Data: 2009-06-07 20:38:32 | |
Autor: Zygmunt M. Zarzecki | |
RST GILA T4 - manual | |
Nie tak dawno zadałem Wam pytanie jak bezpiecznie i skutecznie trochę upgradowac ten model amora aby zwiększyć mu trochę skok i miękkość. Dziś po lekturze zaczytanej na sieci chciałbym zapytać, czy nie macie może jakiś instruktarzy jak rozkręcać ten amor w celu przeczyszczenia i przesmarowania. Powiecie zapewne ze to prostacka budowa i nic wielkiego tam w środku nie ma, ale mimo to zanim sie wezmę za rozkręcanie chciałbym może poczytać jakieś porady, może foto jak to krok po kroku wykonać by sprawnie i bezboleśnie to poszło. 1. Odkręć korki i wyciągnij zawartość 2. Odkręć od spodu śruby imbusowe, blokując stopkęsprężyny od góry długim śrubokrętem lub jakimś grubszym drutem lub drutem do "robiena na drutach" 3. Rozłóż zyga |
|
Data: 2009-06-07 22:32:45 | |
Autor: karbar | |
RST GILA T4 - manual | |
2. Odkręć od spodu śruby imbusowe, blokując stopkęsprężyny od góry długim śrubokrętem lub jakimś grubszym drutem lub drutem do "robiena na drutach" Ewentualnie, przed wyjęciem zawartości od góry, ugnij amortyzator delikatnie i poluzuj dolne śruby. Po wyjęciu szaszłyków górą, będziesz mógł ciągnąć w dół dolną śrubę (żeby docisnąć dynks wewnątrz goleni, w który wkręca się śruba, do "dna" amortyzatora") i palcami ją wykręcać (bez potrzeby blokowania niczego długimi śrubokrętami). W celu dokręcenia śrub, wkręcasz od góry szaszłyki, uginasz lekko amortyzator i kręcisz. Ja tak robię, jeszcze żyje ;D pozdrawiam karbar -- [wro][Leniwa MuShellka], gg:2240510 rower: Merida Matts Sport 100, RS Psylo SL auto: Ford Escort 1,6 16v foto: http://picasaweb.google.pl/karbar.mtb |
|