RTX3070/80

Data: 2020-09-18 15:57:43
Autor: RadoslawF
RTX3070/80
W dniu 2020-09-18 o 14:33, heby pisze:

Od wczoraj wysypało się milion memów, filmików itp na temat związany z ceną RTX3070/80 i wydajnością, szczególnie w kontekście RTX20xxTi za grubą kasę...

No dobra, właściciele RTX20xx wypłakali się, moze jakieś samobójstwa były...

A jest gdzieś prognozowana cena w PLN za RTX3070 i RTX3080? Tak żeby te $500 i $700 nie okazało się być bez jakiegoś dziwnego przelicznika na warunki w PL?

Cło, marża pośrednika a na niektórych wieszczyli że na karty
rzucą się górnicy i podbiją cenę.
Jak ma być tanio to szukaj używanej RTX20xx.

Pozdrawiam

Data: 2020-09-18 16:28:36
Autor: heby
RTX3070/80
On 18/09/2020 15:57, RadoslawF wrote:
Jak ma być tanio to szukaj używanej RTX20xx.

Myslisz że karty które wczoraj kupowali za 5kzł nagle spadną do 1800zł bo rtx30xx wyszedł i zjada je na śniadanie ;)? E, nie, co prawda RTX20xx spadną, ale bym nie przesadzał, raczej przyjanuszą je w swoich kompach przeklinając, niż wystawią na allegro w cenie poniżej RTX30xx.

Data: 2020-09-18 20:54:51
Autor: RadoslawF
RTX3070/80
W dniu 2020-09-18 o 16:28, heby pisze:

[...]

Nie wiem czy aż tyle ale spadną na pewno.
Jaki jest sens trzymać w koparce wolne karty?
Jak ma być tanio i może być wolno to zamiast wydawać tysiące zł
na każdą kartę graficzną zrób koparkę z malinek (Raspberry Pi).
Malinka to kilkaset zł od sztuki.
Ale czynnych koparek na nich nie widziałem. :-)

Pozdrawiam

Data: 2020-09-18 22:41:51
Autor: heby
RTX3070/80
On 18/09/2020 20:54, RadoslawF wrote:
zrób koparkę z malinek
Ale ja pograć chciałem.

Kpanie się nie opłaca, lepiej kraść.

Data: 2020-09-19 00:02:53
Autor: RadoslawF
RTX3070/80
W dniu 2020-09-18 o 22:41, heby pisze:

zrób koparkę z malinek
Ale ja pograć chciałem.

Kpanie się nie opłaca, lepiej kraść.

Kraść trzeba umieć a jak złapią/udowodnią odpokutować w więzieniu.
Nie każdemu to odpowiada.
Ale zrobisz co uznasz za słuszne.

Pozdrawiam

Data: 2020-09-19 10:24:50
Autor: heby
RTX3070/80
On 19/09/2020 00:02, RadoslawF wrote:
Kraść trzeba umieć a jak złapią/udowodnią odpokutować w więzieniu.

Kradzież liczb chyba nie jest kradzieżą w świetle prawa...

Data: 2020-09-22 08:52:33
Autor: Roman Tyczka
RTX3070/80
W dniu 19.09.2020 o 10:24, heby pisze:

> Kradzież liczb chyba nie jest kradzieżą w świetle prawa...

Tradycyjny pieniądz też od dawna (dolar od prawie 50 lat) jest tylko zapisem liczbowym. Ostatnio dobitnie to pokazano dodrukowując w pandemii grube (tysiące) miliardy $.

--
pzdr
Roman

Data: 2020-09-22 15:17:12
Autor: heby
RTX3070/80
On 22/09/2020 08:52, Roman Tyczka wrote:
 > Kradzież liczb chyba nie jest kradzieżą w świetle prawa...
Tradycyjny pieniądz też od dawna (dolar od prawie 50 lat) jest tylko zapisem liczbowym.

Ale jednak rozpoznawanym przez prawo, bez względu na formę, jako pieniądz. Czy bitcoin to pieniądz? Nie to jakieś numerki, które akurat umówilismy się że są fajne i mają jakies fajne cechy matermatyczne, w dodatku umówilismy się poza strukturami państwa, gabinetami w marmurze i przyciasnymi krawatami. Ot, jakoś tak wyszło, że jak zwykle prawo zorientuje się za 100 lat.

RTX3070/80