[Getin] Rachunek Rekomendowany plus 60zł

Data: 2009-03-03 09:46:09
Autor: Sinus
[Getin] Rachunek Rekomendowany plus 60zł
http://www.getinbank.pl/488.php

Szukam osoby która ma założone konto w Getinie przed 14 lutego i może mnie
"rekomendować". Za założenie rachunku zarówno polecający jak i polecany
otrzymują 60zł.

Kontakt: sinus1@SPAM.gazeta.pl

--
Pozdrawiam,
Sinus

Data: 2009-03-03 19:56:38
Autor: Koteczek
[...]

ten rachunek co trzeba zalozyc jest bezplatny? Bez haczykow?

Data: 2009-03-03 20:38:04
Autor: lbz
[...]

a znasz zasady tej promocji, bo na stronach getinu nie ma regulaminu

Data: 2009-03-03 20:43:37
Autor: Edward Malinowy
[Getin] Rachunek Rekomendowany plus 60zł
"lbz" news:gok0ui$94s$1news.wp.pl

a znasz zasady tej promocji, bo na stronach getinu nie ma regulaminu

Trochę ten regulamin jest "zakopany", ale jest :)
Proszę, tutaj jest link do PDF'a: http://tnij.org/regulamin-getin

Data: 2009-03-03 21:31:59
Autor: lbz
[Getin] Rachunek Rekomendowany plus 60zł

Trochę ten regulamin jest "zakopany", ale jest :)
Proszę, tutaj jest link do PDF'a: http://tnij.org/regulamin-getin

mnie to przekierowalo do promocyjnej lokaty a nie promocji z bonusem 60 zl

Data: 2009-03-03 21:40:52
Autor: Edward Malinowy
[Getin] Rachunek Rekomendowany plus 60zł
"lbz" news:gok43q$b1m$1news.wp.pl

mnie to przekierowalo do promocyjnej lokaty a nie promocji z bonusem 60 zl

PRZEPRASZAM!
Mój błąd. Biję się w pierś :)
Poniżej znajduje się link do poprawnego regulaminu:

http://tnij.org/getin_regulamin60

Data: 2009-03-04 15:44:00
Autor: marcib24
[Getin] Rachunek Rekomendowany plus 60zł
wygląda na to, że niema żadnych kruczków.
Na lokatę chyba nie trzeba miec konta, a promocja trwa do końca czerwca. Można jeszcze założyc wszystko :P

--

[Getin] Rachunek Rekomendowany plus 60zł