Rachunek Wydajesz & Zarabiasz - BZWBK

Data: 2010-04-02 22:33:10
Autor: Mithos
Rachunek Wydajesz & Zarabiasz - BZWBK
Tak sobie czytam o tym rachunku i wydaje mi się, że jest on super produktem.

Nie dosyć, że dostajemy teraz od banku 100 PLN za nic, to jeszcze całkowite koszta posiadania rachunku to 3PLN/miesiąc (zasilenie 1000 PLN to raczej dla większości żaden problem).

Do tego mamy jeszcze 1% cashback co w sumie jest również całkiem niezłą zachętą do płacenia akurat tą kartą. Aktualnie żaden bank nie daje realnie 1% zwrotu wydatków, obojętnie jaką kartą płacimy : wyjątek to KK Polbank Era lub MC Platinum Alior. Zarówno inne KK Polbanku jak i KK Alior dla nowych klientów oferują mniejsze bonusy.

Reasumując : za 3 PLN miesięcznie otrzymujemy rachunek oferujący bezpłatnie wszystkie bankomaty, 1% cashback, 100 PLN.

Jedyny minus to zerowe oprocentowanie rachunku. No i do przelewów trzeba mieć drugie konto.

--
Mithos

Data: 2010-04-02 14:13:31
Autor: Krzysiek
Rachunek Wydajesz & Zarabiasz - BZWBK
On 2 Kwi, 22:33, Mithos <f...@adres.pl> wrote:

Nie dosyæ, ¿e dostajemy teraz od banku 100 PLN za nic, to jeszcze
ca³kowite koszta posiadania rachunku to 3PLN/miesi±c (zasilenie 1000 PLN
to raczej dla wiêkszo¶ci ¿aden problem).
bezp³atne wszystkie bankomaty, a za granic± 2z³. Ale kursy walut marne
+ prowizja prawie 3%..
Przelewy po 50gr.

Data: 2010-04-02 23:34:23
Autor: Mithos
W dniu 2010-04-02 23:13, Krzysiek pisze:
bezp³atne wszystkie bankomaty, a za granic± 2z³. Ale kursy walut marne
+ prowizja prawie 3%..
Przelewy po 50gr.

Do przelewów potrzebne jest co innego. Ten rachunek jest do robienia zakupów oraz do wyp³at gotówkowych.

--
Mithos

Data: 2010-04-02 23:19:03
Autor: Krzysztof

"Mithos" <fake@adres.pl> wrote in message news:hp5kac$np5$1news.onet.pl...
[...]

To juz kazdy musi policzyc na podstawie swoich wydatkow karta. Dawne karty KK Aliora w wersji podstawowej nadal daja 1% zwrotu, takze dla kogos kto ma te karte, jest to bezspornie lepsze rozwiazanie.
Koszty tego konta- 3 zl za karte+ utracone odsetki w porownaniu do KK ze zwrotem.

Zalozmy 2tys wydatkow karta-- -- utracone korzysci-kasa moglaby lezec na rach. oszcz. powiedzmy EB-tracimy ok. 7zl/mies, czyli nasze koszty z karta sa juz na poziomie ok.10zl. Za zwroty dostaniemy 20zl, czyli jestesmy 10zl na czysto.
Teraz wezmy KK Aliora, teraz chyba zwrot 0.5%, czyli na tej sumie dostaniemy 10zl cashback oraz zarobimy na naszych oszczednosciach w EB ok 7zl. Zarabiamy na czysto 17zl.
Porownanie tych przypadkow, pokazuje, ze to konto wcale nie jest takie atrakcyjne dla przecietnego klienta.
Co sie tyczy bezplatnych bankomatow to mozemy miec je darmo w DBnet bez spalniania dodatkowych wymogow.

Data: 2010-04-02 23:31:09
Autor: Mithos
W dniu 2010-04-02 23:19, Krzysztof pisze:
Co sie tyczy bezplatnych bankomatow to mozemy miec je darmo w DBnet bez
spalniania dodatkowych wymogow.

Przyznasz jednak, że to co zaproponowałeś to jest masa kombinowania, na którą po prostu szkoda czasu i wysiłku.

