"Rabe, pyta mosiek. Co zrobić, żeby się nie narob ić, ale bardzo, bardzo, bardzoooo dużoooo zarobić?!"

Data: 2009-08-09 05:03:38
Autor: Antenka
"Rabe, pyta mosiek. Co zrobić, żeby się nie narob ić, ale bardzo, bardzo, bardzoooo dużoooo zarobić?!"
Rabe odpowiada:

a/ pracować na roli;

b/ hodować owce i kozy;

c/ osiedlić się w JudeoPolonii i sępić na Polaczkach.

Wybieram wariant  "b" jak Barbara :DDD

Antenka

Data: 2009-08-09 14:53:07
Autor: Panslavista

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

Kto ma owce ma co chce. W Bieszczadach, no chyba, że nad jeziorem Morąg.

Data: 2009-08-09 15:27:43
Autor: games
Antenka pisze:
[...]

Ja przypomne tylko ze Zydzi w wiekszosci krajuw Europy mieli zakaz osiedlania sie na roli i prowadzenia gospodarstw dlatego wiekszosc osiedlila sie w miastach i parala handlem.

Data: 2009-08-09 15:41:44
Autor: matador
games pisze:

Ja przypomne tylko ze Zydzi w wiekszosci krajuw Europy mieli zakaz osiedlania sie na roli i prowadzenia gospodarstw dlatego wiekszosc osiedlila sie w miastach i parala handlem.

Stąd pochodzi ich słynna maksyma:

"Lepsze deko handlu, niż kilogram pracy".

matador.

Data: 2009-08-10 10:21:55
Autor: plazoVic
matador wrote:
"Lepsze deko handlu, niż kilogram pracy".

Handel to bardzo ciezka praca. Zeby w handlu dobrze zarobic trzeba sie bardzo narobic.

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-08-10 09:16:43
Autor: Antenka
[...]

Stoisz za ladą, Vicek? Uważaj na nogi, bo żylaków się nabawisz :-D
Vicek prowadzi sklep z damską bielizną! Kto by pomyślał! :O

Antenka

Data: 2009-08-10 19:41:31
Autor: Panslavista

[...]

Wyprzedaje zdobycze?

Data: 2009-08-10 11:17:04
Autor: Antenka
"Rabe, pyta mosiek. Co zrobić, żeby się nie n arobić, ale bardzo, bardzo, bardzoooo dużoooo zarobić?!"
Wyprzedaje zdobycze?

Chyba. Najwięcej ma stringów  hihi

Antenka

Data: 2009-08-10 10:30:22
Autor: Panslavista
"Rabe, pyta mosiek. Co zrobić, żeby się
On Mon, 10 Aug 2009 10:21:55 +0200, plazoVic wrote:

He..he, parchy wierzą w jednego bożka dwojga imion Hermes Merkury
I jedną boginię - Mamonę.

Data: 2009-08-10 22:21:15
Autor: plazoVic
Panslavista пишет:
parchy wierzą w jednego bożka dwojga imion Hermes Merkury

Cos ci sie popieprzylo :)
Zydzi maja jednego Boga, zadnych Hermesow i Merkurych. I rowniez zadnych synow Boga, matek Boga, duchow Boga, etc... :) Taka po prostu monoteistyczna religia :)

--
plazoVic

Data: 2009-08-10 13:26:55
Autor: Antenka
"Rabe, pyta mosiek. Co zrobić, żeby się nie n arobić, ale bardzo, bardzo, bardzoooo dużoooo zarobić?!"
A skąd wiesz? Sam jesteś Żydem, wygadałeś się mówiąc o metryce
urodzenia Aarona Szechtera. Danielu Goldenberg, co pokazywał ci
Szecheter hmm?:D

Antenka

Data: 2009-08-10 22:52:19
Autor: plazoVic
Antenka пишет:
A skąd wiesz? Sam jesteś Żydem, wygadałeś się mówiąc o metryce
urodzenia Aarona Szechtera. Danielu Goldenberg, co pokazywał ci
Szecheter hmm?:D

Jesli ci to humor poprawi, dla ciebie moge byc Zydem. Co prawda nie spelniam zadnego z warunkow bycia Zydem (tzn. ani nie mam zydowskich korzeni, ani nie wyznaje judaizmu), ale jesli chcesz mozesz uwazac mnie za Zyda. Ganz egal. Gdybym byl Zydem, nie wstydzilbym sie tego, bo i nie ma czego sie wstydzic.

--
plazoVic

Data: 2009-08-10 13:57:03
Autor: Antenka
On 10 Sie, 22:52, plazoVic <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

> [...]

korzeni, ani nie wyznaje judaizmu), ale jesli chcesz mozesz uwazac mnie
za Zyda. Ganz egal. Gdybym byl Zydem, nie wstydzilbym sie tego, bo i nie

Bardzo mi poprawiło!  Ok, sorry juĹź nie będę cię atakować, klusko
śląska :D

Antenka

"Rabe, pyta mosiek. Co zrobić, żeby się nie narob ić, ale bardzo, bardzo, bardzoooo dużoooo zarobić?!"