na stadionie musi ryczec

Mi to brzmi jak takie gęste stado much. Może w Afryce przyzwyczajeni ;-)

Data: 2010-06-11 20:06:05
Autor: JanKo
[M¦] RPA - Meksyk
Agent Meehoo nadaje:

1. nie da się tego ogl±dać przez te napi******j±ce tr±bki...

I tak przez miesi±c... Czy jest gdzie¶ transmisja z napisami?

Data: 2010-06-11 22:38:59
Autor: vier panzersoldaten und ein hund
[M¦] RPA - Meksyk

"JanKo" <bez@maila.tu>:

1. nie da się tego ogl±dać przez te napi******j±ce tr±bki...

I tak przez miesi±c... Czy jest gdzie¶ transmisja z napisami?

ZDF - tyle, ze po niemiecku i nie wszystkie mecze pokazuja:-)

--
Pzdr
AZ

Data: 2010-06-11 20:32:29
Autor: castrol
[MĹš] RPA - Meksyk
W dniu 2010-06-11 16:52, Meehoo pisze:
1. nie da się tego oglądać przez te napi******jące trąbki...

Matko boska! Zabrac im to cholerstwo! Wlasnie ogladam mecz Urugwaj - Francja, jest 3 minuta meczu a ja mam dosc! Ci ludzie to idioci!
Jacek Kustra

Data: 2010-06-11 21:22:20
Autor: Cavallino
[MĹš] RPA - Meksyk
Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości news:4c128156$1news.home.net.pl...
[...]

Ale FIFA ma nasze gusta gdzieĹ›.

Data: 2010-06-12 00:10:04
Autor: castrol
[MĹš] RPA - Meksyk
W dniu 2010-06-11 21:22, Cavallino pisze:

Ale FIFA ma nasze gusta gdzieĹ›.

Przez cały mecz, z trybu nie było słychać żadnego okrzyku czy wrzawy. Tylko i wyłącznie słyszałem buczenie :) Chociaż potem może to piwo robiło swoje :)

Jacek Kustra

Data: 2010-06-11 20:39:50
Autor: DysoN
[M¦] RPA - Meksyk
64 x 90 minut pierdzenia plus ewentualne dogrywki.
:((((

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

[M¦] RPA - Meksyk