Rachunek do karty REVOLUTION

Data: 2020-07-19 16:34:00
Autor: Slavekk
Rachunek do karty REVOLUTION
Taka prośba do ludzi, którzy mieli lub mają kartę REVOLUTION o
sprawdzenie, czy mój domysł jest prawidłowy. Czy do wpłacania środków na
kartę używany jest rachunek bankowy w formacie: GB##REV##############, a
jeśli tak, to czy z tych cyferek można wydedukować numer rachunku?

Nie ma karty REVOLUTION
Jest karta Revolut.
Odpowiem zakładając, że zarejestrowałeś się jako mieszkaniec Polski.
1. Do wpłacania środków NA KONTO, do którego jest wydana karta, PRZELEWEM używamy numeru konta. Można użyć też karty swojej płatniczej z krajowego banku.
2. Do wpłacania złotówek masz polski numer konta w banku o numerze rozliczeniowym 2360  - Danske Bank AS, Oddział w Polsce.
Numer poznasz klikając w "trzykropki"/Szczegóły w swojej aplikacji.
To jest twoj numer LOKALNY
3. Numer SWIFT do wpłaty walut innych niż PLN to właśnie GBXXREVO.... i nie należy niczego z niego dedukować tylko podać go w całości.
4. Ostatnio R zapodał mi numer dla waluty CZK w czeskim Raifeisenie.

Polecam "doładowanie" kartą płatniczą, tylko nie kredytówką Citibanku.
Z powodzeniem stosuję debetówkę Citi i kredytówkę Santandera.
Sławek

Data: 2020-07-19 19:29:53
Autor: Robert Tomasik
W dniu 19.07.2020 o 16:34, Slavekk pisze:
[...]

Bardzo dziękuję  za wyczerpującą odpowiedź, ale nie mam w ogóle tej
karty ani aplikacji. Jakbym miał, to bym sobie sam sprawdził, czy format
rachunku się sprawdza.

--
Robert Tomasik

Data: 2020-07-21 11:35:50
Autor: witrak()
On Sunday, July 19, 2020 at 4:34:05 PM UTC+2, Slavekk wrote:

Polecam "doładowanie" kartą płatniczą, tylko nie kredytówką Citibanku.

Otóż ciekawostka z ostatniej chwili: gdy się doładowuje przez Curve to nawet jak idzie z karty Citi *nie ma* 8% prowizji (która to prowizja jest, gdy doładowanie idzie bezpośrednio z karty Citi).

Sprawdziłem to na kwocie 150 zł (więc nie do zignorowania). Co prawda używając opcji "cofania w czasie" parę minut po transakcji zmieniłem wstecznie kartę obciążaną, ale w historii w Citi jest najpierw obciążenie a potem zwrot na kwotę 150 zł. Zatem nie doliczyli prowizji!

witrak()

Data: 2020-07-21 21:33:50
Autor: Robert_DF
W dniu 21.07.2020 o 20:35, witrak() pisze:

[...]

ale jak zapłacisz curve na poczcie i będzie obciążenie na KK Citi to nie ma okresu bezodsetkowego

Roberts

kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140/

Data: 2020-07-21 23:50:42
Autor: witrak()
On Tuesday, July 21, 2020 at 9:34:12 PM UTC+2, Robert_DF wrote:
> [...]

> ale jak zapłacisz curve na poczcie i będzie obciążenie na KK Citi to nie ma okresu bezodsetkowego

Nie idzie mi o okres bezodsetkowy, tylko o 8% prowizji za obciążenia na rzecz  instytucji finansowych, w tym doładowanie Revoluta, które Citi wprowadziło w ub. roku.

witrak()

-- pozdrawiam