RPA - Urugwaj : hahahahaha czesc 2

Data: 2010-06-16 22:59:12
Autor: Marcin Kasperski
RPA - Urugwaj : hahahahaha czesc 2
 Czerwona i kartka w 100% zasluzona,

Ech, a mi się akurat ten przepis nie podoba. Przy faulu za który leci
karny mogliby sobie te czerwone darować jeśli nie był brutalny, żółta
w zupełności by wystarczyła.

(inna sprawa że parę minut wcześniej należała się druga żółta lub nawet
czerwona za cięcie po nogach)

Data: 2010-06-16 23:07:11
Autor: Cavallino
Użytkownik "Marcin Kasperski" <Marcin.Kasperski@mekk.waw.pl> napisał w wiadomości news:874oh2snhb.fsfmekk.waw.pl...
 Czerwona i kartka w 100% zasluzona,

Ech, a mi się akurat ten przepis nie podoba. Przy faulu za który leci
karny mogliby sobie te czerwone darować

A nie prościej darować sobie faulowanie?

Data: 2010-06-17 07:47:47
Autor: Mane
RPA - Urugwaj : hahahahaha czesc 2
W dniu 2010-06-16 22:59, Marcin Kasperski pisze:

(inna sprawa ¿e parê minut wcze¶niej nale¿a³a siê druga ¿ó³ta lub nawet
czerwona za ciêcie po nogach)

Wiec jesli by byla mozliwosc cieliby w polu karnym rowno z trawa. W koncu karny to jeszcze nie bramka.

RPA - Urugwaj : hahahahaha czesc 2