--
Mithos

Data: 2010-04-02 23:54:12
Autor: Krzysztof

"Mithos" <fake@adres.pl> wrote in message news:hp5nn3$3qn$1news.onet.pl...
[...]

W dobie internetu, jest to bardzo proste a raczej wiekszosc osob na tej grupie nie ogranicza sie do posiadania jednego rachunku w jednym banku.
Ci co nie kombinuja to sa od wielu lat klientami- 'dojnymi krowami' w PKOBP i ciagle narzekaja, ze jest drogo. (znam takich co tkwia przy jednym rachunku przez wiele lat). Sam piszesz o potrzebie dodatkowego konta do przelewow, czyli tez 'kombinujesz'.
Albo kombinujesz i masz w PL bezplatna bankowosc, ewentualnie nawet ci do niej doplacaja, albo jestes 'dojna krowa'.
Wg mnie dla tych 'kombinujacych', konto w BZWBK nie jest specjalna atrakcja, a  leniwych, co siedza np. w PKOBP to i tak nikt do niczego nie namowi.

Data: 2010-04-03 17:15:38
Autor: Mithos
W dniu 2010-04-02 23:54, Krzysztof pisze:
[...]

Dokonałem pewnych obliczeń i wynika z nich, że mimo wszystko nowy rachunek BZ WBK opłaca się bardziej niż ROR + KK w Alior, przynajmniej w moim przypadku.

Założenia : kartą wydaję średnio 24k PLN rocznie, na rachunku bieżącym mam stale dostępne ok 2k PLN gotówki.
KK Alior przyznana jest na starych zasadach (1% cashback).

W przypadku BWZBK całkowite koszty to 36 PLN rocznie (opłata za kartę), a całkowite zyski to 240 PLN z tytułu zwrotu. "Na czysto" wychodzimy więc 204 PLN.

W przypadku Alior całkowite koszty to 60 PLN rocznie + 75 PLN opłaty za KK (niestety mam wersję Gold i nie wydam nią 30k PLN rocznie, przy rezygnacji z karty zaoszczędzę 75 PLN ale w kolejnym roku użytkowanie KK będzie znacznie mniej nieopłacalne) czyli sumarycznie 135 PLN.
Całkowity zysk to 240 PLN z tytułu zwrotu oraz 62,5 PLN z tytułu posiadania na ROR 2k PLN każdego miesiąca. "Na czysto" wychodzimy więc 167,5 PLN.

Oczywiście w różnych wariantach wyliczenia mogą wyjść bardziej na korzyść Alior'a (np większe środki posiadane do natychmiastowej dyspozycji na ROR, posiadanie KK Silver) ale dotyczy to tylko starych klientów, bo dla nowych zwrot wynosi mniej niż 1%.

Powyższe wyliczenia nie uwzględniają sytuacji losowych takich jak np. utrata KK Alior, gdzie za duplikat KK trzeba słono płacić.

Minusem po stronie BZWBK jest to, że o ile do codziennych zakupów kwota 2,5k PLN wystarczy o tyle w przypadku czegoś większego trzeba pamiętać o zasileniu rachunku. W Alior mamy do dyspozycji względnie wysoki limit na KK.

Z uwagi na fakt, że określona kwota środków (w tym przypadku 2k PLN) musi znajdować się w stałej dyspozycji zrezygnowałem z dodatkowych wyliczeń uwzględniających lokowanie nadwyżek w lepiej oprocentowanych miejscach (lokaty, konta oszczędnościowe itp.).

W wyliczeniach nie uwzględniono także bonusa 100 PLN (ponieważ dostałem go zarówno w Alior jak i ewentualnie mógłbym dostać w BZWBK).

Reasumując : w Alior zaoszczędzę 167,5 PLN, w BZWZBK 204 PLN
(z bonusami jest to kolejno 267,5 PLN oraz 304 PLN),
(przy rezygnacji z KK, a więc skupieniu się na zysku w jednym roku jest to kolejno 342,5 PLN oraz 304 PLN).

Innymi słowy : obydwie oferty zapewniają ok. 25 PLN zysku miesięcznie. A podobno bankowość w Polsce jest droga :)

--
Mithos

Data: 2010-04-03 17:58:41
Autor: Szymon
Rachunek Wydajesz & Zarabiasz - BZWBK
U¿ytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hp7m30$v01$1news.onet.pl...
W dniu 2010-04-02 23:54, Krzysztof pisze:
KK Alior przyznana jest na starych zasadach (1% cashback).

