Rachunek osobisty i wydruk z bankomatu

Data: 2010-01-12 19:51:05
Autor: xbartx
Rachunek osobisty i wydruk z bankomatu
Dnia Tue, 12 Jan 2010 20:36:26 +0100, zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
napisał(a):

Osoba z rodziny zwróciła sie do mnie jako do osoby obeznanej z polską
bankowością z prośbą o poradę co do wyboru banku

Może dbnet, tylko ja nigdy nie drukuje, więc nie wiem czy jest saldo pokazane po wypłacie. Sprawdzę przy okazji, albo może ktoś prędzej coś powie w temacie.

--
xbartx

Data: 2010-01-13 09:02:21
Autor: Paweł

napisał(a):

[...]

bankomaty db nie drukuja salda przy wyplacie z karty powiazanej
z kontem dbnet, ale osobna transakcja mozna sobie beplatnie w natywnym
bankomacie sprawdzic, lub za 1pln w pozostalych.

Rachunek osobisty i wydruk z bankomatu