Rachunek oszczędnosciowy a iPKO

Data: 2010-05-24 13:46:40
Autor: Sebastian
Rachunek oszczędnosciowy a iPKO
Witam

Zgodnie z TOiP PKO PB SA połata za iPKO dla Rachunku oszczędnościowego
wynosi 0zł. Czy to znaczy, że jak mając Superkonto bez iPKO założe
Rachunek oszczędnościowy to będe miał iPKO za darmo?

Sebastian

Data: 2010-05-24 20:20:07
Autor: Feromon

Użytkownik "Sebastian" <nospam@nospam.com> napisał w wiadomości news:htdoum$7vn$1polsl.pl...
[...]

Mam iPKO i nie jest za darmo, naprawdÄ™...

Feromon

Data: 2010-05-25 13:05:35
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Feromon" <fer0m0n@wp.pl> napisał w wiadomości news:4bfac35e$0$2602$65785112news.neostrada.pl...

[...]

samo ipko oszczędnościowe jest, jednak teraz gdy przelewy z inteligo są bezpłatne...

Data: 2010-05-25 19:55:14
Autor: 666
Rachunek oszczêdnosciowy, a iPKO.
Dla oszczêdno¶ciowego "za darmo", ale dla superkonta raczej nie.

-- -- -

Czy to znaczy

--

Rachunek oszczędnosciowy a iPKO