W przypadku BWZBK ca³kowite koszty to 36 PLN rocznie (op³ata za kartê), a ca³kowite zyski to 240 PLN z tytu³u zwrotu. "Na czysto" wychodzimy wiêc 204 PLN.

Ja mam za to wydan± BZ na starych zasadach i zjada 1,50z³/mc,a nie 3. Dla odmiany niedawno wyrobi³em drug± dla wspó³posiadacza i niby ma ju¿ p³aciæ 3, chocia¿ w praktyce jeszcze nic nie pobrali - zobaczymy jak bêdzie.

Minusem po stronie BZWBK jest to, ¿e o ile do codziennych zakupów kwota 2,5k PLN wystarczy o tyle w przypadku czego¶ wiêkszego trzeba pamiêtaæ o zasileniu rachunku. W Alior mamy do dyspozycji wzglêdnie wysoki limit na KK.

Dla niektórych mo¿e byæ to plusem - ³atwiej kontrolowaæ zakupy, a w przypadku fraudu zwykle traci siê mniej (wiem, wiem... reklamacje itp. i tak najczê¶ciej zwracaj±, ale...).

Z uwagi na fakt, ¿e okre¶lona kwota ¶rodków (w tym przypadku 2k PLN) musi znajdowaæ siê w sta³ej dyspozycji zrezygnowa³em z dodatkowych wyliczeñ uwzglêdniaj±cych lokowanie nadwy¿ek w lepiej oprocentowanych miejscach (lokaty, konta oszczêdno¶ciowe itp.).

W przypadku wydawania 2000z³ na bie¿±ce zakupy ustawi³bym sobie zlecenie sta³e np. 100z³/dziennie (darmowe dla EB). W ten sposób zawsze parê groszy dostaniesz na %.

Data: 2010-04-03 21:45:46
Autor: Krzysztof
[...]

Dla mnie jest odmiennie-KK silver Alior z 1% cashback- wydatki srednio ok. 1500zl/mies-zwrot 15zl oraz ok 5zl- procenty z EB od tej sumy. Przy tych obrotach >15tys rocznie KK- darmowa.
Wyplaty z bankomatow przez DBnet- juz przy jednej wyplacie z bankomatu koszty sa zerowe za karte- nie utrzymuje duzego salda do wyplaty takze, stracone zyski w stosunku do innych kont oprocentowanych nie przekraczaja 1zl/mies.
Przelewy zewn. darmowe z EB, Alior lub DB.

Data: 2010-04-03 00:30:19
Autor: Koteczek
Rachunek Wydajesz & Zarabiasz - BZWBK

Reasumując : za 3 PLN miesięcznie otrzymujemy rachunek oferujący
bezpłatnie wszystkie bankomaty, 1% cashback, 100 PLN.

Witam a czy kasa `z powrotem 1%` obowiązuje też przy platnościach via internet?

Data: 2010-04-03 10:35:12
Autor: RobertS
Rachunek Wydajesz & Zarabiasz - BZWBK

Witam a czy kasa `z powrotem 1%` obowiązuje też przy platnościach via internet?

oczywiscie

mam już konto w BZWBK więc na 100 zł się nie załapię, poza tym debetówka nie służy u mnie do płatności bezgotówkowych, to ciekawy produkt, ale nie dla mnie

bezpłatne bankomaty mam w Multi (brak opłaty za kartę), a 1% zwrotu dostaję z kk Alior i Polbank Era ;-)

RobertS

Data: 2010-04-03 19:51:22
Autor: smint

Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:hp6uk3$1ijg$3opal.icpnet.pl...

Witam a czy kasa `z powrotem 1%` obowiązuje też przy platnościach via internet?

oczywiscie

"Konto Wydajesz & Zarabiasz to doskonały sposób na pomnażanie Twoich pieniędzy – nawet, gdy je wydajesz. Jeśli aktywnie korzystasz z karty, co miesiąc otrzymasz na swoje konto zwrot 1% wartości wszystkich płatności dokonanych przy użyciu karty Visa Wydajesz & Zarabiasz."

Gdzie jest napisane o płatnościach via internet?

