Rąbniety Wolniewicz.

Data: 2009-02-27 14:59:13
Autor: cirrus
Rąbniety Wolniewicz.
# Przyzwalanie na szerzenie antysemickich poglądów i pozostawianie tego rodzaju wypowiedzi bez komentarza narusza podstawowe normy etyczne - oświadczyła Rada Etyki Mediów w reakcji na styczniową wypowiedź prof. Bogusława Wolniewicza na antenie Radia Maryja.
REM wezwała też Radio Maryja, by nie dopuszczało do tego rodzaju Więcej na ten temat
Krytykowana wypowiedź prof. Wolniewicza padła na antenie 31 stycznia. - Trwające u nas od dziesięciu lat, lekko licząc, nachalne forsowanie kultury żydowskiej i żydowskiego punktu widzenia staje się już nie do zniesienia! Przynajmniej dla mnie, Bogusława Wolniewicza - powiedział wówczas m.in. Wolniewicz. #
Ze strony:
http://wiadomosci.onet.pl/1924874,327,item.html

--
stevep

Data: 2009-02-27 13:53:08
Autor: Maur Zgór
Rąbniety Wolniewicz.
On 27 Lut, 14:59, "cirrus" <cir...@tkdami.net> wrote:
[...]

O to to to
http://www.rp.pl/artykul/269468.html

--
Maur Zgór

Data: 2009-02-27 15:08:18
Autor: Ensitherum
Rąbniety Wolniewicz.
sam jesteś jebnięty. potrafisz chociaż napisać co było antysemickiego w wypowiedzi Wolniewicza?

Data: 2009-02-27 15:18:11
Autor: cirrus
Rąbniety Wolniewicz.
Użytkownik "Ensitherum" <ensitherum@NOSPAM.pl> napisał w wiadomości news:go8s4k$ve5$2news.onet.pl...
sam jesteś jebnięty. potrafisz chociaż napisać co było antysemickiego w wypowiedzi Wolniewicza?

Nie powiem bo nie słucham nawiedzonych kretynów w rodzaju Wolniewicza.

--
stevep

Data: 2009-02-27 15:38:12
Autor: Piotr
Rąbniety Wolniewicz.
Dnia Fri, 27 Feb 2009 15:18:11 +0100, cirrus napisał(a):

Nie powiem bo nie słucham nawiedzonych kretynów w rodzaju Wolniewicza.

No to czego pochrząkujesz w temacie?
pz
Piotr

Data: 2009-02-27 16:34:54
Autor: mkarwan
Rąbniety Wolniewicz.
Użytkownik "cirrus" <cirrus@tkdami.net> napisał w wiadomości news:go8qhj$g7f$1news.vectranet.pl...
sam jesteś jebnięty. potrafisz chociaż napisać co było antysemickiego w wypowiedzi Wolniewicza?

Nie powiem bo nie słucham nawiedzonych kretynów w rodzaju Wolniewicza.

Uważają cię za kretyna a ty dla odreagowania tak nazywasz innych?
Wypowiadasz się o czymś o czym nie słyszałeś, do czego sie przyznajesz.
Długo będziesz robił z siebie durnia?

Data: 2009-02-27 18:02:49
Autor: cirrus
Rąbniety Wolniewicz.
Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:go91ag$dfm$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Ty nie musisz robić z siebie durnia bo jestes idiotą.

--
stevep

Data: 2009-02-27 18:39:08
Autor: mkarwan
Rąbniety Wolniewicz.
Użytkownik "cirrus" <cirrus@tkdami.net> napisał w wiadomości news:go9469$p80$1news.vectranet.pl...
[...]

w przeciwieństwie do ciebie nie jestem!

Data: 2009-02-27 16:09:52
Autor: ColgatesBilly
Rąbniety Wolniewicz.

"cirrus" <cirrus@tkdami.net> wrote in message news:go8pe1$f47$1news.vectranet.pl...
[...]

Czy Ty na pewno dobrze rozumiesz znaczenie slowa "rabniety"?

PS zawiodles mnie...

