%% RPP utrzymuje - LUKAS obniza

Data: 2009-05-02 12:44:50
Autor: Końrad N.S.
%% RPP utrzymuje - LUKAS obniza
LUKAS Bank obniżył oprocentowanie rachunku "oszczędzam" z 5.50 do 5.10%, mimo, że RPP na ostatnim posiedzeniu postanowiła utrzymać wysokość stóp procentowych na niezmienionym poziomie. Trudno, nie musi to być powiązane, jednak taka decyzja jest mało czytelna.

Dziwny ruch, dziwna wielkość obniżki.

Teraz szukać innego banku, innych depozytów? Kto ma wyższe %%, są lokaty np. powyżej 6%?

Data: 2009-05-02 13:15:59
Autor: Grażyna.Ł
%% RPP utrzymuje - LUKAS obniza

Użytkownik "Końrad N.S." <najswiezy@op.pl> napisał w wiadomości news:gth85j$133a$1opal.icpnet.pl...
[...]

Skąd masz to oprocentowanie rachunku ,,Oszczędzam" 5,5%, ja mam na moim 4% przed chwilą sprawdzałam.

Pozdrawiam
Grażyna

Data: 2009-05-02 13:24:34
Autor: wiatrak
%% RPP utrzymuje - LUKAS obniza

Użytkownik "Grażyna.Ł" <luszcz1@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gtha5g$c48$1atlantis.news.neostrada.pl...

Skąd masz to oprocentowanie rachunku ,,Oszczędzam" 5,5%, ja mam na moim 4% przed chwilą sprawdzałam.

Pozdrawiam
Grażyna

A stąd: http://www.lukasbank.pl/download/regulamin_dobrze_skalkulowane.pdf

wiatrak

Data: 2009-05-02 23:02:52
Autor: MK
%% RPP utrzymuje - LUKAS obniza
"Końrad N.S." <najswiezy@op.pl> wrote in message news:gth85j$133a$1opal.icpnet.pl...
[...]

Oprocentowanie depozytow nie jest uzaleznione od stop procentowych wyznaczanych przez RPP, ale przez te obowiazujace na rynku miedzybankowym. Oczywiscie sa ona ze soba skorelowane, ale oprocentowanie depozytow jest od pewnego czasu powyzej WIBORu, wiec teoretycznie cena placona za depozyty jest zbyt wysoka. W mojej opinii kazdy bank bedzie obnizal orpcentowanie po osiagnieciu celu np. zebraniu wyznaczonej wartosci depozytow na 3, 6, 12 m-cy lub pozyskaniu xxx klientow itp... Nie dziwi mnie to wcale... oznacza to, ze bank ma odpowiednia wartosc depozytow zeby pokryc aktywa i nie musi przeplacac...

MK

%% RPP utrzymuje - LUKAS obniza