[PRESS] RPP - możliwość podwyżek stóp

Data: 2010-12-12 11:19:35
Autor: Tomasz Opalski
[PRESS] RPP - możliwość podwyżek stóp
Na podstawie tego wywiadu, IMHO perspektywa podwyżek stóp ryzuje się dość mgliście, szczególnie biorąc pod uwagę, że prof. Bratkowski jest kojarzony z jastrzębią frakcją RPP. Ciekawe jaką perspektywę i skalę widzą zwolennicy mniej restrykcyjnej polityki pieniężnej?
Nie dziwota że OF lepsze warunki rezerwuje wyłącznie dla rocznych lokat

http://tnijurl.com/rpp/

Data: 2010-12-13 00:20:40
Autor: witrak()
[PRESS] RPP - możliwość podwyżek stóp
Tomasz Opalski wrote:

http://tnijurl.com/rpp/

Czy byłbyś uprzejmy podawać linki, które pozwalają sprawdzić dokąd
linki wiedzie ?

Chciałbym przeczytać a nie klikam w byle co...
;-)

witrak()

Data: 2010-12-13 01:49:08
Autor: Marcin Wasilewski
Użytkownik "witrak()" <witrak@hotmail.com> napisał w wiadomości news:ie3kd6$qvt$2srv.cyf-kr.edu.pl...

Chciałbym przeczytać a nie klikam w byle co...
;-)

Nie ma to jak "www fobia". :) Do bankier.pl prowadzi.
Przełam się i kliknij.

Data: 2010-12-14 13:34:22
Autor: witrak()
Marcin Wasilewski wrote:
[...]

"Każdy ma prawo być ignorantem na takim poziomie, jak sam chce.
Ale żeby kogoś innego namawiać do pozostawania ignorantem, trzeba
już być głupcem..."

:-)

witrak()
PS. Skopiowanie dwóch linków przez jednego uczestnika kosztuje
nieporównywalnie mało wobec kosztu sprawdzania bezpieczeństwa
niepewnego linku przez dziesiątki pozostałych uczestników.

Data: 2010-12-14 21:10:47
Autor: Marcin Wasilewski
[PRESS] RPP - możliwość podwyżek stóp

..

Trzeba być ignorantem aby mieć tak skonfigurowany system aby umożliwiał załapanie syfu (bez ingerencji użytkownika) po wejściu na stronę www.

Data: 2010-12-14 21:47:44
Autor: Kamil Jońca

.
[...]

Dlaczego zakładasz, że chodzi o złapanie syfu? A nie na przykład o to,
że ja _nie_chcę_ oglądać Twojego linka? (Bo już go widziałem, bo wiem że
w tym serwisie to bzdury piszą, itp)
KJ

EMACS = Each Manual's Audience is Completely Stupified

Data: 2010-12-15 00:59:58
Autor: Marcin Wasilewski
Użytkownik "Kamil "Jońca"" <kjonca@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:87sjy0w07j.fsfalfa.kjonca...

Dlaczego zakładasz, że chodzi o złapanie syfu? A nie na przykład o to,
że ja _nie_chcę_ oglądać Twojego linka? (Bo już go widziałem, bo wiem że
w tym serwisie to bzdury piszą, itp)

W przeciwieństwie do Ciebie potrafię wysnuć taki wniosek po przeczytaniu tekstu przedpiszcy. Tak przy okazji, gdzie Ty widzisz w tym wątku mój link?

A tak na koniec:

1. irytują mnie ludzie którzy wolą innym zawracać 4 litery niż samemu kliknąć w link,
2. wolę link do serwisu skocz.pl itp., niż składać po kawałku, pociachany (przez program pocztowy nadawcy) link. Chociaż oczywiście w dobrym tonie jest napisać co po drugiej stronie siedzi.

Data: 2010-12-15 07:54:38
Autor: xbartx
Dnia Wed, 15 Dec 2010 00:59:58 +0100, Marcin Wasilewski napisał(a):

[...]

To chyba chodzi o to, że skrócone linki jakieś tam zagrożenie stwarzają. Napisałeś "Trzeba być ignorantem aby mieć tak skonfigurowany system aby umożliwiał załapanie syfu (bez ingerencji użytkownika) po wejściu na stronę www." ale to nie jest do końca prawdą, bo czasami infekcja przebiegać może bez jakiejkolwiek interakcji użytkownika na całkowicie uaktualnionym systemie z aktualnym AV.
Co do długich linków to wystarczy jest podać w <> i nic tego nie potnie <https://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/browse_thread/
thread/5f5caf16b8087b86?pli=1>

--
xbartx

Data: 2010-12-15 07:57:36
Autor: Michal Tyrala
On Wed, 15 Dec 2010 07:54:38 +0000 (UTC), xbartx wrote:
[...]

Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2010-12-15 20:04:13
Autor: Wojciech Bancer
On 2010-12-15, xbartx <bart@hashzero.net> wrote:

[...]

Co do długich linków to wystarczy jest podać w <> i nic tego nie potnie <https://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/browse_thread/
thread/5f5caf16b8087b86?pli=1>

Nie wystarczy. Trzeba po prostu mieć czytnik, który nie ucina w sposób nieproszony. Np:
https://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/browse_thread/thread/5f5caf16b8087b86?pli=1

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2010-12-15 20:24:53
Autor: Rafał
[PRESS] RPP - możliwość podwyżek stó p
W dniu 2010-12-15 08:54, xbartx pisze:
Co do długich linkĂłw to wystarczy jest podać w<>  i nic tego nie potnie

<https://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/browse_thread/
thread/5f5caf16b8087b86?pli=1>

Jakby to ująć... Może najprościej jak się da. Nie działa.

--
Raf

Data: 2010-12-15 13:51:45
Autor: Borys Pogoreło
[...]

 W dobrym tonie jest używać programów, które prawidłowo wklejają linki...

 Skracacze jakos nie biorą pod uwagę, że za jakiś czas połowa tych linków
wyparuje, podczas gdy archiwa usenetu nadal będą istnieć. Sami będziecie
zgrzytać zębami próbując dojść do jakiejś istotnej informacji.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-12-15 14:01:22
Autor: Kamil Jońca
Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno> writes:

[...]

I dlatego dobrze jest wręcz wkleić istotny fragment danej strony. Choć
tu już zaczyna się ryzyko naruszenia Praw Autorskich. Nie mam dobrego
rozwiązania :(

KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
kondensator - kondensatorych - kondensatoremu

Data: 2010-12-15 13:53:23
Autor: Wojciech Bancer
On 2010-12-15, Kamil Jońca <kjonca@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

[...]

Jak podajesz źródło?

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2010-12-16 17:20:35
Autor: witrak()
Kamil Jońca wrote:
[...]

Cytat (fragmentu, adekwatnego do czyjejś własnej wypowiedzi)
rzadko kiedy jest naruszeniem praw autorskich.

witrak()

Data: 2010-12-16 17:18:22
Autor: witrak()
Marcin Wasilewski wrote:
[...]

1. Nie tak dawno była sytuacja, gdy nic nie trzeba było zrobić
oprócz otwarcia strony - tylko kliknąć na link i już - ciekwa
jestem co byś wtedy zrobił, gdyby ktoś taki link podesłał ?
2. Nie mam absolutnie żadnego powodu, aby wierzyć, że ktoś
deklarujący jako swoje dane nadawcy
 'From: "Marcin Wasilewski" <jakis@adres.pewnie.je.st>'
nie wyśle skróconego linku do bardzo nieprzyjemnej strony.

I sporo też innych ludzi - jak pewnie zauważyłeś - nie zalicza się
do naiwnych...

witrak()

Data: 2010-12-16 18:11:34
Autor: Michal Tyrala
On Thu, 16 Dec 2010 17:18:22 +0100, witrak() wrote:
 2. Nie mam absolutnie żadnego powodu, aby wierzyć, że ktoś
 deklarujący jako swoje dane nadawcy
  'From: "Marcin Wasilewski" <jakis@adres.pewnie.je.st>'
 nie wyśle skróconego linku do bardzo nieprzyjemnej strony.

Uwazasz swoj From: za godzien zaufania jak rozumiem? ;)

Data: 2010-12-16 20:58:04
Autor: witrak()
  'From: "Marcin Wasilewski" <jakis@adres.pewnie.je.st>'
 nie wyśle skróconego linku do bardzo nieprzyjemnej strony.

Uwazasz swoj From: za godzien zaufania jak rozumiem? ;)

Chyba nie masz wiele wspólnego z pocztą ;-)

W przeciwnym razie wiedziałbyś, że ŻADEN "From" nie jest godzien
zaufania :-)))

witrak()
PS. Właściwie powinienem był wysłać to podszywając się pod Ciebie ;-)

Data: 2010-12-16 22:29:51
Autor: Michal Tyrala
On Thu, 16 Dec 2010 20:58:04 +0100, witrak() wrote:

 Chyba nie masz wiele wspólnego z pocztą ;-)

Strzelaj dalej. Ja moje posty firmuje From: takim a nie innym. Ty majac tam to co masz,
przypieprzyles się do From przedpiscy. A ja chyba jednak bardziej ufam
ludziom, co się imienia z nazwiskiem nie wstydza.