Marcin

Data: 2010-04-03 20:12:13
Autor: Szymon
Rachunek Wydajesz & Zarabiasz - BZWBK
U¿ytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hp6uk3$1ijg$3opal.icpnet.pl...

Witam a czy kasa `z powrotem 1%` obowi±zuje te¿ przy platno¶ciach via internet?

oczywiscie

"Konto Wydajesz & Zarabiasz to doskona³y sposób na pomna¿anie Twoich pieniêdzy - nawet, gdy je wydajesz. Je¶li aktywnie korzystasz z karty, co miesi±c otrzymasz na swoje konto zwrot 1% warto¶ci wszystkich p³atno¶ci dokonanych przy u¿yciu karty Visa Wydajesz & Zarabiasz."

Gdzie jest napisane o p³atno¶ciach via internet?

A po co? WSZYSTKIE p³atno¶ci to WSZYSTKIE.

Data: 2010-04-03 20:17:55
Autor: Mithos
W dniu 2010-04-03 19:51, smint pisze:
Gdzie jest napisane o płatnościach via internet?

A gdzie jest napisane, że nie ?

Skoro karta umożliwia płatności via internet i nie napisano, że od takich zwrot nie przysługuje to należy rozumieć, że zwrot się należy.

--
Mithos

Data: 2010-04-03 22:06:34
Autor: smint
Rachunek Wydajesz & Zarabiasz - BZWBK

Skoro karta umożliwia płatności via internet i nie napisano, że od
takich zwrot nie przysługuje to należy rozumieć, że zwrot się należy.

Nie rozumiem co ma przelew internetowy do płatności kartą.

Marcin

Data: 2010-04-03 23:26:02
Autor: wspolna-flaszka.pl
Rachunek Wydajesz & Zarabiasz - BZWBK

U¿ytkownik "smint" <Nicram_76@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hp874g$912$1news.onet.pl...

Skoro karta umo¿liwia p³atno¶ci via internet i nie napisano, ¿e od
takich zwrot nie przys³uguje to nale¿y rozumieæ, ¿e zwrot siê nale¿y.

Nie rozumiem co ma przelew internetowy do p³atno¶ci kart±.

?

--
Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
Wszystkomaj±cy program dla firm - HIT !!!

Data: 2010-04-03 23:41:15
Autor: knrdz
smint pisze:

Nie rozumiem co ma przelew internetowy do płatności kartą.

Raczej nie rozumiesz, że w internecie oprócz przelewem można (i jest to znacznie powszechniejsza metoda) płacić kartą właśnie.

Data: 2010-04-04 16:07:47
Autor: smint
Rachunek Wydajesz & Zarabiasz - BZWBK
Raczej nie rozumiesz, że w internecie oprócz przelewem można (i jest to znacznie powszechniejsza metoda) płacić kartą właśnie.

bez terminala?

Data: 2010-04-04 16:49:32
Autor: knrdz
Rachunek Wydajesz & Zarabiasz - BZWBK
Data: 2010-04-04 19:07:21
Autor: smint
Rachunek Wydajesz & Zarabiasz - BZWBK
Data: 2010-04-04 19:59:36
Autor: Mithos
Rachunek Wydajesz & Zarabiasz - BZWBK
W dniu 2010-04-04 19:07, smint pisze:
Czyli ta karta jest jest wypukła?

Pewnie nie. Wypukłość karty nie jest czynnikiem decydującym o możliwości płacenia daną kartą w internecie (bez fizycznej obecności w terminalu).

--
Mithos

Data: 2010-04-04 20:20:10
Autor: Szymon
Rachunek Wydajesz & Zarabiasz - BZWBK
U¿ytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hpak2g$rq2$1news.onet.pl...
W dniu 2010-04-04 19:07, smint pisze:
Czyli ta karta jest jest wypuk³a?

Pewnie nie. Wypuk³o¶æ karty nie jest czynnikiem decyduj±cym o mo¿liwo¶ci p³acenia dan± kart± w internecie (bez fizycznej obecno¶ci w terminalu).

W istocie jest p³aska, jak i wiêkszo¶æ debetowych.

Data: 2010-04-04 21:14:13
Autor: Mithos
W dniu 2010-04-04 20:20, Szymon pisze:
W istocie jest p³aska, jak i wiêkszo¶æ debetowych.

