Rachunek dla firmy z Hongkongu

Data: 2015-04-25 03:36:25
Autor: jerzykwrzos
Rachunek dla firmy z Hongkongu
Gdy wystawiam rachunek dla Google i Apple, to na takim rachunku robię taką adnotację:

"Do rozliczenia podatku VAT zobowiązany jest nabywca usługi (odwrotne obciążenie)
Levy of VAT reverse charged to recipient of service (inverse liabilities)"

Tyle tylko, że zarówno Google jak i Apple maja siedziby w UE, a teraz chcę wystawić rachunek dla firmy z Hongkongu, więc czy wystawiając rachunek dla firmy spoza UE, mogę zamieścić na nim taką adnotację?

Data: 2015-04-25 04:19:59
Autor: jerzykwrzos
Rachunek dla firmy z Hongkongu
Dodam jeszcze, że rachunek wystawiam na usługę elektroniczną (sprzedaż licencji na oprogramowanie w wersji elektronicznej).

Data: 2015-05-08 20:12:06
Autor: ąćęłńóśźż
Rachunek dla firmy z Hongkongu
A na sprzedaż poza UE obowiązuje VAT?

Data: 2015-05-11 12:11:43
Autor: J.F.
Użytkownik " ąćęłńóśźż"  napisał w wiadomości
A na sprzedaż poza UE obowiązuje VAT?

Obowiazuje ... ale zerowy. Chcemy popierac eksport.
Choc akurat za licencje to sie nie upieram czy obowiazuje.

Za to formula odwrotnego obciazenia raczej nie ma zastosowania ...

J.

Rachunek dla firmy z Hongkongu