Rachunek (nie f.-VAT) elektroniczny

Data: 2011-03-08 15:45:58
Autor: Piotrek
Rachunek (nie f.-VAT) elektroniczny
On 2011-03-08 14:58, Michał wrote:
A z tego wynika, że jeśli ja planowałem handlować w sieci, również z osobami z
poza PL, to nie będe zmuszony wysyłać listy do USA, Japonii, Chin itp, itd...

A koszt listu do tak odległych miejsc to może być już konkretnie duży.

Ale przecież (debilne) polskie prawo podatkowe nie ma zastosowania poza granicami Polski. I bardzo byś się zdziwił na jakiej podstawie możesz wykazać koszt na przykład w Stanach ;-)

Tak więc na Twoim miejscu oddzieliłbym dwie sprawy:
- wystawianie kwitu-rachunku
- wysyłanie obrazu tegoż kwitu-rachunku do kontrahenta

Piotrek

Rachunek (nie f.-VAT) elektroniczny