Race.

Data: 2011-03-06 18:19:29
Autor: Hades
Race.
Zdaje sie ze niezle sie dostanie kibicom za te "race":
http://tv.zczuba.pl/zczubatv/1,89849,9185447,Jaaaaaaaaakiiiiii_goooooool__wideo_.html
AM

Data: 2011-03-06 10:01:58
Autor: Roberto
Race.
On 6 Mar, 18:19, "Hades" <war...@vp.pl> wrote:
Zdaje sie ze niezle sie dostanie kibicom za te "race":http://tv.zczuba.pl/zczubatv/1,89849,9185447,Jaaaaaaaaakiiiiii_gooooo...
AM

A widzisz gdzieś tam zadaszenie??

Data: 2011-03-06 19:05:24
Autor: DysoN
Race.
W dniu 2011-03-06 18:19, Hades pisze:
Zdaje sie ze niezle sie dostanie kibicom za te "race":
http://tv.zczuba.pl/zczubatv/1,89849,9185447,Jaaaaaaaaakiiiiii_goooooool__wideo_.html

AM

Bardziej za petardy mysle. Zakaz na conajmniej 1 mecz wyjazdowy i dziesiatki tysiecy PLN kar. No chyba ze znow Legie sie potraktuje po znajomosci jak to czesto bywalo.

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

Data: 2011-03-06 19:33:01
Autor: ZielonyEden.pl
Race.
W dniu 2011-03-06 19:05, DysoN pisze:

Bardziej za petardy mysle. Zakaz na conajmniej 1 mecz wyjazdowy i
dziesiatki tysiecy PLN kar. No chyba ze znow Legie sie potraktuje po
znajomosci jak to czesto bywalo.

a czemu zakaz wyjazdu? zakaz w domu. I tylko kibiców WKS'u wpuścić. To by się działo...

Data: 2011-03-06 19:59:11
Autor: yamma
Race.
DysoN wrote:

Bardziej za petardy mysle. Zakaz na conajmniej 1 mecz wyjazdowy i
dziesiatki tysiecy PLN kar. No chyba ze znow Legie sie potraktuje po
znajomosci jak to czesto bywalo.

Wystarczy, że się ją potraktuje tak jak inne kluby. Ja ostatnio odnosze wrażenie, że Legię się traktuje dość "szczególnie", zwłaszcza przez sędziów.
A głupota kiboli naprawdę jest powalająca.
yamma

Data: 2011-03-06 21:17:10
Autor: rotax
Race.
W dniu 2011-03-06 19:05, DysoN pisze:

Bardziej za petardy mysle. Zakaz na conajmniej 1 mecz wyjazdowy i
dziesiatki tysiecy PLN kar. No chyba ze znow Legie sie potraktuje po
znajomosci jak to czesto bywalo.

a po co zakaz wyjazdów. Wystarczy zamknąć Żyletę na 1, czy 2 mecze.

--
Pzdr
rotax

Data: 2011-03-07 22:49:16
Autor: rotax
Race.
W dniu 2011-03-07 16:22, ZielonyEden.pl pisze:
[...]

E tam. To bylo oczywiste :)

Data: 2011-03-06 20:29:05
Autor: PawelC
Race.
W dniu 2011-03-06 18:19, Hades pisze:
Zdaje sie ze niezle sie dostanie kibicom za te "race":
http://tv.zczuba.pl/zczubatv/1,89849,9185447,Jaaaaaaaaakiiiiii_goooooool__wideo_.html

AM

Chyba dość trafnie podsumował to Węgrzyn(jeśli dobrze słyszałem).
Za takie wybryki powinien być walkower i do widzenia.

Data: 2011-03-06 20:37:11
Autor: yamma
Race.
PawelC wrote:
[...]

Jaki walkower? Od razu cofnięcie licencji! I w ogóle rozstrzelać tę całą Legię. To jest naprawdę groteskowe, że w tej kwestii wypowiada się kibic drużyny słynącej z zadym na trybunach i nie tylko. Ty uważaj, bo narazisz się Danpe i będziesz się bał wychodzić z domu. :-D
yamma

Data: 2011-03-06 20:57:14
Autor: UGI
Race.
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):
Jaki walkower? Od razu cofnięcie licencji! I w ogóle rozstrzelać tę całą Legię.

Nie tyle walkower co dwa mecze bez publiki. Kiedyś Ekstraklasa potrafiła
karać. Obecnie to jakieś żarty są.
To jest naprawdę groteskowe, że w tej kwestii wypowiada się kibic drużyny słynącej z zadym na trybunach i nie tylko.

A co to ma za znaczenie komu kibicuje, jeśli jego opinia obejmuje też jego klub?

Data: 2011-03-06 20:58:08
Autor: PawelC
Race.
W dniu 2011-03-06 20:37, yamma pisze:
PawelC wrote:
[...]

