Rabunek.

Data: 2013-12-19 13:41:16
Autor: Trybun
Rabunek.
W dniu 2013-12-19 12:42, Micha艂 pisze:
 Kto mi wyja艣ni o co biega z tymi funduszami, 偶e one raz dobre s膮 a p贸藕niej niedobre, bo piramida finansowa i wog贸le?

Prosta sprawa - one nigdy nie by艂y dobre dla p艂ac膮cych sk艂adki. To 偶e kapitalistyczne 艣winie m贸wi膮 o dobrze og贸lnym to nie znaczy 偶e o o jakie艣 dobro poza swoi8m im chodzi.

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
  Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2013-12-19 13:49:33
Autor: Micha艂
Rabunek.
W dniu 2013-12-19 13:41, Trybun pisze:
[...]