RPA - Urugwaj : hahahahaha czesc 2

Data: 2010-06-16 22:33:22
Autor: Cavallino
RPA - Urugwaj : hahahahaha czesc 2
Użytkownik "DysoN" <dyson@szuruburu.ru> napisał w wiadomości news:hvbb3m$89m$1inews.gazeta.pl...
Jaka piekna cisza.... :D

teraz to sobie te trabki niech do dupy wsadza, cieszy mnie wygrana (to chyba juz pewne....) Urugwaju. Czerwona i kartka w 100% zasluzona, na koniec niech ich jeszcze zabojady dobija.

Moze jakby im teraz jakis szaman powiedzial ze to wszystko kara bogow za wuwuzele od ktorych bogow glowy bola to bylo by to jedyny plus dla RPA i kibicowania w tym kraju.

Dokładnie tak samo to odbieram, bardzo się ucieszyłem jak z miejsca sobie wsadzili te trąbki tam, gdzie powinny być od początku mundialu.

RPA - Urugwaj : hahahahaha czesc 2