Rachunek (nie f.-VAT) elektroniczny

Data: 2011-03-08 15:10:20
Autor: elephanto
Rachunek (nie f.-VAT) elektroniczny
W dniu 08-03-2011 14:58, Michał pisze:
Tutaj info o baku możliwości wysyłania e-rachunku (na dole)
http://www.vat.pl/rachunki/index.php

Nie che mi sie teraz szukac, ale zdaje sie, ze wymog podpisu na rachunku ma byc zniesionyy.

--
Adam

Data: 2011-03-08 15:29:53
Autor: tomek
Rachunek (nie f.-VAT) elektroniczny
Dnia 2011-03-08, o godz. 15:10:20
elephanto <elephanto@cut.it.gmail.com> napisał(a):

> [...]
> http://www.vat.pl/rachunki/index.php

Nie che mi sie teraz szukac, ale zdaje sie, ze wymog podpisu na

W zeszłym tygodniu rozporządzenie ukazało się w Dz.U. więc to już na
dniach.
Niemniej jednak nikt tam nic nie napisał o formie elektronicznej, więc osobiście bym się bał :-)

Tomek

Rachunek (nie f.-VAT) elektroniczny