( wynika ze kanalie i sprzedawczyki, targowica , agenctwo jest nie.rombniete?)

PRZY OKAZJI:
jaka czesc tekstu kwestionujesz?
A moze chodzi, ze ktos jest odwazniejszy od Ciebie, sluzalczyku?

Data: 2009-02-27 15:19:18
Autor: cirrus
Rąbniety Wolniewicz.
Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:WuSpl.7377$cu3.3806uutiset.elisa.fi...
[...]

Cały tekst kwestionuje bo nie uznaje nawiedzonych kretynów.

--
stevep

Data: 2009-02-27 17:06:14
Autor: ColgatesBilly
Rąbniety Wolniewicz.

"cirrus" <cirrus@tkdami.net> wrote in message news:go8qjl$g7h$1news.vectranet.pl...
[...]

No ale gdyby wypowiedzial sie... Frasyniuk... o to, co inszego, nie?

Kol

Data: 2009-02-27 16:23:53
Autor: kefirh
Rąbniety Wolniewicz.
Użytkownik cirrus napisał:
Ze strony:
http://wiadomosci.onet.pl/1924874,327,item.html

Hi Steve.
W połowie 2001 roku Onet.pl stał się częścią Grupy ITI
http://pl.wikipedia.org/wiki/Onet.pl
"Firma ITI powstała jednak w Polsce w roku 1984 jako spółka dwóch osób: Jana Wejcherta i Mariusza Waltera. Warto zwrócić uwagę, że w roku 1984, kiedy jeszcze obowiązuje wyższość ustroju socjalistycznego ze Związkiem Radzieckim na czele, w zasadzie powstawały spółki nomenklaturowe."
http://www.michalkiewicz.pl/ncz_07-10-2006.php

Data: 2009-02-27 16:27:00
Autor: Andrzej Adam Filip
Wolniewicz v. "Rada Etyki MediĂłw"
0) Czy ta "Rada Etyki Mediów" jest taka marginalna i nic nie znacząca że
   nie dorobiła się *własnego* serwera WWW z ktĂłrego mĂłgłbyś zacytować z
   podaniem linka co oni *sami* powiedzieli nie co inni o tym piszą?

"cirrus" <cirrus@tkdami.net> pisze:

[...]

1) *TYLKO* antysemickich?

[...]

2) Od kiedy istnieje w Polsce prawny obowiązek filosemityzmu?

URL(s):
http://pl.wikipedia.org/wiki/Rada_Etyki_Medi%C3%B3w

Dobre lekarstwo ma zawsze gorzki smak.
  -- Przysłowie japońskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-02-27 16:36:49
Autor: mkarwan
Rąbniety Wolniewicz.

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tkdami.net> napisał w wiadomości news:go8pe1$f47$1news.vectranet.pl...
[...]

Posłuchaj tej wypowiedzi. http://www.youtube.com/watch?v=lgZE5158hKQ
Od kiedy to prawda jest antysemityzmem?

Data: 2009-02-27 15:47:02
Autor: Karol
Rąbniety Wolniewicz.
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
> Krytykowana wypowiedź prof. Wolniewicza padła na antenie 31 stycznia. - > Trwające u nas od dziesięciu lat, lekko licząc, nachalne forsowanie > kultury żydowskiej i żydowskiego punktu widzenia staje się już nie do > zniesienia! Przynajmniej dla mnie, Bogusława Wolniewicza - powiedział > wówczas m.in. Wolniewicz. #

a co to jest prawda? Jak widac kazdy ma swoja. Wolniewicz tez:))

Z jego zyciorysu wynika, ze z Zydami i komunistami tez sie kiedys kumplowal,
jak bylo mu to potrzebne w jego karierze zawodowej. Teraz sie nawrocil?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Bogus%C5%82aw_Wolniewicz

Jak ja kocham takich *patriotow*:))

Data: 2009-02-27 17:04:10
Autor: mkarwan
Rąbniety Wolniewicz.

Użytkownik " Karol" <jef_f@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:go91tm$1d9$1inews.gazeta.pl...
[...]

