[Citi] RRSO 53,34%

Data: 2011-06-10 12:45:20
Autor: Sinus
[Citi] RRSO 53,34%
Jakoś nigdy nie zaprzątałem sobie głowy oprocentowaniem kredytu na KK, zawsze spłacając w terminie, co najwyżej korzystając z innych produktów kredytowych.

Wiedziałem że Citi nie grzeszy niskim oprocentowaniem, ale dzisiejszy spam z Sziti nieco mnie zaskoczył:

"Rzeczywista roczna stopa oprocentowania (RRSO) dla Kart Kredytowych Citibank w zależności od rodzaju posiadanej karty będzie wynosić od 27,83% do 34,92% (dla karty Citibank MasterCard World Signia Ultime RRSO wynosić będzie 53,34%). Przykład wyliczenia RRSO dla poszczególnych rodzajów kart znajduje się w Załączniku nr 4 do Regulaminu Kart Kredytowych Citibank."

To prawie jak lichwa...

--
Sinus

Data: 2011-06-10 06:59:10
Autor: luc
RRSO 53,34%
On 10 Cze, 14:45, "Sinus " <sinus1.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Jako nigdy nie zaprz ta em sobie g owy oprocentowaniem kredytu na KK, zawsze
sp acaj c w terminie, co najwy ej korzystaj c z innych produkt w kredytowych.

Wiedzia em e Citi nie grzeszy niskim oprocentowaniem, ale dzisiejszy spam z
Sziti nieco mnie zaskoczy :

"Rzeczywista roczna stopa oprocentowania (RRSO) dla Kart Kredytowych Citibank
w zale no ci od rodzaju posiadanej karty b dzie wynosi od 27,83% do 34,92%
(dla karty Citibank MasterCard World Signia Ultime RRSO wynosi b dzie
53,34%). Przyk ad wyliczenia RRSO dla poszczeg lnych rodzaj w kart znajduje
si w Za czniku nr 4 do Regulaminu Kart Kredytowych Citibank."

To prawie jak lichwa...

Chyba, że wynegocjujesz sobie brak opłaty za kartę...

pzdrwm
luc

http://■.tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2011-06-10 16:50:01
Autor: brum
RRSO 53,34%
Chyba, że wynegocjujesz sobie brak opłaty za kartę...

co to ma do rzeczy ?

Data: 2011-06-10 16:58:49
Autor: Andrzej Kubiak
RRSO 53,34%
Dnia Fri, 10 Jun 2011 16:50:01 +0200, brum napisał(a):

Chyba, że wynegocjujesz sobie brak opłaty za kartę...
co to ma do rzeczy ?

Ano to, że do wyliczenia owej RRSO przyjęto idiotyczne założenia.

AK, z kilkoma kartami kredytowymi o łącznym RRSO 0,00%

Data: 2011-06-12 07:32:07
Autor: Robert
[Citi] RRSO 53,34%
Dnia 10 cze  o godzinie  14:45, na pl.biznes.banki, Sinus napisał(a):

Wiedziałem że Citi nie grzeszy niskim oprocentowaniem, ale dzisiejszy spam z Sziti nieco mnie zaskoczył:

To prawie jak lichwa...

Szukają kasiorę na odszkodowania/zadośćuczynienia ;)
http://www.proline.pl/?r=biuletyn&n=wlam-do-citibanku

--
Robert

Data: 2011-06-12 19:11:14
Autor: mx
[Citi] RRSO 53,34%
[...]

Ale co chwila proponują rozłożenie zadłużenia na raty 9.99%, plus kilka
tysięcy cashu na tych zasadach.

Data: 2011-06-13 07:56:16
Autor: Piotr
[Citi] RRSO 53,34%
W dniu 2011-06-10 14:45, Sinus pisze:

To prawie jak lichwa...

Jak spłacasz w terminie to wspomniane RRSO i tak jest czysto teoretyczne.

[Citi] RRSO 53,34%