Rachunek Wydajesz & Zarabiasz - BZWBK

Data: 2010-04-03 16:54:05
Autor: Szymon
Rachunek Wydajesz & Zarabiasz - BZWBK
Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:hp5kac$np5$1news.onet.pl...
Tak sobie czytam o tym rachunku i wydaje mi się, że jest on super produktem.

Korzystam już od pewnego czasu. Dla mnie produkt optymalny. Konto nie służy mi do przelewów, ale jeśli zaistnieje potrzeba wyciągnięcia z niego środków to mam bodaj 7 KO, a z każdego 1 przelew darmowy. Czyli W&Z -- -> KO za darmo i za chwilę KO -- -> świat też za darmo.
Co do "leżakowania" kasy na zerowym procencie. Po prostu trzymam tam pieniążki na bieżące wydatki. Do marketu nie trzeba mi na bułki i mleko 2000zł. A gdy szykuje się większy zakup to po prostu "zasilam" odpowiednio szybciej. W ten sposób niewiele tracę tych odsetek, które mogłyby być.

Rachunek Wydajesz & Zarabiasz - BZWBK