Rachunek osobisty i wydruk z bankomatu

Data: 2010-01-12 20:36:26
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
Rachunek osobisty i wydruk z bankomatu
Osoba z rodziny zwróciła sie do mnie jako do osoby obeznanej
z polską bankowością z prośbą o poradę co do wyboru banku

Rachunek bankowy osobisty ma być używany przez osobę NIE KORZYSTAJĄCĄ z internetu, wymogi do rachunku osobistego:

- będzie wpływać wynagrodzenie, które użytkownik ma kartą
wypłacać w jednym z bankomatów: BGŻ, BZWBK, eCard, PKOBP,

- conajmniej jeden z ww. bankomatów ma być bezprowizyjny

- NISKA suma opłat za karte bankomatową i prowadzenie rachunku - najważniejsze: NA WYDRUKU z bankomatu, bankomat ma drukować
środki dostępne na rachunku po dokonaniu wypłaty (ile zostało)

- dostęp telefoniczny, internetowy, placówki bankowe: zbędne.

Jaki rachunek spełnia te wymogi? Wydruk salda jest najważniejszy!

Myślałem że Inteligo, bo pamiętałem, że PKOBP marmurkowe drukuje
saldo, ale kicha, Inteligo jest mniej inteligentne od marmurka i
ukrywa informację o saldzie i wolnych środkach

na razie najbliższe zadanym kryteriom wydają mi sie:

niezły jest Lukas e-konto (ale bez pro) zero za prowadzenie, 2zl za karte, wydruki i bezprowizyjne wypłaty z BZWBK - czy coś
się zmieniło odkąd 6 mies. temu przestałem używać konta w lukasie?

niezły wydaje sie także BGŻ plan internetowy: wydruki salda i bezprowizyjne wypłaty z bankomatu bgż konto 1zł karta 3zł
plus chyba jakies przymuszanie do płacenia debetówką w sklepach

może bzwbk z kartą payback allegro? (ostatecznie osoba ta da się
namówić na założenie zbędnego jej konta allegro, zamówienie karty
przez net itd. i podpisanie umowy w placówce bankowej bzwbk),

ale czy jest sens "aż tak kombinować"? (pamiętajmy: chodzi o seniora
internet to domena szamanów i czarowników, on się nie zna, itd.itp.)

czy ktoś z kolegów i koleżanek ma lepsze propozycje?
sam nie poradzę z odpowiedzią, bo rozłozyło mnie na lopatki
kryterium pt. "Wydruk salda jest najważniejszy!"...

Data: 2010-01-12 19:51:05
Autor: xbartx
Rachunek osobisty i wydruk z bankomatu
Dnia Tue, 12 Jan 2010 20:36:26 +0100, zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
napisał(a):

Osoba z rodziny zwróciła sie do mnie jako do osoby obeznanej z polską
bankowością z prośbą o poradę co do wyboru banku

Może dbnet, tylko ja nigdy nie drukuje, więc nie wiem czy jest saldo pokazane po wypłacie. Sprawdzę przy okazji, albo może ktoś prędzej coś powie w temacie.

--
xbartx

Data: 2010-01-13 09:02:21
Autor: Paweł

napisał(a):

[...]

bankomaty db nie drukuja salda przy wyplacie z karty powiazanej
z kontem dbnet, ale osobna transakcja mozna sobie beplatnie w natywnym
bankomacie sprawdzic, lub za 1pln w pozostalych.

Data: 2010-01-12 20:40:50
Autor: J_K_K
Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> napisał w wiadomości news:2fb9.000003ba.4b4ccf3anewsgate.onet.pl...
kryterium pt. "Wydruk salda jest najważniejszy!"...

Pekao drukuje, ale tanie toto nie będzie.

Pzdr

JKK

Data: 2010-01-12 20:53:31
Autor: Gniewomir
W dniu 2010-01-12 20:40, *J_K_K* napisał(a) co następuje:

kryterium pt. "Wydruk salda jest najważniejszy!"...
Pekao drukuje, ale tanie toto nie będzie.