Ostatnimi czasy jest ju¿ jednak sporo tych wypuk³ych debetówek.
Tyle, ¿e przewa¿nie p³atnych :)

--
Mithos

Data: 2010-04-04 21:48:36
Autor: Szymon
Rachunek Wydajesz & Zarabiasz - BZWBK
U¿ytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hpaoec$c0o$1news.onet.pl...
W dniu 2010-04-04 20:20, Szymon pisze:
W istocie jest p³aska, jak i wiêkszo¶æ debetowych.

Ostatnimi czasy jest ju¿ jednak sporo tych wypuk³ych debetówek.
Tyle, ¿e przewa¿nie p³atnych :)

sporo, ale do "wiêkszo¶ci" im jeszcze daleko

Data: 2010-07-19 01:44:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Rachunek Wydajesz & Zarabiasz - BZWBK

"smint" hpa6fm$r8j$1@news.onet.pl

Raczej nie rozumiesz, ¿e w internecie oprócz przelewem mo¿na
(i jest to znacznie powszechniejsza metoda) p³aciæ kart± w³a¶nie.

bez terminala?

Bez terminala -- a nawet bez samego plastyku. :)

Co wiêcej -- czasami nawet bez stosownego zatwierdzenia.
U mnie tak by³o dwa razy -- zanim zatwierdzi³em, kaska zesz³a.
Tym oto sposobem za swój telefon komórkowy zap³aci³em dwa razy
zamiast jeden raz, a ¿e ten jeden raz mia³ byæ za dwa miesi±ce
z góry, to zap³aci³em za cztery z góry... A ¿e dwa miesi±ce
opó¼nienia niewiele znacz± w Polkomtelu, po tamtym p³aceniu
mia³em z g³owy komórkê przez pó³ roku. :)

Najchêtniej raz na rok bym im p³aci³ 120 z³otych. :)
(bo mam tam abonament za dychê -- drogo, ale co robiæ)

Data: 2010-04-03 10:36:10
Autor: wspolna-flaszka.pl
Rachunek Wydajesz & Zarabiasz - BZWBK

U¿ytkownik "Koteczek" <nie@spamowac.org> napisa³ w wiadomo¶ci news:hp5rs2$rij$1nemesis.news.neostrada.pl...

Reasumuj±c : za 3 PLN miesiêcznie otrzymujemy rachunek oferuj±cy
bezp³atnie wszystkie bankomaty, 1% cashback, 100 PLN.

Witam a czy kasa `z powrotem 1%` obowi±zuje te¿ przy platno¶ciach via internet?

tak, jednak h. totalnym jest wymuszenie aktywacji 3d secure co powoduje
zaplate od kazdej transakcji (wyslanei sms) 0,25 zl co powoduje ze branie tej karty wlasnie do takich transakcji jest pozbawione sensu.

Data: 2010-04-03 10:57:38
Autor: RobertS
[...]

nie musisz korzystaæ z 3d secure, wlasnie placilem debetowka payback i jak system zapytal czy chce 3d to odp. NIE - smsa nie bylo!

poza tym pierwsze 5 smsow jest gratis (ja tak mam)

RobertS

Data: 2010-04-03 13:44:34
Autor: wspolna-flaszka.pl
Rachunek Wydajesz & Zarabiasz - BZWBK

U¿ytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hp6vu5$1jna$1opal.icpnet.pl...

[...]

Przy karcie payback Twoje rozwiazanie przeszlo, przy kartach prestize oraz wydajez izarabiasz
systemprzy braku zgody na 3dsecure odrzucal transakcje.

Data: 2010-04-03 21:01:25
Autor: RobertS
[...]

interesujace no nie? dla tednej karty 3D secure nie jest obowiazkowe, ale dla drugiej tak...

RobertS

Data: 2010-04-03 23:26:56
Autor: wspolna-flaszka.pl
Rachunek Wydajesz & Zarabiasz - BZWBK

U¿ytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hp83a7$2op6$1opal.icpnet.pl...