Żeby było jasne... kibicuje Wiśle, ale tak samo mi się scyzoryk w kieszeni otwiera jak widzę zadydmy na Reymonta, słyszę o jakiś "ku..ch i żydach", czy innych tego typu zaszłościach, które przylepiły się do polskiej kopanej.
Rozwalił mnie ostatnio tekst prezesa Arki, że nie mogą zakazać obelg i kurw na stadionach, bo nie chcą wchodzić w konflikt z kibicami.
I to jest generalnie choroba całej naszej piłki. Wchodzenie klubów w układy z "klubami kibica".
  Gdziekolwiek by to nie było. Sprawa "miśka" na Wiśle, który wciąż tam jest "guru", "litara" w Poznaniu, etc to jedno i to samo.
Mając do wyboru że będę miał "piknik" i teatr na trybunach w zamian LM na boisku a to co się dzieje w tej chwili czyli "wspaniałą atmosferę" na stadionie i kopaninę na boisku zdecydowanie wolę to pierwsze.

Data: 2011-03-06 21:52:14
Autor: yamma
Race.
PawelC wrote:

[...]

A ty myślisz, że mnie się nie otwiera? Zresztą, jakiś czas temu sam tutaj gardłowałem, że kary za race są zbyt symboliczne i tylko demoralizują kiboli, bo zrzutki na kary są już na porządku dziennym i stanowią stały element budżetu stowarzyszeń kibicowskich. Albo z tym walczymy na poważnie albo robimy sobie jaja. Na razie PZPN robi sobie jaja i traktuje race jako łatwy grosz do związkowej kasy. Walkower to przesada ale gdyby za odpalenie rac z automatu karano meczem bez kibiców to od razu zrobiłby się porządek. Zresztą, podejrzewam, że taka kara czeka Legię. I słusznie. Za głupotę powinno się tak karać.
yamma
PS. Najdziwniejsze jest to, że podobno większość legijnego młyna też jest wkurwiona na tych debili. Tylko, kurde, ciekawe jak oni te race wnieśli. Idę o zakład, że pod oprawą.

Data: 2011-03-06 23:30:52
Autor: Cavallino
Race.
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:il0s6e$okn$1inews.gazeta.pl...
PawelC wrote:

[...]

Są race i race.
Nie każdy ma tak słabo pod kopułą jak kibice Widzewa, czy Legii, żeby przerywać nimi mecz.
A zdarza się im to odkąd pamiętam, zawsze jakieś leciały na boisko.

Data: 2011-03-07 23:51:18
Autor: Fedor
Race.
On 06.03.2011 21:52, yamma wrote:
PS. Najdziwniejsze jest to, że podobno większość legijnego młyna też
jest wkurwiona na tych debili. Tylko, kurde, ciekawe jak oni te race
wnieśli. Idę o zakład, że pod oprawą.

Dlaczego najdziwniejsze? SKLW i NS przygotowuja oprawe, a jacys debile bez ich zgody i aprobaty rzucaja piro na murawe ku niezadowoleniu praktycznie calego stadionu kibicow Legii. Uwierz mi, ze na samej Zylecie tylko nieliczni byli zadowoleni z tego rzucania.

Kontrolowane piro przez zorganizowana grupe ultras i oplata ew. kar za nie przez te organizacje - tak; debilizm pijanych lebkow i ich dzialanie bez zgody "kumatych" - nie.

Niestety pare nieodpowiedzialnych idiotow spowodowalo prawdopodobnie zamkniecie Zylety na mecz ze Slaskiem (decyzja w czwartek) i rzucilo zly cien na wiekszosc ultras Legii.

Data: 2011-03-06 23:28:42
Autor: Cavallino
Race.
Użytkownik "Hades" <waruga@vp.pl> napisał w wiadomości news:4d73c222$0$2497$65785112news.neostrada.pl...
Zdaje sie ze niezle sie dostanie kibicom za te "race":
http://tv.zczuba.pl/zczubatv/1,89849,9185447,Jaaaaaaaaakiiiiii_goooooool__wideo_.html

Ciekawe czy Wybiórcza zareaguje serią histerycznych artykułów, co by znaczyło że pozostał w niej cień obiektywizmu.
Ale zapewne nie, bo to daleko niższy ciężar gatunkowy, niż oplucie jednego kibica przez drugiego. ;-)

Data: 2011-03-07 08:45:25
Autor: maciej
Race.
Cavallino napisał:

Ale zapewne nie, bo to daleko niższy ciężar gatunkowy, niż oplucie jednego kibica przez drugiego. ;-)

Taa.... zupełnie zwykły kibic.

Data: 2011-03-07 22:48:49
Autor: rotax
Race.
W dniu 2011-03-06 23:28, Cavallino pisze:

Ciekawe czy Wybiórcza zareaguje serią histerycznych artykułów, co by
znaczyło że pozostał w niej cień obiektywizmu.

Gazownia i obiektywizm? Buhahahaha.

