RST f**k :(

Data: 2009-09-06 11:52:23
Autor: Wooyek
RST f**k :(
No i co jest grane. Ktoś ma jakieś wskazówki? Czyżby pokrętło się
zje*ało tak prosto?

Tak, widocznie masz za dużo siły. BTW pokrętła regulacyjne są po to, żeby kręcić palcami...

Rozbierać go ?

Nie. Jeśli kupiłeś dopiero co rower, to weź go do sklepu i reklamuj.

Data: 2009-09-06 14:55:49
Autor: Gamariel
RST f**k :(
Watpie by uwzglednili w reklamacji, bo tu mamy sytuacje, gdzie sam uzyszkodnik sobie na wlasne zyczenie uszkadza sprzet. Ja jezdze na RST i jeszcze mi sie nie trafilo aby rozwalic jakas/ktoras regulacje. Poza tym uzywalem tez RSTow z nizszych polek niz ten Air i tez nie mialem problemow zadnych.

Data: 2009-09-06 15:03:03
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
RST f**k :(

[...]

A wiesz co to wada konstrukcyjna/fabryczna?
W obecnych czasach, gdy księgowi rządzą...

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-06 15:06:41
Autor: kml
RST f**k :(

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:h80an6$nn8$1news.interia.pl...

[...]

A wiesz co to brak wyczucia w łapach?

kml
Last update 15/08/2009 manual TIME Z, KMC Z82 pomiar rozciągnięcia.

Data: 2009-09-06 15:17:43
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
RST f**k :(

[...]

Zakładam, że ma.
:>

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-06 15:24:14
Autor: kml
RST f**k :(

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:h80bim$ol4$2news.interia.pl...

[...]

W mojej delcie, z zew regulacją nie sposób było to przekręcić rękami. Poza tym przy nowym widelcu zawsze trzeba uważać bo nie wiadomo jak to jest zrobione.

Data: 2009-09-06 15:22:10
Autor: Wooyek
RST f**k :(
[...]

Autor pisze o "lekkim zwiększeniu oporu" i "pstryknięciu", więc może aż tak brutalnie nie zaatakował. Kto wie, może była to wada fabryczna - jakiś niedorobiony tłumik (mimo wszystko to RST, a nie Fox), albo niedokładny montaż (regulator trzymający się na jedym zwoju gwintu itp.)?

Myślę, że warto spróbować z gwarancją zanim samemu się zabierze do rozbierania (bo wtedy o gwarancji można zapomnieć) - nie zaszkodzi, najwyżej nie uznają.

Data: 2009-09-06 15:25:28
Autor: kml
RST f**k :(

Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości news:h80d27$2cg$1inews.gazeta.pl...

[...]

To na pewno, ale zamiast iść do sklepu ze nielubianym słowem "reklamacja" to bym uderzył w ton, że coś dziwnego się stało z regulacją etc :)

Data: 2009-09-06 15:55:00
Autor: Dżejm
RST f**k :(
[...]

Brutalnie nie było, chyba trochę wyczucia mam. Robiłem już różne rzeczy, od odkręcania wolnobiegu po lutowanie SMT ;).
A tutaj wyszedł brak doświadczenia w tej sprawie :(. Z tego co czytałem na mtbr, to nawet w różnych marzocchi czy rockschockach sobie ludzie przekręcali regulacje, więc to raczej nie specyfika RST.

pozdro

Data: 2009-09-06 10:30:14
Autor: quina
RST f**k :(