Racetiger - ustawienia PSI

Data: 2012-12-18 20:36:00
Autor: Rafał VFR
Racetiger - ustawienia PSI
Cześć
Kupiłem narty jak w temacie posta.
Kupiłem w nieczech - bo nie wiedzieć dlaczego narty tam grubo tańsze.
Wszystko było w pudełach itd - zmontowałem ale zacząlem zastanawiać się nad tym PSI.
Otrzymałem z Volka tabele z której wynika, że powinienem ustawić nartę na 8 lub 9 - w zależności od chumaru danego dnia :-)
Ale na podziałece narty jest tym kresek 19 ...
Najpierw myślałe, że może skala jest co 0,5. Potem jak kręce wynazalkiem to dalej jak do 10 kreski nie da.
Niby by się zgadzało z tabelą - ale wolę się dopytać - jak to jest ?
Czy może ktoś zna temat ?
Pzdr
Rafał

Racetiger - ustawienia PSI