RUSSELL WESTRBOOK TO CIPA

Data: 2011-05-09 00:15:43
Autor: sooobi
RUSSELL WESTRBOOK TO CIPA
CIPA CIPA!

Data: 2011-05-09 05:18:27
Autor: harrykot
RUSSELL WESTRBOOK TO CIPA
On 9 Maj, 09:15, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
CIPA CIPA!

Sebastian Pruiti pisze, że tylko 60% winy za porażkę OKC ponosi
Westbrook...

http://nbaplaybook.com/2011/05/08/when-looking-at-oklahoma-citys-collapse-theres-plenty-of-blame-and-credit-to-go-around/

Ja bym tam dał z 85%.
A w sumie dobrze bo i tak jestem za miśkami...

Ale wcześniejsze porównywanie go z Rose'm teraz brzmią... co najmniej
śmiesznie.

Data: 2011-05-09 06:58:03
Autor: sooobi
RUSSELL WESTRBOOK TO CIPA
On 9 Maj, 14:18, harrykot <koc...@gmail.com> wrote:
> [...]

A w sumie dobrze bo i tak jestem za miśkami...

Ale wcześniejsze porównywanie go z Rose'm teraz brzmią... co najmniej

Westbrook przegral juz OKC 2 mecze w tej serii.

Data: 2011-05-09 15:17:08
Autor: Tomasz Radko
RUSSELL WESTRBOOK TO CIPA
W dniu 2011-05-09 14:18, harrykot pisze:

Ale wcześniejsze porównywanie go z Rose'm teraz brzmią... co najmniej
śmiesznie.

A jak poszło Bykom i Rose'owi w czwartym meczu z Atlantą? 12/32?
Faktycznie, kolosalna różnica.

Data: 2011-05-09 15:36:47
Autor: wiLQ
RUSSELL WESTRBOOK TO CIPA
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

CIPA CIPA!

http://en.wikipedia.org/wiki/Congenital_insensitivity_to_pain_with_anhidrosis

;-)

--