Ra-si-ja! Ra-si-ja! Ra-si-ja!

Data: 2012-06-12 21:31:26
Autor: Grzegorz Z.
Ra-si-ja! Ra-si-ja! Ra-si-ja!
heheheheh

Data: 2012-06-12 15:46:05
Autor: zizytup
Ra-si-ja! Ra-si-ja! Ra-si-ja!
Grzegorz Z. pisze:

heheheheh

Za wcześnie się żydło cieszyło...hehehehe

Data: 2012-06-13 00:26:12
Autor: Grzegorz Z.
Ra-si-ja! Ra-si-ja! Ra-si-ja!
zizytup napisał:

Grzegorz Z. pisze:

heheheheh

Za wcześnie się żydło cieszyło...hehehehe

Ręce mi opadły jak po meczu poczytałem jaką to polactwo zrobiło wiochę w
Warszawie:

http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,11919876,130_zatrzymanych__paraliz_miasta__Bilans_Polska__.html

Dlaczego holenderskich kiboli w Charkowie nikt parę dni temu nie zaczepiał?

Polackie kibolstwo musiało Polskę skompromitować nawet przed Rosjanami a ja
znowu muszę się wstydzić że jestem Polakiem - także i przed Rosjanami.

Tfu!

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Data: 2012-06-12 20:46:40
Autor: HaMMeR
Ra-si-ja! Ra-si-ja! Ra-si-ja!
On 13 Cze, 00:26, "Grzegorz Z." <swee...@liz.ny> wrote:
zizytup napisał:

> [...]

"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Ty, ruski pacholku, wstydz sie za siebie!!! To ci wolno!
To nie przypadek, ze to wlasnie GazWybroczna uprawia przewidywana,
ruska propagande,
a ty sciero, razem z nia!

Data: 2012-06-13 02:56:38
Autor: zizytup
Ra-si-ja! Ra-si-ja! Ra-si-ja!
Grzegorz Z. pisze:
zizytup napisał:

Grzegorz Z. pisze:

heheheheh

Za wcześnie się żydło cieszyło...hehehehe

Ręce mi opadły jak po meczu poczytałem jaką to polactwo zrobiło wiochę w
Warszawie:

Okropne, we Wrocławiu policja wstydzi się tej wiochy już od kilku dni,
a cały świat kiwa ze zdziwienia głowami wiedząc, że ruskie to taki bardzo spokojny, delikatny i kochający pokój narodek...hehehehe

Dlaczego holenderskich kiboli w Charkowie nikt parę dni temu nie zaczepiał?

Widocznie nie wiedzieli, że Lenin i Stalin urodzili się w Amsterdamie.
Pocieszaj się żydlaku tak jak potrafisz, marzyło ci się nabijanie z
Polski, ale nic z tego nie wyszło, na pociesznie kup sobie nową
sukienkę i czerwone szpilki ....hehehe

Data: 2012-06-12 21:32:32
Autor: Marek Czaplicki
Ra-si-ja! Ra-si-ja! Ra-si-ja!
Grzegorz Z. pisze na pl.soc.polityka w wtorek 12 czerwiec 2012 21:31:

heheheheh

To po rosyjsku
"Pożywim uwidim" :-)

Data: 2012-06-12 21:55:29
Autor: HaMMeR
Ra-si-ja! Ra-si-ja! Ra-si-ja!
On 12 Cze, 21:31, "Grzegorz Z." <swee...@liz.ny> wrote:
heheheheh

Serducho azjatyckie wam ruskim sie kraje.., co?

Data: 2012-06-13 10:39:30
Autor: Grzegorz Z.
Ra-si-ja! Ra-si-ja! Ra-si-ja!
HaMMeR napisał:

On 12 Cze, 21:31, "Grzegorz Z." <swee...@liz.ny> wrote:
heheheheh

Serducho azjatyckie wam ruskim sie kraje.., co?

Obyś zdechł jak najszybciej, ścierwo.

Data: 2012-06-12 22:38:11
Autor: Marek Czaplicki
Ra-si-ja! Ra-si-ja! Ra-si-ja!
Grzegorz Z. pisze na pl.soc.polityka w wtorek 12 czerwiec 2012 21:31:

heheheheh
1:1

Ra-si-ja! Ra-si-ja! Ra-si-ja!