Ale zapewne nie, bo to daleko niższy ciężar gatunkowy, niż oplucie
jednego kibica przez drugiego. ;-)

Na razie są dwa artykuły - jeden o racach, a drugi o kurwowaniu.

--
Pzdr
rotax

Data: 2011-03-07 22:53:55
Autor: Cavallino
Race.
Użytkownik "rotax" <rotax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:il3js1$aeg$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-03-06 23:28, Cavallino pisze:

Ciekawe czy Wybiórcza zareaguje serią histerycznych artykułów, co by
znaczyło że pozostał w niej cień obiektywizmu.

Gazownia i obiektywizm? Buhahahaha.

Też się nie spodziewam.

Ale zapewne nie, bo to daleko niższy ciężar gatunkowy, niż oplucie
jednego kibica przez drugiego. ;-)

Na razie są dwa artykuły - jeden o racach, a drugi o kurwowaniu.

Ale to muszą być dwa tydzień w tydzień i tak przez rok. ;-)

Data: 2011-03-08 08:36:12
Autor: yamma
Race.
rotax wrote:
[...]

I jeszcze 5 pytań: http://www.sport.pl/pilka/1,70994,9216704,Ekstraklasa__Piec_pytan_do_Legii.html
W jednym pytaniu mają rację: "Jak klub skomentuje słowa trenera Skorży, który na oficjalnej konferencji prasowej z uśmiechem dziękował kibicom [chuliganom odpalającym race] za przerwanie meczu, dzięki czemu piłkarze mogli odpocząć?"
Jak przeczytałem te słowa Skorży to też popukałem się w czoło. Dawno takiej głupoty nie czytałem, Maciusiowi należy się dywanik i ostry op***ol.
yamma

Data: 2011-03-08 11:32:03
Autor: tester
Race.
Jak przeczytałem te słowa Skorży to też popukałem się w czoło. Dawno takiej głupoty nie czytałem, Maciusiowi należy się dywanik i ostry op***ol.

Czasami lepiej coś zobaczyć i usłyszeć niż przeczytać.

Data: 2011-03-08 11:38:54
Autor: yamma
Race.
tester wrote:
[...]

Sęk w tym, że ja nie bywam na pomeczowych konferencjach i muszę się opierać na relacjach pismaków.
yamma

Data: 2011-03-08 11:52:39
Autor: Mane
Race.
W dniu 2011-03-08 08:36, yamma pisze:

[...]

Nie dziękował, tylko stwierdził fakt. Z tego co kojarzę, powiedział, że dzięki kibicom...

Data: 2011-03-08 15:51:43
Autor: maciej
Race.
Mane napisał:

Nie dziękował, tylko stwierdził fakt. Z tego co kojarzę, powiedział, że dzięki kibicom...

Nie wiedział co powiedzieć to postanowił uciec w żart. Kiepski? Owszem. Ale żeby go analizować i wyczytywać z niego cokolwiek to szkoda czasu.

Data: 2011-03-08 17:16:27
Autor: Maciej Dobrzanski
Race.
"yamma"  wrote in message news:il4m9u$gf9$1inews.gazeta.pl...

Jak przeczytałem te słowa Skorży to też popukałem się w czoło. Dawno takiej

Na konferencji padło głupie pytanie, więc Skorża dał głupią odpowiedź jednocześnie śmiejąc się pod nosem z tego, że w ogóle musi na tak durne pytania odpowiadać.

Maciek

Data: 2011-03-08 17:35:02
Autor: Fedor
Race.
On 08.03.2011 08:36, yamma wrote:
[...]

Jak skonczysz czytanie GW to cisnienie juz nie bedzie Ci tak skakac. Przeciez to zwykly brukowiec, jesli chodzi o takie tematy. Sama manipulacja i nakreslanie tematu tylko z jednej strony.

O ile daleki jestem od pogladow typu "Precz z TVN i Wybiorcza" itp., to w kwestii kibicowskiej naprawde odstawiaja straszna zenade.

To oryginalna wypowiedz Skorzy:
"- Jak oceniam końcowe zachowanie kibiców? Fani zobaczyli, że brakuje nam trochę tchu i postanowili dać nam odpocząć - zakończył konferencje trener Maciej Skorża. "

Data: 2011-03-08 19:29:25
Autor: Cavallino
Race.
Użytkownik "Fedor" <nie@mam.ru> napisał w wiadomości news:

[...]

No popatrz, jak jechali po Lechu to na grupie można było przeczytać, że dobrze piszą i że rację mają.
A jeszcze ze trzech to ich własną piersią broniło i nie mogło się tendencyjności dopatrzeć........ ;-)

Data: 2011-03-08 20:47:06
Autor: yamma
Race.
Fedor wrote:

[...]

No to niezły manipulancik z tego Szadkowskiego. Co nie zmienia postaci rzeczy, że Skorża chyba jednak dostał małą zjebkę od Zarządu - vide dzisiejszy wywiad z Ostrowskim.
yamma

Race.