[...]

no wlasnie dziwne, juz kiedys na grupie pisa³em, kiedy mnie przymuszono do wlaczenia tego w wydajesz i zarabiasz
bo ja glownie przez net uzywam karty

Data: 2010-07-20 00:18:46
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Rachunek Wydajesz & Zarabiasz - BZWBK

"RobertS" hp83a7$2op6$1@opal.icpnet.pl

interesujace no nie? dla tednej karty 3D secure nie jest obowiazkowe, ale dla drugiej tak...

Bo to nie jest zabezpieczenie ale utrudnienie. :) Jak ogrodzenie mojego
osiedla -- od strony Pizzerii (kiedy¶ napisa³em mylnie, ¿e od strony
sklepu) i paru pawilonów (¿e tak to nazwê w skrócie) oraz od strony
osiedlowego (naszego) placu zabaw jest ogrodzenie, za¶ z innych
stron -- nie ma. :) ,,Swój'' musi otwieraæ bramê, aby nie je¼dziæ
pod cudzymi okami niepotrzebnie, podczas gdy z³odziej wchodzi (lub
wYje¿d¿a) od strony otwartej. :) 100% m±dro¶ci. :)

--
19 lipca 2010 roku, oko³o godziny 16:05, pad³ kolejny rekord PEFów  !!749!!  749*0.8=599,2  749*0.6=449,4  450-600 to (60-80)%   .
                                                                    ! 739 !  VV oznacza sztach . Ventolinem

Data: 2010-04-07 02:18:32
Autor: Zespol_BZWBK
Rachunek Wydajesz & Zarabiasz - BZWBK
Przy karcie payback Twoje rozwiazanie przeszlo, przy kartach prestize oraz
wydajez izarabiasz
systemprzy braku zgody na 3dsecure odrzucal transakcje.

Us³uga 3D-Secure jest faktycznie wymuszana w przypadku niektórych
kart, a w przypadku innych mo¿na j± pomin±æ.

Karta Payback BZ WBK jest kart± MasterCard - a one s± z definicji
produktu otwarte na Internet niezale¿nie od tego czy wydawca ma 3D-
Secure czy nie ma. Natomiast karty Presti¿ czy W&Z to karty typu Visa
Electron - wydawca mo¿e je zamkn±æ na Internet bez 3D-Secure.
Generalnie jest tak:
 - karty MasterCard - otwarte na Internet zawsze
 - karty Visa - otwarte na Internet zawsze
 - karty Maestro - otwarte tylko z 3D-Secure (po prostu nie ma
akceptacji w Internecie kart Maestro gdy sklep nie ma 3D-Secure)
 - karty Visa Electron - wydawca moze zdecydowaæ czy otworzyæ produkt
bez 3D-Secure na Internet (akceptacja jest), ale zazwyczaj polskie
karty Visa Electron s± zamkniête jak bank nie ma 3D-Secure.

Zasady obecno¶ci BZ WBK na forach mo¿na sprawdziæ na:
http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk-na-forach.html

Zespó³ Banku Zachodniego WBK

Data: 2010-04-07 19:50:29
Autor: Marcin
Rachunek Wydajesz & Zarabiasz - BZWBK
Witam

W dniu 2010-04-07 11:18, Zespol_BZWBK pisze:

  - karty Visa Electron - wydawca moze zdecydowaæ czy otworzyæ produkt
bez 3D-Secure na Internet (akceptacja jest), ale zazwyczaj polskie
karty Visa Electron s± zamkniête jak bank nie ma 3D-Secure.

Jakie banki w Polsce stosuja 3D Secure poza BZWBK?

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2010-04-03 13:31:24
Autor: Koteczek
[...]

Chcialbym tym placic automatycznie, np skype i inne uslugi internetowe (lacznie ponad 1000zl miesiecznie przechodzi przez karte). Czy taki skype z tym 3D secure sam pobierze kase gdy trzeba (nie chce nic co chwila wpisywac, raz podaje dane i zapominam!). To w koncu sie da wylaczyc czy nie bo nie wiem jak to dziala z takimi wlasnie automatycznymi platnosciami internetowymi, bez mojego udzialu ma to dzialac.

