RUNT! ODSZCZEKUJ ;-)

Data: 2020-09-04 14:00:08
Autor: _Master_
RUNT! ODSZCZEKUJ ;-)
https://www.obserwatorfinansowy.pl/bez-kategorii/rotator/aktywnosc-zawodowa-i-dzietnosc-kobiet-a-swiadczenia-rodzinne/#fullimg0

"Na podstawie najnowszych danych dotyczących liczby narodzin dzieci można stwierdzić, że wzrost współczynnika dzietności był krótkookresowy. W I półroczu 2019 r. zarejestrowano ponad 182 tys. urodzeń żywych, jest to o ponad 11 tys. mniej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Wartości te z jednej strony mogą wynikać ze spadku liczby kobiet w wieku prokreacyjnym, ale z drugiej strony uwzględniają realizację odroczonych zamierzeń prokreacyjnych przez kobiety z wyżu demograficznego."

"W związku z pojawiającymi się opiniami, że świadczenia rodzinne, podnosząc dochód niezwiązany z pracą, obniżają podaż pracy, w II kwartale 2018 r. badanie BAELOtwiera się w nowym oknie rozszerzono o pytanie dotyczące wpływu otrzymywania świadczenia 500+ na sytuację respondentów na rynku pracy. Wyniki pokazały, że ,,dla ponad 90 proc. członków gospodarstw domowych otrzymujących świadczenie 500+ nie miało ono wpływu na decyzje podejmowane na rynku pracy", natomiast ,,wśród osób, które podjęły jakieś działania najczęściej wskazywaną zmianą, dokonaną pod wpływem otrzymywania świadczenia 500+ było podjęcie pracy (76 tys. osób) oraz rozpoczęcie poszukiwania pracy (75 tys. osób)"."

Oj Runt! Długowe będziesz ODSZCZEKIWAŁ ;-)

Data: 2020-09-05 08:11:17
Autor: Runt
z-adek! kobyłka u płota!;-)
W dniu 2020-09-04 o 14:00, zadek _Master_ pisze:
https://www.obserwatorfinansowy.pl/bez-kategorii/rotator/aktywnosc-zawodowa-i-dzietnosc-kobiet-a-swiadczenia-rodzinne/#fullimg0

z-adek, mój temat dotyczył tego, że sztandarowy "projekt" PiS 500+ zakładał wzrost dzietności Polek, a okazało się, że przyrost naturalny zmalał, wzrósł poziom biedy. POtrafisz czytac ze zrozumieniem?
Oj Runt! Długowe będziesz ODSZCZEKIWAŁ ;-)
no i co z-adek? Kobyłka u płota! ;-)))))

--
Runt

Oculum pro oculo et dentem pro dente!
http://100aferpis.pl/

Data: 2020-09-05 02:08:25
Autor: obserwator1439
z-adek! kobyłka u płota!;-)
użytkownik Runt napisał:
W dniu 2020-09-04 o 14:00, zadek _Master_ pisze:
> https://www.obserwatorfinansowy.pl/bez-kategorii/rotator/aktywnosc-zawodowa-i-dzietnosc-kobiet-a-swiadczenia-rodzinne/#fullimg0 z-adek, mój temat dotyczył tego, że sztandarowy "projekt" PiS 500+ zakładał wzrost dzietności Polek, a okazało się, że przyrost naturalny zmalał, wzrósł poziom biedy. POtrafisz czytac ze zrozumieniem?

Problem jest nie u p.Z tylko u ciebie. Do tego dzień w dzień rżniesz głupa
zrównując dzietność z przyrostem naturalnym. Dla prostaka wszystko jest proste. Skoro miałeś już tą sprawę wyjaśnianą kilka x i teraz też piszesz głupoty, tzn. zwyczajnie rżniesz głupa/jesteś mało gramotny/polaryzujesz luda
na dwa wrogie obozy. Takie widzę opcje.

Mam na to remedium:
https://www.youtube.com/c/Stanis%C5%82awMichalkiewiczTV/videos
https://www.youtube.com/user/WitoldGadowski/videos

Ogólnie szkoda poświęcać ci nawet 1 minutę. Starasz się bardzo, od
kilku lat zapodajesz tu 6-8 wklejek dziennie, w szczycie z twoim fumflem
wklejek widziałem ok. 20, cała para w gwizdek.

Data: 2020-09-05 13:34:13
Autor: u2
z-adek! kobyłka u płota!;-)
W dniu 05.09.2020 o 11:08, obserwator1439@gmail.com pisze:
Skoro miałeś już tą sprawę wyjaśnianą kilka x i teraz też piszesz głupoty, tzn. zwyczajnie rżniesz głupa/jesteś mało gramotny/polaryzujesz luda
na dwa wrogie obozy. Takie widzę opcje.

o to właśnie chodzi, szpunt to de facto agent z krainy deszczowców:))))))))))

btw wczoraj oglądałem program w TVP Info p.t. Minęła 20. tam przedstawiciel PO, wcześniej Peace, aż zrobił się czerwony z wysiłku kiedy usiłował zawłaszczyć cały czas antenowy dla siebie, a mówił o Czajce, dostał słowotoku, mówił n.p., że nie wolno z Czajki robić sprawy politycznej, tyle że to jest sprawa polityczna, świadczy o beznadziejnym zarządzaniu w Warszawie jego opcji politycznej:)))))))))))))))

Data: 2020-09-06 08:44:49
Autor: Runt
u2 sypie konfetti
W dniu 2020-09-05 o 13:34, pijaczyna u2 pisze:
[...]

POważnie? a ty jesteś agent od sypania konfetti? ;-))))

btw wczoraj oglądałem program w TVP Info

Buuhahhahahahahhaha!
jedynie słuszna stacja dla przygłupów takich jak wy girles.

