RŻENIE PRZERAŻONEGO KUCA

Data: 2010-05-20 13:56:40
Autor: cytryna
RŻENIE PRZERAŻONEGO KUCA
Biedny kuc skarży się na łamach SE: GROŻĄ MI ŚMIERCIĄ. Kuc wymyślił, że chodzi
o jego wystąpienie w WSI24. Skromniś jeden, jakby zapomniał o swoich licznych łajdackich wypowiedziach opluwających ludzi, którzy przerastają go nie tylko wzrostem ale przede wszystkim intelektem o całe niebo. Cieszy rżenie spanikowanego donosiciela (aby nie wyjść z wprawy) tym razem do Policji.
A już na kompletny debilizm zakrawa pytanie: Nie wiem więc, kto za tym wszystkim stoi - NARÓD, PANIE KUC, UCZCIWI POLACY!

Data: 2010-05-20 05:18:44
Autor: Pistacjusz
RŻENIE PRZERAŻONEGO KUCA
On 20 Maj, 13:56, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:
[...]

Eh, za dawnych czasów nieznani sprawcy porąbaliby go szablami.

Data: 2010-05-20 17:05:16
Autor: Piotr
RŻENIE PRZERAŻONEGO KUCA
Dnia Thu, 20 May 2010 05:18:44 -0700 (PDT), Pistacjusz napisał(a):

Eh, za dawnych czasów nieznani sprawcy porąbaliby go szablami.

Teraz jedno co warto by było zrobić, to "skrzyżować szable" nad Kucem.
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-05-20 14:14:20
Autor: Wasz Drogi Bronisław
RŻENIE PRZERAŻONEGO KUCA
Użytkownik... he he - cytryna raczył napisać:
Biedny kuc skarży się na łamach SE: GROŻĄ MI ŚMIERCIĄ......

No masz kolejny psychol - reżyserzy tak mają.
A w ogóle to jak? Dostał wezwanie do rzeźni? ;-)
--
"Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku" - marszałek hrabia Bronisław Komorowski, kandydat na Prezydenta RP
"Jaruzelski: Najkorzystniejszy wybór dla Polski to Komorowski"

Data: 2010-05-20 15:18:58
Autor: jadrys
RŻENIE PRZERAŻONEGO KUCA
W dniu 2010-05-20 13:56, cytryna pisze:
[...]

Dlaczego aż tak nie lubisz tego Kutza. Czy tylko dlatego że on źle się wyraża o świętym dla ciebie PiS-ie?

Data: 2010-05-20 15:53:18
Autor: cytryna
RŻENIE PRZERAŻONEGO KUCA
> [...]

Dlaczego aż tak nie lubisz tego Kutza. Czy tylko dlatego że on źle się wyraża o świętym dla ciebie PiS-ie?

Panie Jadryś, czuję wrodzoną pogardę dla szui, i jak sie okazało większość Polaków podziela to uczucie. Kucyk to tylko jeden i nie najważniejszy gość
którym ludzie gardzą za jego działalnośc polityczną. Takich jest więcej w PO
i kilku innych antynarodowych, wasalskich partiach. UB nie była mi matką a WSI ojcem. Może to i dobrze a może...

Data: 2010-05-20 07:31:47
Autor: zbig
RŻENIE PRZERAŻONEGO KUCA

Data: 2010-05-20 07:34:44
Autor: zbig
RŻENIE PRZERAŻONEGO KUCA
On 20 Maj, 15:53, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:
> W dniu 2010-05-20 13:56, cytryna pisze:
Grożenie starszemu człowiekowi śmiercią to nie zabawa ala
przestepstwo  z KK zagrożone surową karą. Jestem przekonany , że ci
bojownicy z PiS nie mieliby odwagi , aby samemu zrobić krzywdę
staruszkowi, bo mocni są tylko w gębie i tylko w kupie.

Data: 2010-05-20 17:56:52
Autor: cirrus
RŻENIE PRZERAŻONEGO KUCA
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:68bcf4b1-6d2d-46ac-8cff-8977b1ddcf7ea16g2000vbr.googlegroups.com...
[...]

Nie bojownicy tylko bojowkarze.

--
stevep

Data: 2010-05-20 21:57:28
Autor: jadrys
RŻENIE PRZERAŻONEGO KUCA
W dniu 2010-05-20 16:34, zbig pisze:
[...]

Grożenie śmiercią _każdemu_ człowiekowi to przestępstwo.. Nawet Jaruzelskiemu.

Data: 2010-05-20 21:57:59
Autor: jadrys
RŻENIE PRZERAŻONEGO KUCA
W dniu 2010-05-20 15:53, cytryna pisze:

[...]

Myślę że to jednak trochę za mocne słowa wobec niego. Ma facet swoje przekonania polityczne i trzeba je uszanować.

RŻENIE PRZERAŻONEGO KUCA