Data: 2009-07-25 10:30:18 | |
Autor: domin | |
RRoD - no, taki prawie ;) | |
ale nie o tym... kto¶ korzystał z serwisu gwarancyjnego, z formularza na www i może powiedzieć, czy kto¶ przyjeżdża po konsole czy trzeba samemu wyekspediować j± kurierem? najlepiej zadzwon na xboxowa infolinie i pani/pan ladnie wyjasnia, kiedys ludzie pisali, ze to serwis wysyla kuriera, ty masz mu dac zapakowana konsole bez kabli, dysku i zasilacza, cala procedura trwa mniej wiecej 2tyg |
|
Data: 2009-07-25 11:37:47 | |
Autor: doslaw | |
RRoD - no, taki prawie ;) | |
domin pisze:
z tym, że infolonia dziala pn-pt only ;) ale w nocy poprzysylali maile zarowno z serwisu jak i z UPSa, wiec juz wszystko wiem :) dzieki btw, konsola już działa normalnie wystarczył w nocy telefon do kumpla który jest w giżycku, a ten pogadał z innymi ludĽmi na miejscu i podsuneli mi swietny pomysl na czasow± naprawę bez rozbierania tak jak w tym przypadku : http://rrodcure.blogspot.com/2008/06/tutorial-fix-e74-no-video-errors.html a pomysl polega na tym, żeby przegrzać konsole, żeby zimne luty znów stały się ciepłe - czyli owin±ć w trzy koce i grzac i grzac i grzac.... a potem odwin±ć jak już dobrze zagrzejemy w srodku :) |
|