RSMOG - w końcu co¶ wygrali¶my :)

Data: 2012-05-21 09:19:36
Autor: Tomasz Pyra
RSMOG - w końcu co¶ wygrali¶my :)
W II eliminacji Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Okręgu Gdańskiego
zajęli¶my pierwsze miejsce w generalce :)

Onboard:
http://www.youtube.com/watch?v=7jh1XOFY9hY

Data: 2012-05-21 08:19:36
Autor: to
RSMOG - w końcu co¶ wygrali¶my :)
begin Tomasz Pyra
Onboard:
http://www.youtube.com/watch?v=7jh1XOFY9hY

Wymień szybę. ;)

Data: 2012-05-21 19:40:39
Autor: Tomasz Pyra
RSMOG - w końcu co¶ wygrali¶my :)
On Mon, 21 May 2012 08:19:36 +0000 (UTC), to wrote:

begin Tomasz Pyra

Onboard:
http://www.youtube.com/watch?v=7jh1XOFY9hY

Wymień szybę. ;)

W lipcu będę rozbierał całe auto to wtedy przy okazji wymienie.

Data: 2012-05-21 12:43:29
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
RSMOG - w końcu co¶ wygrali¶my :)
On 2012-05-21 09:19, Tomasz Pyra wrote:
W II eliminacji Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Okręgu Gdańskiego
zajęli¶my pierwsze miejsce w generalce :)

Onboard:
http://www.youtube.com/watch?v=7jh1XOFY9hY

Gratulacje!

Strasznie przestrzenie tam macie, jak autostrady :-)

Dla porówniania mój prawie Łapanów z pkt widzenia znajomych:
http://www.youtube.com/watch?v=bILbkDG4pMw&feature=autoshare

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-05-21 19:41:49
Autor: Tomasz Pyra
RSMOG - w końcu co¶ wygrali¶my :)
On Mon, 21 May 2012 12:43:29 +0200, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:

On 2012-05-21 09:19, Tomasz Pyra wrote:
[...]

Dziękuję
Strasznie przestrzenie tam macie, jak autostrady :-)

Dla porówniania mój prawie Łapanów z pkt widzenia znajomych:
http://www.youtube.com/watch?v=bILbkDG4pMw&feature=autoshare

No ja tam też wolę jakie¶ w±skie dróżki niż takie autostrady :)
Ale jako¶ u nas ciężko co¶ zorganizować na kawałku drogi.

Data: 2012-05-21 18:57:39
Autor: Jacek Politowski
RSMOG - w końcu coś wygraliśmy :)
In article <pmbllicxh82e.1pjtnreyvlcoh$.dlg@40tude.net>
Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> wrote:
W II eliminacji Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Okręgu Gdańskiego
zajęli¶my pierwsze miejsce w generalce :)

Onboard:
http://www.youtube.com/watch?v=7jh1XOFY9hY

Wyryp jakiego i Orneta by się nie powstydziła. ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=qzL2-Fy5FSM

I dla odmiany od mojego kaleczenia - zwycięzca generalki:
http://www.youtube.com/watch?v=6vJVnUpZQWc

--
Jacek Politowski

RSMOG - w końcu co¶ wygrali¶my :)