Data: 2020-09-06 08:46:08
Autor: Runt
obserwator w akcji wspierającej
W dniu 2020-09-05 o 11:08, pajac obserwator1439@gmail.com pisze:
użytkownik Runt napisał:
[...]
POważnie? Znasz -z-eta aż tak dobrze? ;-)))
Do tego dzień w dzień rżniesz głupa
jak sa chetni do "rżnięcia" ;-)
zrównując dzietność z przyrostem naturalnym.
niby gdzie to robie? czytaj ze zrozumieniem ;-)
Dla prostaka wszystko jest proste.
zauważyłem ;-))))
Skoro miałeś już tą sprawę wyjaśnianą kilka x i teraz też piszesz głupoty,
na inwektywy odpowiadam inwektywami, na wykręcanie się od tematu reaguje kpiną! dobrze czy źle? ;-)))
tzn. zwyczajnie rżniesz głupa
jak jest z kogo ;-)
/jesteś mało gramotny/
gramotny? to chyba z sowieckiego. jesteś z czasów PRL? twój czas minął.
polaryzujesz luda na dwa wrogie obozy.
to nie ja polaryzuje. ten "lud" spolaryzował J.Kaczyński&kolesie.
Takie widzę opcje.
to masz problem z postrzeganiem ;-)))
Mam na to remedium:
https://www.youtube.com/c/Stanis%C5%82awMichalkiewiczTV/videos
https://www.youtube.com/user/WitoldGadowski/videos
nie zawracam sobie głowy jakimiś twoimi urojeniami zasłyszanymi na cymbał-radio.
Ogólnie szkoda poświęcać ci nawet 1 minutę.
to nie poświecaj swego cennego czasu na pisanie tu bzdur ;-)))
Starasz się bardzo,
nawet sie nie wysilam ;-)))
od kilku lat
że co proszę? od kilku lat?! cos ci sie kićka ;-))))
zapodajesz tu 6-8 wklejek dziennie,
skoro mam tak wiernych czytelników jak ty i tobie podobni nie mogę pozbawić ich tej przyjemności ;-)))
w szczycie z twoim fumflem
tzn kim?
wklejek widziałem ok. 20,
no to jesteś bardzo spostrzegawczy ;-)))
cała para w gwizdek.
drażnię was pokazując prawdę? ;-))))

Data: 2020-09-06 13:03:04
Autor: _Master_
z-adek! kobyłka u płota!;-)
W dniu 2020-09-05 o 08:11, Runt pisze:

z-adek, mój temat dotyczył tego, że sztandarowy "projekt" PiS 500+ zakładał wzrost dzietności Polek, a okazało się, że przyrost naturalny zmalał, wzrósł poziom biedy. POtrafisz czytac ze zrozumieniem?

Ale Ty się pytasz o podstawy WOSu. Wszyscy wiedzą że tak miało to wyglądać marketingowo. Zadziałało inaczej. Ale przynajmniej jakoś zadziałało.
Tu są wszyscy ZGODNI

Natomiast nie ma zgody że spowodowało to porzucanie pracy przez kobiety.
Życie jest bardziej skomplikowane

Data: 2020-09-07 18:10:58
Autor: Runt
z-adek! kobyłka u płota!;-)
W dniu 2020-09-06 o 13:03, z-adek _Master_ pisze:
[...]

o nic nie pytam tylko o to czy potrafisz czytac ze zrozumieniem?
Wszyscy wiedzą że tak miało to wyglądać marketingowo.
POważnie? ;-)))
Zadziałało inaczej.
POważnie? ;-)))
Ale przynajmniej jakoś zadziałało.
POważnie? ;-)))
Tu są wszyscy ZGODNI
POważnie? ;-)))
Natomiast nie ma zgody że spowodowało to porzucanie pracy przez kobiety.
mało mnie obchodzi twoja zgoda.

Data: 2020-09-08 09:36:22
Autor: _Master_
z-adek! kobyłka u płota!;-)
Melduj zacięcie.

Data: 2020-09-08 16:01:09
Autor: Runt
z-adek! kobyłka u płota!;-)
W dniu 2020-09-08 o 09:36, pajac _Master_ pisze:
Melduj zacięcie.

melduj swego tyłka zatarcie ;-)

Masz cos do powiedzenia w temacie? jak nie to WON!

Data: 2020-09-08 09:28:32
Autor: Zenek Kapelinder
z-adek! kobyłka u płota!;-)
wtorek, 8 września 2020 o 16:01:06 UTC+2 Runt napisał(a):
W dniu 2020-09-08 o 09:36, pajac _Master_ pisze: > Melduj zacięcie. melduj swego tyłka zatarcie ;-) Masz cos do powiedzenia w temacie? jak nie to WON!

Idź pizdziak vel runt dziura w dupie przodem. Panie przodem.

Data: 2020-09-08 21:29:25
Autor: Runt
kogutek
W dniu 2020-09-08 o 18:28, cwel Zenek Kapelinder pisze:
[...]
Idź
Poshoł won sabaka!;-)))))
pizdziak
zenusiu, jak się miewa twoja zasyfiona łechtaczka. ;-))))
czyży z-adek dołaczył do grona tych którzy ci ją szamoczą? ;-)))
vel runt
cymbale, nie używaj pojęć których znaczenia nigdy nie zrozumiesz ;-)))
dziura w dupie
zenusiu, cwelu zaszczany, skąd u ciebie ta tęsknota do "dziurki w dupie"? czyżby wspomnienia z sowieckiego burdelu dla zasłużonych nazistów_
>przodem. Panie przodem.

tu zenusiu zawsze zadkiem!

zenus i u2

https://demotywatory.pl/285422/Menele