Kredyt Bank też drukuje. Najtańszy też nie jest bo rachunek  6,99 w najtańszej opcji + 2,00 za kartę do bankomatu (wydawana od ręki).
Bezprowizyjne wypłaty w bankomatach BGŻ, BPS, Euronetu i Cash4You

--
*Gniewomir*
Dziewczyna łatwa do zdobycia może być trudna do zniesienia

Data: 2010-01-12 20:54:44
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
Rachunek osobisty i wydruk z bankomatu
Pekao drukuje, ale tanie toto nie będzie.

PEKAO żubry odpada, bankomat koło domu należy
do pkobp z kropką.

Data: 2010-01-12 21:04:22
Autor: krzysztofsf
zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl pisze:

czy ktoś z kolegów i koleżanek ma lepsze propozycje?
sam nie poradzę z odpowiedzią, bo rozłozyło mnie na lopatki
kryterium pt. "Wydruk salda jest najważniejszy!"...

Zapytaj sie z jakich bankomatow najchetniej beda korzystac - bo taka informacjac na wydrukach jest np w BZWBK, Nordei, byla w dawnym BPH - ale za kazdym razem w bankomatach WLASNYCH aie we wszystkich bezprowizyjnych danego banku, obejmujacych rowniez np. Euronet.

Data: 2010-01-12 21:13:06
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
Rachunek osobisty i wydruk z bankomatu
Zapytaj sie z jakich bankomatow najchetniej beda korzystac

kolejność wg ważności: 1) BGŻ 2)PKOBP 3)BPS 4)BZWBK 5)ECARD

Data: 2010-01-12 20:21:26
Autor: xbartx
Rachunek osobisty i wydruk z bankomatu
Dnia Tue, 12 Jan 2010 21:13:06 +0100, zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
napisał(a):

Zapytaj sie z jakich bankomatow najchetniej beda korzystac

kolejność wg ważności:
1) BGĹť 2)PKOBP 3)BPS 4)BZWBK 5)ECARD

Z tymi wydrukami salda, to może być z dużym prawdopodobieństwem tak, że przede wszystkim są w bankomatach własnych danego banku, więc sprawdzaj według listy, którą podałeś.

--
xbartx

Data: 2010-01-12 21:41:29
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
Rachunek osobisty i wydruk z bankomatu
Dnia Tue, 12 Jan 2010 21:13:06 +0100, zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
napisaĹ&#65533;(a):

> 1) BGĹť 2)PKOBP 3)BPS 4)BZWBK 5)ECARD

parafrazując klasyka :) na mojej krótkiej liscie
banków do wykończenia figurują:

pkobp marmurkowe: odpada (drożyzna)
pkobp inteligo: odpada (brak wydruku)
ecard: nie jest bankiem

bps: nie wiem, jak się sprawy mają

bzwbk: bardzo niedoskonałe ale może być

lukas w bankomacie bzwbk: niedoskonałe ale może być
bgż: nawet fajne ale w dalszym ciągu niedoskonałe

na razie wygrywa bgż internetowy plan

Data: 2010-01-12 21:50:35
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
Rachunek osobisty i wydruk z bankomatu
lukas w bankomacie bzwbk: niedoskonałe ale może być

najbardziej ciekawią mnie takie właśnie osobliwe przypadki
bankomat bzwbk, a drukuje saldo z lukas banku mimo ze lukas
i bzwbk nie sa w jakikolwiek sposób powiazane

Data: 2010-01-12 22:12:42
Autor: Aicha
> [...]

bankomat bzwbk, a drukuje saldo z lukas banku mimo ze lukas
i bzwbk nie sa w jakikolwiek sposób powiazane

Ale Lukas nie ma własnych bakomatów przecież i obsługuje go BZWBK i
Euronet. Można sobie też zamówić smsy z saldem za 30 gr/sztuka bodajże -
o ile nie wybiera się kasy za często.

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2010-01-12 22:41:32
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
> [...]

> i bzwbk nie sa w jakikolwiek sposób powiazane

Ale Lukas nie ma własnych bakomatów przecież i obsługuje go BZWBK

no właśnie. A może ktoś z kolegów i koleżanek zna inny bank, który "nie ma własnych bakomatów przecież i obsługuje go BZWBK" lub
który "nie ma własnych bakomatów przecież i obsługuje go BGŻ"

Data: 2010-01-12 23:41:00
Autor: krzysztofsf
[...]