PS. Usenet to nie poczta. Nie blysnales.

Data: 2010-12-17 13:54:19
Autor: witrak()
  'From: "Marcin Wasilewski" <jakis@adres.pewnie.je.st>'
[...]

No i ja właśnie takie ufanie nazywam naiwnością.

A jak Ty się *naprawdę* nazywasz ?

I co by było, gdybym miał nickname "Michał Tyrała" ?

PS. Usenet to nie poczta. Nie blysnales.

A ma to jakiś wpływ na nagłówek From ? Nie ? No to nie błysnąłeś.

witrak()

Data: 2010-12-17 13:09:59
Autor: Michal Tyrala
On Fri, 17 Dec 2010 13:54:19 +0100, witrak() wrote:
> [...]
> ludziom, co się imienia z nazwiskiem nie wstydza.

 No i ja właśnie takie ufanie nazywam naiwnością.

Wolno Ci. Jednak czepianie się czyjegos Froma, jak się samemu tam ma
smietnik, jest po prostu smieszne. Tylko tyle i az tyle.

A ze we From mozna wpisac cokolwiek? Mozna. Post podpisany pgp z nickiem
i mailem na jakims portalu dalej znaczy nic. Trzeba miec *co* uwiarygodnic.

 A jak Ty się *naprawdę* nazywasz ?

Napisano. A Ty? :)

> PS. Usenet to nie poczta. Nie blysnales.

 A ma to jakiś wpływ na nagłówek From ?

Istotne jest o tyle, ze czepić to się trzeba umiec. :-)

PS. Trzeci raz juz Ci nie napisze dlaczego nie powinienes się czepiac nicka
przedpiscy. EOT/dobranoc.

Data: 2010-12-17 14:25:09
Autor: witrak()
Michal Tyrala wrote:
[...]

Biedaku :-) Nie zrozumiałeś tego, co ów przedpiśca pojął od razu:
cokolwiek jest we From nie ma znaczenia i nie ma powodu, aby
uważać, że np. to osoba występujące na grupie od dawna. Nie
czepiałem się nicka (tym bardziej że sam używam, jakiego używam)
tylko naiwnej wiary, że jak ktoś się w poście w *ogóle*
podpisuje/identyfikuje, to jest bardziej wiarygodny i nie będzie
miał odwagi przekierować innych skróconym linkiem "w maliny".

EOT/Miłego dnia

witrak()

Data: 2010-12-16 15:19:39
Autor: Artur M. Piwko
[PRESS] RPP - możliwość podwyżek stóp
In the darkest hour on Tue, 14 Dec 2010 21:10:47 +0100,
Marcin Wasilewski <jakis@adres.pewnie.je.st> screamed:
[...]

W grę może wchodzić wiele rzeczy: nie wiadomo co tam do końca jest,
można nie chcieć nabijać komuś statów po refid, etc.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:239B ]
[ 15:18:59 user up 12653 days,  3:13,  1 user, load average: 0.86, 0.18, 0.72 ]

  When all else fails, let a = 7.  If that doesn't help, then read the manual.

Data: 2010-12-16 23:34:46
Autor: Marcin Wasilewski
Użytkownik "Artur M. Piwko" <milusi.pysiaczek@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:slrnigk7vr.331.milusi.pysiaczekbuziaczek.pl...

W grę może wchodzić wiele rzeczy: nie wiadomo co tam do końca jest,
można nie chcieć nabijać komuś statów po refid, etc.

Ależ oczywiście, można nawet i komputera nie używać.
Nie wychodzić z domu, bo ślisko, etc. Przymusu nie ma.
Tylko nie rozumiem czemu z uwagi na własne fobie zawracać "4 litery" innym.

Jedyny argument, ktĂłry mnie przekonuje, to brak linku dla "potomnych".
Niweczony z lekka przez fakt, że obecnie "często, gęsto" serwisy i tak są robione w taki sposób, że
po pewnym czasie link moĹźna o kant....

Data: 2010-12-16 23:43:49
Autor: mvoicem
(16.12.2010 23:34), Marcin Wasilewski wrote:
[...]

Kiedyś ktoś na jakiejś grupie dla "żartu" wysłał link do obrazka z
wnętrzem odbytnicy jakiegoś jełopa.

Od tamtej pory wolę wiedzieć gdzie klikam niż nie wiedzieć.

p. m.

[PRESS] RPP - możliwość podwyżek stóp