Koteczek

Data: 2010-04-03 00:45:28
Autor: Marcin Mokrzycki
Rachunek Wydajesz & Zarabiasz - BZWBK
On Fri, 02 Apr 2010 22:33:10 +0200, Mithos wrote:

Do tego mamy jeszcze 1% cashback co w sumie jest równie¿ ca³kiem niez³± zachêt± do p³acenia akurat t± kart±. Aktualnie ¿aden bank nie daje realnie 1% zwrotu wydatków, obojêtnie jak± kart± p³acimy : wyj±tek to KK Polbank Era lub MC Platinum Alior.

1% jest chyba nadal dla konta zakupowego w Aliorze. Koszt miesiêczny konta
i karty to w sumie 12 z³, ale za to konto jest oprocentowane i przelewy s±
darmowe.

--
Marcin Mokrzycki
gg:659336  o2:mmokrzycki

Data: 2010-04-03 16:54:05
Autor: Szymon
Rachunek Wydajesz & Zarabiasz - BZWBK
U¿ytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hp5kac$np5$1news.onet.pl...
Tak sobie czytam o tym rachunku i wydaje mi siê, ¿e jest on super produktem.

Korzystam ju¿ od pewnego czasu. Dla mnie produkt optymalny. Konto nie s³u¿y mi do przelewów, ale je¶li zaistnieje potrzeba wyci±gniêcia z niego ¶rodków to mam bodaj 7 KO, a z ka¿dego 1 przelew darmowy. Czyli W&Z -- -> KO za darmo i za chwilê KO -- -> ¶wiat te¿ za darmo.
Co do "le¿akowania" kasy na zerowym procencie. Po prostu trzymam tam pieni±¿ki na bie¿±ce wydatki. Do marketu nie trzeba mi na bu³ki i mleko 2000z³. A gdy szykuje siê wiêkszy zakup to po prostu "zasilam" odpowiednio szybciej. W ten sposób niewiele tracê tych odsetek, które mog³yby byæ.

Data: 2010-04-05 14:33:21
Autor: jurek712
Mithos napisał:
Tak sobie czytam o tym rachunku i wydaje mi się, że jest on super produktem.
(...)
Jedyny minus to zerowe oprocentowanie rachunku. No i do przelewów trzeba mieć drugie konto.

Nie bardzo rozumiem w czym problem z tym drugim kontem do przelewów:

"Przelew (realizacja) Konto Wydajesz & Zarabiasz
złożony za pośrednictwem usług bankowości elektronicznej BZWBK24
- na rachunek w BZ WBK Bez opłat
- na rachunek w innym banku 0,50 zł
- złożony w oddziale BZ WBK
- na rachunek w BZ WBK Bez opłat
- na rachunek w innym banku, w tym na rachunki ZUS i organów podatkowych 5,00 zł"

Chodzi zapewne o opłaty za przelewy ? ;)

Data: 2010-04-05 22:18:19
Autor: Krzysztof

"jurek712" <jurek712@poczta.onet.pl> wrote in message news:3461.000012e2.4bb9d891newsgate.onet.pl...
Mithos napisał:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
ustaw inne kodowanie, bo w tekscie sa same 'krzaki' i trudno to czytac.

Tak, jezeli ktos sie zdecyduje na to konto z roznych tam wzgledow, to nie moze go traktowac jako konta do przelewow, bo generalnie bedzie to 70gr razem z sms za kazdy przelew. Jedynym rozwiazaniem, pozostanie zalozenie KO i przelewanie wewn na nie, a nastepnie za darmo jeden przelew/mies. z jednego KO do innego banku z darmowymi przelewami. Mozna zalozyc kilka KO.

Data: 2010-07-22 23:35:21
Autor: jarek
Rachunek Wydajesz & Zarabiasz - BZWBK
ustaw inne kodowanie, bo w tekscie sa same 'krzaki' i trudno to czytac.

U¿ywam FireFoxa i to on pzej±³ kodowanie Unicode (UT8) w którym pisa³ posta
poprzednik. Gdy popatrzy³em na odpowiedzi innych pod postem autora cytatu, to
te¿ tak maj± i pod 8859-2 widac krzaki. Teraz ustawi³em-wymusi³em na ISO-8859-2
mam nadziej, ¿ê bêdzie OK.

[...]

Tak w³a¶nie zrobi³em u siebie, za³o¿y³em 3x KO na ro¿ne op³aty ;)

--

Rachunek Wydajesz & Zarabiasz - BZWBK