Rabunek.

Data: 2013-12-19 12:42:12
Autor: Micha艂
Rabunek.
  Kto mi wyja艣ni o co biega z tymi funduszami, 偶e one raz dobre s膮 a p贸藕niej niedobre, bo piramida finansowa i wog贸le?

Data: 2013-12-19 13:03:29
Autor: Bogdan Idzikowski
Rabunek.

U偶ytkownik "Micha艂" <micsz@onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:l8um2q$8uk$1news.dialog.net.pl...
 Kto mi wyja艣ni o co biega z tymi funduszami, 偶e one raz dobre s膮 a p贸藕niej niedobre, bo piramida finansowa i wog贸le?

Proste jak konstrukcja cepa.
Ci, kt贸rzy trac膮 艂atwe i du偶e pieni膮dze twierdz膮, 偶e zbrodni膮 jest likwidacja OFE.
Ci, kt贸rzy widz膮 negatywy OFE, likwiduj膮 przekr臋t.
A zdezorientowani przyszli emeryci trzepoc膮 si臋 jak ryby w sieci.

ubawiony

--
Dyskusja z wierz膮cym jest jak gra w szachy z go艂臋biem. Niewa偶ne, jak dobrze grasz, go艂膮b i tak przewr贸ci wszystkie figury, nasra na szachownic臋 i b臋dzie dumny z wygranej.

Data: 2013-12-19 13:10:07
Autor: Klin
Rabunek.
W dniu 2013-12-19 12:42, Micha艂 pisze:
  Kto mi wyja艣ni o co biega z tymi funduszami, 偶e one raz dobre s膮 a
p贸藕niej niedobre, bo piramida finansowa i wog贸le?

   Najpierw daje si臋 obietnic臋 du偶ych zysk贸w ludzie w to wchodz膮
   wk艂adaj膮 swoje oszcz臋dno艣ci i jaki艣 czas rzeczywi艣cie wszystko
   wygl膮da 艂adnie potem zwija si臋 interes i nie do艣膰, 偶e nie
   dostajesz 偶adnych wysokich procent贸w ale i to co w艂o偶y艂e艣
   znika i szukaj wiatru w polu.

Data: 2013-12-19 13:24:50
Autor: Micha艂
Rabunek.
W dniu 2013-12-19 13:10, Klin > pisze:
[...]

  Niebardzo bo to sejm przeg艂osowa艂 chyba ustaw臋 jak膮艣 o OFE, to nie jest to obietnica tylko prawo stanowione.

Data: 2013-12-19 13:40:46
Autor: Klin
Rabunek.
W dniu 2013-12-19 13:24, Micha艂 pisze:
[...]

    Pisa艂em og贸lnie o piramidach finansowych, podobnych do
    tych z kartkami pocztowymi w jakie si臋 bawi膮 dzieciaki.
    Ci co j膮 zak艂adaj膮 maj膮 du偶e szanse na zysk czyli na to
    偶e dostan膮 par臋 kartek reszta plajtuje.

Data: 2013-12-19 13:47:13
Autor: Bogdan Idzikowski
Rabunek.

U偶ytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisa艂 w wiadomo艣ci news:l8uqa6$2lg$1mx1.internetia.pl...
[...]

Jeste艣 w b艂臋dnym b艂臋dzie. OFE nie by艂o i nie jest piramid膮 finansow膮.

ubawiony

Data: 2013-12-19 15:04:18
Autor: Klin
Rabunek.
[...]

    ubawiony czubku!
    To Ty jeste艣 w b艂臋dzie nie pisa艂em o OFE tylko o piramidach,
    wi臋c co najwy偶ej nie na temat o jaki chodzi艂o Micha艂owi.

Data: 2013-12-19 15:13:47
Autor: Bogdan Idzikowski
Rabunek.

U偶ytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisa艂 w wiadomo艣ci news:l8uv6r$hpl$1mx1.internetia.pl...
[...]

Niestety, to w艂a艣nie ty jeste艣 czubkiem. W tym temacie piszemy o OFE. Je艣li nie potrafisz czyta膰 ze zrozumieniem i poj膮膰, 偶e OFE nie by艂o i nie jest piramid膮 finansow膮, to ju偶 nie moja broszka.

ubawiony

Data: 2013-12-19 15:27:28
Autor: Klin
Rabunek.

[...]

   W kt贸rym miejscu co艣 takiego pisz臋? Czytaj ze zrozumieniem!

Data: 2013-12-19 13:46:08
Autor: Bogdan Idzikowski
Rabunek.

U偶ytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisa艂 w wiadomo艣ci news:l8uogo$sob$1mx1.internetia.pl...
[...]

Nie jest to prawd膮. To, co w艂o偶y艂e艣 nie znika. Reszta jest prawd膮. Ludzie zostali oszukani.

ubawiony

Data: 2013-12-19 13:41:16
Autor: Trybun
Rabunek.
W dniu 2013-12-19 12:42, Micha艂 pisze:
 Kto mi wyja艣ni o co biega z tymi funduszami, 偶e one raz dobre s膮 a p贸藕niej niedobre, bo piramida finansowa i wog贸le?

Prosta sprawa - one nigdy nie by艂y dobre dla p艂ac膮cych sk艂adki. To 偶e kapitalistyczne 艣winie m贸wi膮 o dobrze og贸lnym to nie znaczy 偶e o o jakie艣 dobro poza swoi8m im chodzi.

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
  Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2013-12-19 13:49:33
Autor: Micha艂
Rabunek.
W dniu 2013-12-19 13:41, Trybun pisze:
[...]