RPA - Polska

Data: 2009-06-06 16:22:16
Autor: Mane
RPA - Polska
Co robi w tej kadrze taki Komorowski, ktoś z kibiców Legii może napisać ile on minut zagrał na wiosne?

Data: 2009-06-06 16:30:36
Autor: yamma
RPA - Polska
Mane wrote:
Co robi w tej kadrze taki Komorowski, ktoś z kibiców Legii może
napisać ile on minut zagrał na wiosne?

Niewiele. To w sumie taki "piłkarz przyszłości", na razie prezentuje formę podwórkowego kopacza ale jak pogra z rok w Legii, to może nauczy się grać. Leo go wprowadził głownie po to aby móc przesunąć do przodu Krzynówka.
yamma

Data: 2009-06-06 14:38:49
Autor: Przemek Budzyński
RPA - Polska
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):
 na razie prezentuje formę podwórkowego kopacza (...)

Leo go wprowadził

k....a, czlowiek, Ty serio nie widzisz, jak trzeszczą ze sobą te dwa człony
Twojej wypowiedzi, czy tylko koncertowo udajesz głupka?

Data: 2009-06-06 16:40:30
Autor: Mane
RPA - Polska
yamma pisze:

[...]

To moze mozna bylo Brozka sprawdzic.

Data: 2009-06-06 14:45:09
Autor: Przemek Budzyński
RPA - Polska
Mane <mane1979@gazeta.pl> napisał(a):
yamma pisze:

> Niewiele. To w sumie taki "piłkarz przyszłości", na razie prezentuje > formę podwórkowego kopacza ale jak pogra z rok w Legii, to może nauczy > się grać. Leo go wprowadził głownie po to aby móc przesunąć do przodu > Krzynówka.

> [...]

nie wiem, czy Piotr Brożek nie ma przypadkiem kontuzji. Zresztą nawet gdyby
nie miał, to ma poważny mankament w oczach Beenhakkera - nie siedzi w klubie
na ławce :) :) :)

Data: 2009-06-06 16:53:28
Autor: UGI
RPA - Polska

Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

nie wiem, czy Piotr Brożek nie ma przypadkiem kontuzji. Zresztą nawet gdyby
nie miał, to ma poważny mankament w oczach Beenhakkera - nie siedzi w klubie
na ławce :) :) :)

Dla mnie to w ogole jest nieporozumienie ze swiezo upieczony mistrz Polski nie mial zadnego swojego pilkarza w tym meczu z kolei Leo nie zawahal sie wpuscic takich ludzi jak Komorowski czy Wilk. No i nieszczesny Roger, w ktorym Leo jest zakochany.

Data: 2009-06-06 17:01:10
Autor: yamma
RPA - Polska
napisał w wiadomości

[...]

Zanim zaczniecie po swojemu pleść głupoty, to może najpierw zapoznajcie się z faktami:
http://www.pilka24.pl/news/show/2463/reprezentacja/kadra_polski_na_mecze_w_rpa/
"Trener Leo Beenhakker ogłosił skład kadry na mecze towarzyskie z Republiką Południowej Afryki i Irakiem.
[...]
Bramkarze:
Łukasz Fabiański (Arsenal Londyn), Łukasz Załuska (Dundee United), Sebastian Przyrowski (Polonia Warszawa).
Obrońcy:
Marcin Wasilewski (Anderlecht), Dariusz Dudka (Auxerre), Michał Żewłakow (Olympiakos Pireus), Tomasz Jodłowiec (Polonia Warszawa), Bartosz Bosacki (Lech Poznań), Jakub Wawrzyniak (Panathinaikos Ateny), Jacek Krzynówek (Hannover 96).
Pomocnicy:
Mariusz Lewandowski (Szachtar Donieck), Łukasz Tralka (Polonia Warszawa), Rafał Murawski (Lech Poznań), Roger Guerreiro (Legia Warszawa), Rafał Boguski (Wisła Kraków), Sławomir Peszko (Lech Poznań).
Napastnicy:
Ireneusz Jeleń (Auxerre), Dawid Nowak (GKS Bełchatów), Euzebiusz Smolarek (Bolton Wanderers), Paweł Brożek (Wisła Karków), Robert Lewandowski (Lech Poznań), Marek Saganowski (Southampton FC).
Zawodnicy rezerwowi:
Adam Stachowiak, Jakub Rzeźniczak (Legia Warszawa), Piotr Polczak (Cracovia Kraków), Piotr Brożek (Wisła Kraków), Tomasz Bandrowski (Lech Poznań), Dawid Janczyk, Łukasz Sosin (Anorthosis Famagusta), Jakub Wilk (Lech Poznań)"
yamma

Data: 2009-06-06 15:04:31
Autor: Przemek Budzyński
RPA - Polska
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):
Zanim zaczniecie po swojemu pleść głupoty, to może najpierw zapoznajcie się z faktami:
http://www.pilka24.pl/news/show/2463/reprezentacja/kadra_polski_na_mecze_w_rpa/

jakby pan Leo bardziej interesował się Polską ligą, to by wiedział, Ze
Boguskiego nie ma co powoływać.....a Piotra Brożka na  liście głównej nie ma.

Data: 2009-06-06 17:13:12
Autor: Mane
RPA - Polska
Moze Komorowskiego szykuje do Feyenoordu :D

Data: 2009-06-06 15:20:20
Autor: Przemek Budzyński
RPA - Polska
Mane <mane1979@gazeta.pl> napisał(a):
Moze Komorowskiego szykuje do Feyenoordu :D

i pomyśleć, że Boenisch był do "zatrudnienia" na tej pozycji....a Gancarczyk
do przetestowania jest cały czas....

--

RPA - Polska