RRK z salonu24. wariatke stalinowska, pastujesz propagandzisto?

Data: 2011-06-20 05:45:58
Autor: obserwator
RRK z salonu24. wariatke stalinowska, pastujesz propagandzisto?

Widze ze ciebie jednak tez przywieziono ze wschody? Jestes ruskim zydem, czy
tylko bylym polskim komunista, zalosny kretynku?

Data: 2011-06-20 10:36:24
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:itmmql$g0v$1inews.gazeta.pl...
Widze ze ciebie jednak tez przywieziono ze wschody? Jestes ruskim zydem,
czy tylko bylym polskim komunista, zalosny kretynku?

Dla ciebie debilu mogę być nawet Eskimosem.

--
stevep

Data: 2011-06-20 12:14:52
Autor: obserwator
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
> [...]
> czy tylko bylym polskim komunista, zalosny kretynku?

Dla ciebie debilu mogę być nawet Eskimosem.

Eskimosi to normalni ludzie, smieciu stalinowski.

Data: 2011-06-20 14:46:35
Autor: Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:itndjs$118$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> czy tylko bylym polskim komunista, zalosny kretynku?

Dla ciebie debilu mogę być nawet Eskimosem.

Eskimosi to normalni ludzie, smieciu stalinowski.

Te, prowokator sowiecki! http://13k.pl/-/sugestia.php

BomBel

Data: 2011-06-20 15:31:34
Autor: cirrus
[...]

Fakt, że ty nie jesteś normalny.

--
stevep

Data: 2011-06-20 13:38:50
Autor: obserwator
RRK z salonu24. wariatke stalinowska, pastujesz propagandzisto?
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
> Eskimosi to normalni ludzie, smieciu stalinowski.

Fakt, że ty nie jesteś normalny.

zrozum pieprzykowski, ze trzeba byc skonczonym idiota, aby wmawiac te brednie
ktore ty pastujesz normalnym ludziom.

jakim trzeba byc tepym skurwysynem sbeckim, aby miec nadzieje, ze normalny
czlowiek moze komus takiemu jak ty jeszcze wierzyc, po dwudziestu latach tego
bajzlu i gnoju ktory zrobili komunisci z Polski?

Kazdy twoj tekst to takie smierdzace goowno, ktore probujesz po zydowsku
zachwalac polskiemu spoleczenstwu, bo twoi sponsorzy uwazaja nadal, ze Polacy
en bloc, to zbiorowisko baranow u matolow. Jest jednak nadzieja, ze lby wasze jednak poleca.

Data: 2011-06-21 03:54:15
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:itniha$jl7$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale zboczony bełkot.

--
stevep

Data: 2011-06-21 02:18:39
Autor: obserwator
> [...]
> Polacy en bloc, to zbiorowisko baranow u matolow.
> Jest jednak nadzieja, ze lby wasze jednak poleca.

dobry i celny. Nie podoba sie, funkcjonariudszowi z Czerskiej? Prawda zawsze
sie nie podoba:))

Data: 2011-06-21 08:35:51
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:itov1u$c48$1inews.gazeta.pl...
[...]

Bardzo celny i bardzo mi sie podoba jako niezbite świadectwo twojego kretyństwa.

--
stevep

RRK z salonu24. wariatke stalinowska, pastujesz propagandzisto?