RPA - Polska

Data: 2009-06-06 14:51:31
Autor: Przemek Budzyński
RPA - Polska
kolejna kiszka. Ale czepiać się specjalnie nie ma co - skład kadry dość
przypadkowy, ekipa po części z łapanki, być może z Brożkiem, Boguskim i
Błaszczykowskim w składzie gra wyglądałaby lepiej. Ciekawy jestem, co pokaże w
kadrze Obraniak, jeśli FIFA pozwoli mu na grę. Dziś bardzo słabo zagrali Bosacki i Dudka, Roger po prostu tragicznie,
Krzynówek się starzeje z każdym meczem. Wyróżnić można Lewandowskiego,
Murawskiego i Peszkę (czy nie za szybko obaj zostali zmienieni?)....i jeszcze
Załuskę w bramce.

Data: 2009-06-06 16:56:15
Autor: Mane
RPA - Polska

[...]