Rachunek Oszczędzam w LUKAS BANKU spada %

Data: 2009-04-01 17:39:14
Autor: Piona
Rachunek Oszczędzam w LUKAS BANKU spada %
Od dzi¶ na rachunku oszczędzam 5,5% :( Szkoda, bo nie mam alternatywy on line a konta nie przeniosę.
piona
--
http://piona.fm.interia.pl
..>> moja strona <<..

Data: 2009-04-01 18:27:12
Autor: Marcin Wasilewski
Rachunek Oszczędzam w LUKAS BANKU spada %
Użytkownik "Piona" <email@wsygnaturce.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gr00ua$s73$1news.interia.pl...

www.eurobank.pl i nic nie musisz przenosić.

Data: 2009-04-02 13:17:32
Autor: Przemysław Rokicki
Marcin Wasilewski <jakis@adres.pewnie.je.st> napisał(a):
> [...]
> Od dzi¶ na rachunku oszczędzam 5,5% :( Szkoda, bo nie mam alternatywy on > line a konta nie przeniosę.

mozna miec 5 rachunkow oszczednosciowych i kazdy dziala do konca roku jak ror
(wedle cennika)

--

Rachunek Oszczędzam w LUKAS BANKU spada %