Rachunek obsługi kredytu w Bank Millennium S.A.

Data: 2013-06-16 11:33:42
Autor: poszukiwacz
Rachunek obsługi kredytu w Bank Millennium S.A.
Na wyciągu miesięcznym widzę przelew zlecenie stałe z mojego rachunku ROR *na rachunek kredytu* zapisany w ten sposób że po
numerze rozliczeniowym banku 11602202 jest myślnik a następnie jeszcze 9 cyfr: 11602202-123456789
Czy zastępując myślnik zerami uzyskam pełny numer tego rachunku?

W raporcie z BIK-u numer rachunku kredytu jest uzupełniony tylko trzema zerami więc brakuje jeszcze 4 cyfr: 11602202000123456789

Nie mam pewności po której stronie pozostałe 4 zera wstawić,
na końcu czy w środku?

Rachunek obsługi kredytu w Bank Millennium S.A.