Moze ktos z Banku Pocztowego sie wypowie - poprzednio mieli bezplatne wyplaty z bankomatow pko bp - moze pozostalo (jesli bylo) podawanie salda w tych bankomatach?

Data: 2010-01-13 00:00:57
Autor: Aicha
[...]

To ja też poproszę. BGŻta mam najbliżej domu.

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2010-01-14 19:46:40
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
Rachunek osobisty i wydruk z bankomatu
> może ktoś z kolegów i koleżanek zna inny bank,
> który "nie ma własnych bankomatów przecież i obsługuje go BGŻ"

To ja też poproszę. BGŻta mam najbliżej domu.

tak sobie myślę, że trzeba przyjrzeć sie ofercie BPS SA oraz odrębnie ofercie BS zrzeszonych w tymże BPS-ie.

napewno BPS ma umowę o bezprowizyjności wypłat z BGŻ
ale czy ich system ma obsługe wydruków salda w BGŻ nie wiem

moje informacje pochodzą z połowy grudnia. Jako facet nie-student
nie-emeryt nie pytałem o żadne promocje dla kobiet, studentów, seniorów,
ale nie wykluczam, że takowe promocje mogą być teraz lub w przyszłości

z tego co wiem, BPS nie ma darmowego konta z darmową kartą W STANDARDZIE
i dzisiaj napewno nie jest w stanie przebić cenowo planu internetowego BGŻ

być może potrafi to jakiś BS zrzeszony w tymże BPS-ie

może także taki BPS mieć jakąś ofertę specjalną dla studentów,
dla kobiet, dla rencistów, dla jakiejś innej grupy albo i w standardzie. Każdy BS jest przeciez odrębną osobą prawną i ma możliwość prowadzenia własnej polityki taryfowo-opłatowej.

Data: 2010-01-13 00:38:38
Autor: Wwieslaw
On 12 Sty, 22:41, zwyklyklientwieluzwyklychbank...@op.pl wrote:

no właśnie. A może ktoś z kolegów i koleżanek zna inny bank,
który "nie ma własnych bakomatów przecież i obsługuje go BZWBK" lub
który "nie ma własnych bakomatów przecież i obsługuje go BGŻ"

Nordea ma wlasne, ale agentem rozliczeniowym czy czyms takiem ich kart
jest BZWBK i z tego co pamietam bankomaty BZWBK drukuja saldo konta w
Nordei. Moze ktos ma swiezy wydrukz WBK i potwierdzi, bo ja
najczesciej wyplacam w Millenium i Pekao, kotre nie podaja salda przy
karcie Nordei.

Wieslaw

Data: 2010-01-12 23:17:45
Autor: corner

Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> napisał w wiadomości news:2fb9.000003c6.4b4ce09bnewsgate.onet.pl...

najbardziej ciekawią mnie takie właśnie osobliwe przypadki
bankomat bzwbk, a drukuje saldo z lukas banku mimo ze lukas
i bzwbk nie sa w jakikolwiek sposób powiazane

Nie są? A ja zawsze myślałem, że BZWBK obsługuje karty Lukasa.

Podobnie jest z Inteligo. Ich karty chyba nadal obsługuje Euronet. W bankomatach Euronetu można sobie sprawdzać saldo, drukować wyciągi, zmieniać PIN-y... ale prowizja za wypłatę - 4,50 zł.

Data: 2010-01-13 20:58:23
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
> [...]

Nie są? A ja zawsze myślałem, że BZWBK obsługuje karty Lukasa.
Podobnie jest z Inteligo. Ich karty chyba nadal obsługuje Euronet.

nieprecyzyjnie sie wyraziłem.... Chodziło mi o to, że BZWBK i LukasBank
nie tworzą jednej wspólnej grupy kapitałowej ani Lukas nie jest częścią
BZWBK w takim sensie jak Inteligo jest częścią PKOBP a Multi częścią BRE

--

Rachunek osobisty i wydruk z bankomatu