RPA - Polska

Data: 2009-06-06 16:03:15
Autor: AJK
RPA - Polska
06-06-2009  o godz. 15:58 yamma napisał:

Na duży plus Bosacki.

O, rany boskie...

--
AJK

Data: 2009-06-06 16:07:08
Autor: yamma
RPA - Polska
AJK wrote:
06-06-2009  o godz. 15:58 yamma napisał:

Na duży plus Bosacki.

O, rany boskie...

W porównaniu z Żewłakiem gra jak profesor. Widziałeś zachowanie Żewłakowa przy bramce? Sobie, kurna, pieprzona gwiazda po prostu odpuściła. Ja za coś takiego z mety wywaliłbym go z murawy na ławkę. Dudka też nie lepszy. Co podanie, to na zapalenie płuc.
yamma

Data: 2009-06-06 16:12:27
Autor: AJK
RPA - Polska
06-06-2009  o godz. 16:07 yamma napisał:

[...]

Bosacki jest naprawdę niewiele lepszy. If any.
O, właśnie przed chwilą było widać :-(

Dudka też nie lepszy. Co podanie, to na zapalenie płuc.

Bym polemizował. W wielu przypadkach to są zwyczajne podania na zachodni
dobieg. A to, że nasi nie mają siły/ochoty/pomyślunku albo jak Wilk na
skrzydle w I połowie nie potrafią przyjąć...
Dudkę na razie zapisałbym na plus.

--
AJK

Data: 2009-06-06 16:18:45
Autor: yamma
RPA - Polska
AJK wrote:
[...]

Polemizowałbym. Większość akcji lewą stroną kończy się właśnie na Bosackim.

[...]

Ja mu dam drugi plus jak się w końcu obudzi, bo na razie krąży sobie sennie w okolicach tego kółka w środku.
yamma

Data: 2009-06-06 16:40:44
Autor: Mermi
RPA - Polska
AJK pisze:

Dudkę na razie zapisałbym na plus.

LOL. Ten koleś jest maksymalnie drewniany i ja się poważnie zastanawiam w jaki sposób on się łapie do kadry Auxerre???

Data: 2009-06-06 14:44:08
Autor: Przemek Budzyński
RPA - Polska
Mermi <none@none.pl> napisał(a):
AJK pisze:

> Dudkę na razie zapisałbym na plus.

LOL. Ten koleś jest maksymalnie drewniany i ja się poważnie zastanawiam w jaki sposób on się łapie do kadry Auxerre???

w Auxerre dość często grywał na lewej obronie. Do pomocy w I składzie
zazwyczaj się nie łapie.

--

RPA - Polska