Stąd wniosek, że ich zna i wie o czym mówi!

Data: 2009-02-27 17:22:47
Autor: Karol
Rąbniety Wolniewicz.
makarwan napisal:

> [...]
> jak bylo mu to potrzebne w jego karierze zawodowej.

Stąd wniosek, że ich zna i wie o czym mówi!

wniosek moze byc rownie dobrze i inny: gdyby byl z nimi nadal, to by inaczej
spiewal - bo to kameleon:)

Data: 2009-02-27 18:26:26
Autor: ColgatesBilly
Rąbniety Wolniewicz.

"Karol" <jeff.ktos@vp.pl> wrote in message news:1a16.00000005.49a81357newsgate.onet.pl...
makarwan napisal:

> [...]

Stąd wniosek, że ich zna i wie o czym mówi!

wniosek moze byc rownie dobrze i inny: gdyby byl z nimi nadal, to by inaczej

To przedstaw nam DOKLADNIE te komusza droge Profesora, GLUPKU!

Kol

Data: 2009-02-27 17:36:20
Autor: Karol
Rąbniety Wolniewicz.
kolgejt napisal:

To przedstaw nam DOKLADNIE te komusza droge Profesora, GLUPKU!

niech ci glupek ktorego w swoim lustrze widzisz - odpowie, PROWOKATORZE sowiecki.

Data: 2009-02-27 18:44:46
Autor: ColgatesBilly
Rąbniety Wolniewicz.

"Karol" <jeff.ktos@vp.pl> wrote in message news:1a16.00000008.49a81684newsgate.onet.pl...
kolgejt napisal:

To przedstaw nam DOKLADNIE te komusza droge Profesora, GLUPKU!

niech ci glupek ktorego w swoim lustrze widzisz - odpowie, PROWOKATORZE sowiecki.

Wazne ze ty tez zaczynasz sie juz zastanawiac nad ... kara smierci ;)

Data: 2009-02-27 17:56:38
Autor: ColgatesBilly
Rąbniety Wolniewicz.

" Karol" <jef_f@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:go91tm$1d9$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Z jego zyciorysu wynika, ze z Zydami i komunistami tez sie kiedys kumplowal,
jak bylo mu to potrzebne w jego karierze zawodowej.

Kochac bedziesz mogl jak ukonczysz 18 lat !!

Przy okazji: na kogo glosujesz?
;)))))))))))))))))))))))))))))))

Kol

Data: 2009-02-27 17:26:01
Autor: Karol
Rąbniety Wolniewicz.
kolgejt napisal:

> Jak ja kocham takich *patriotow*:))

Kochac bedziesz mogl jak ukonczysz 18 lat !!

gdybym mial 18 lat, to moze twoje brednie i personalne wycieczki dzialalyby na moje poglady.
Przy okazji: na kogo glosujesz?
;)))))))))))))))))))))))))))))))

pewnie chcialbys, zebym glosowal na takich *fachowcow* od polityki jak ty?

Data: 2009-02-27 16:58:37
Autor: jacek_placek_01
Rąbniety Wolniewicz.
cirrus pisze:
[...]

No proszę to już w Polsce nie ma wolności słowa i poglądów?
Ja lubię np. słuchać PR I, III od pewnego czasu nie ma dnia żeby czegoś o żydowskiej kulturze, problemach nie było. czy ja jestem w Polsce czy w Izraelu?
Jestem Polakiem i nie interesuje mnie nachalne forsowanie problemów tego zbójeckiego państwa w taki sposób jakbyśmy byli w Izraelu.
Czy ambasada Izraela finansuje media publiczne? jeśli tak to proszę ujawnić  w ilu procentach i wtedy będzie wszystko jasne, a ja sie zwolnię z tego obowiązku i poszukam sobie stacji dla Polaków.
ewentualnie poproszę na odtrutkę równoważne ilości Irańskiego punktu widzenia, w końcu tak samo nie wiele mamy wspólnego z Iranem jak Izraelem.

Rąbniety Wolniewicz.