RUDY 102 - na ZŁOM !!!

Data: 2011-05-05 10:43:19
Autor: matador
RUDY 102 - na ZŁOM !!!
Ten tupolew 102 co się nam "łaskawie" ostał.

Komu rwa*mać zależy na utrzymanie tego złomu jako samolotu dla vipów?
Tuskowi ? Niech wsiada...

matador.

Data: 2011-05-05 12:00:25
Autor: robertbig
RUDY 102 - na ZŁOM !!!
On 5 Maj, 19:43, matador <matadorpika...@gmail.com> wrote:
Ten tupolew 102 co się nam "łaskawie" ostał.

Komu rwa*mać zależy na utrzymanie tego złomu jako samolotu dla vipów?
Tuskowi ? Niech wsiada...

W głowie masz złom

Data: 2011-05-05 12:40:49
Autor: Hans Kloss
RUDY 102 - na ZŁOM !!!
On 5 Maj, 21:00, robertbig <robert...@wp.pl> wrote:

W głowie masz złom
Ty miałbyś próżnię, pętaczyno gdybyś w ogóle maił coś takiego jak
głowa. Ale nie masz,  tacy jak ty "myślą" dupą...
J-23

Data: 2011-05-05 12:50:28
Autor: robertbig
RUDY 102 - na ZŁOM !!!
On 5 Maj, 21:40, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

Ty miałbyś próżnię, pętaczyno gdybyś w ogóle maił coś takiego jak
głowa. Ale nie masz,  tacy jak ty "myślą" dupą...

he,he ,he ! ale dziada ubodłem ! az sie osrał.
może cos napiszesz teraz , o wyczarterowanych embrajerach ?
najlepiej rymem.

Data: 2011-05-05 12:58:19
Autor: Hans Kloss
RUDY 102 - na ZŁOM !!!
On 5 Maj, 21:50, robertbig <robert...@wp.pl> wrote:

he,he ,he !
 hehehe pedrylu, ubóść to ty możesz najwyżej swojego męża barani łbie.
Zasrywasz śmierdzielu grupę  ubliżając  grupowiczom ad personam a tu
takie gównozjady są tępione jak pluskwy...
J-23

Data: 2011-05-05 22:40:25
Autor: Polok_Prawdziwy
RUDY 102 - na ZŁOM !!!
Hans Kloss wrote:

[...]

Noale pseca skurki nimos...!

- som niezapsecołeś, jakciesiem pytołem, cyci skurkem łobcienły...

Awis, ze takie bezskurki wiela dogodki nimajom...!

Data: 2011-05-05 13:52:44
Autor: Hans Kloss
RUDY 102 - na ZŁOM !!!
On 5 Maj, 22:40, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:

- som niezapseco e ,
Nie mam zamiaru zaprzeczać żadnym twoim beblaniom cepeliowski ciulu z
tej  przyczyny że są dla mnie na ogół  niezrozumiałe.
J-23

Data: 2011-05-05 22:46:11
Autor: u2
RUDY 102 - na ZŁOM !!!
W dniu 2011-05-05 22:40, Polok_Prawdziwy pisze:
Noale pseca skurki nimos...!

Tak jak twoja koza zboku.

Data: 2011-05-05 22:50:37
Autor: robertbig
RUDY 102 - na ZŁOM !!!
On 5 Maj, 21:58, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

Zasrywasz śmierdzielu grupę  ubliżając  grupowiczom ad personam
a tu
takie gównozjady są tępione jak pluskwy...

No to osle od jezdżenia na szmacie , orientuj sie teraz....

Data: 2011-05-05 12:48:13
Autor: matador
RUDY 102 - na ZŁOM !!!
On 5 Maj, 21:00, robertbig <robert...@wp.pl> wrote:

W głowie masz złom

WSI-adaj  w 102 !

matador.

Data: 2011-05-06 01:56:40
Autor: cirrus
RUDY 102 - na ZŁOM !!!
Użytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisał w wiadomości news:6de47b5b-9bf5-4874-8232-a7aeb6632e74a26g2000vbo.googlegroups.com...
[...]

Raczej siano.

--
stevep

Data: 2011-05-05 22:37:21
Autor: Polok_Prawdziwy
RUDY 102 - na ZŁOM !!!
matador wrote:

Ten tupolew 102 co się nam "łaskawie" ostał.

Komu rwa*mać zależy na utrzymanie tego złomu jako samolotu dla vipów?
Tuskowi ? Niech wsiada...

A majom lepsy wybur CIMNOTO...?

Data: 2011-05-05 13:42:23
Autor: matador