Rachunek w OPEN promocja

Data: 2010-10-17 12:06:20
Autor: Damian Niusy
Rachunek w OPEN promocja
Witam,

Zastanawiam się nad otwarciem rachunku w Open Finanse w promocji.
Z tego co czytam w ich regulaminie
http://openonline.pl/static/dokumenty/Regulamin_promocji_nagrody.pdf

to aby dostać prezent trzeba przelewać pensje oraz płacić kartą
minimum 400 zł miesięcznie.
Jest to opisane w VI. Zasady Promocji punkt 5

Punkt 10 mówi o karach gdyby się nie spełniło warunków promocji.
Ale nie ma tam wzmianki o konieczności płatności karta 400 zł
miesięcznie. Jest tylko o braku miesięcznych wpływów na Konto.

Czy dobrze to rozumiem że jak pensja będzie wpływać, a po jakimś
czasie przestanę płacić ich kartą (mam lepsza Polabank Erę :) to nie mogą
mnie obciążyć karą:

10. W przypadku odbioru nagrody podstawowej i :
a. braku miesięcznych wpływów na Konto optymalne w wymaganej
wysokości , lub
b. odstąpienia przez Uczestnika od Umowy o Konto optymalne lub
wypowiedzenia umowy przed upływem 12 miesięcy,
Bank obciąży Rachunek Uczestnika opłatą w wysokości:
- 150 zł kiedy odstąpienie lub brak wpływu ma miejsce w ciągu
pierwszych 6 miesięcy od przekazania nagrody podstawowej
- 100 zł kiedy odstąpienie lub brak wpływu ma miejsce w miesiącach
7, 8 lub 9 od przekazania nagrody podstawowej
- 50 zł kiedy odstąpienie lub brak wpływu ma miejsce w miesiącach
10, 11 lub 12 od przekazania nagrody podstawowej

I zastanawia mnie jeszcze III punkt regulaminu
Teraz promocja nazywa się "Konto optymalne z Nagrodą" a tym
punkcie jest wzmianka o "Konto optymalne z nawigacją"
Jakby się dobrze wczytać to jak założę teraz konto w promocji
"Konto optymalne z Nagrodą" to nie spełniam warunków tej promocji.

III. Uczestnictwo w Promocji

W Promocji może wziąć udział każda osoba fizyczna (dalej
"Uczestnik"), która w okresie trwania Promocji zawrze z Bankiem za
pośrednictwem Dystrybutora umowę rachunku
oszczędnościowo-rozliczeniowego "Konto optymalne z nawigacją"
(dalej : "Konto optymalne")

Pozdrawiam
Damian

Data: 2010-10-17 13:53:58
Autor: Andrzej Kubiak
Rachunek w OPEN promocja
Dnia Sun, 17 Oct 2010 12:06:20 +0200, Damian Niusy napisał(a):

Czy dobrze to rozumiem że jak pensja będzie wpływać, a po jakimś
czasie przestanę płacić ich kartą (mam lepsza Polabank Erę :) to nie mogą mnie obciążyć karą:

Dobrze to rozumiesz, tyle że jeśli nie zrobisz tych 400 złotych kartą,
miesięczna opłata za konto wynosi 10 złotych.

AK

Data: 2010-10-17 19:12:44
Autor: Damian Niusy
Rachunek w OPEN promocja
Witam,

[...]

No tak jest jeszcze TOiP.
Nawet widziałem tam te 10 zł ale jakoś skojarzyłem to że musi być przelew pensji aby nie było tej opłaty.

Dzięki za info.

Damian

Data: 2010-10-17 15:46:25
Autor: Krzysztof
Rachunek w OPEN promocja

"Damian Niusy" <bezznaczenia@poczta.onet.pl> wrote in message news:i9ehqp$ssd$1news.onet.pl...
Witam,

Zastanawiam się nad otwarciem rachunku w Open Finanse w promocji.
Z tego co czytam w ich regulaminie
http://openonline.pl/static/dokumenty/Regulamin_promocji_nagrody.pdf

'Nie ma darmowych obiadow', daj sobie spokoj z promocjami obwarowanymi tyloma warunkami, tak na prawde, to i tak w czesci sfinansujesz te nagrode placac ich karta i spelniajac inne warunki. Jezeli juz tak zalezy ci na tej promocji, to lepiej zrobic to juz w Getinieonline http://getinonline.pl/egetin/doc/Regulamin_promocji_-_konto_swobodne_z_nagroda.pdf a nie Openie. Otworz sobie lepiej konto skarbonkowe i zbieraj zlotowki do zielonej swinki- nie jest obwarowane zadnymi warunkami.

Data: 2010-10-17 19:22:16
Autor: Damian Niusy
Rachunek w OPEN promocja
Hej,

http://getinonline.pl/egetin/doc/Regulamin_promocji_-_konto_swobodne_z_nagroda.pdf a nie Openie. Otworz sobie lepiej konto skarbonkowe i zbieraj zlotowki do zielonej swinki- nie jest obwarowane zadnymi warunkami.

No nawet fajne te konto skarbonkowe.
Czy te złotówki są od razu do dyspozycji, czy są może odkładane na jakieś specjalne konto i można je wypłacić po jakimś czasie ?

Damian

Data: 2010-10-17 21:07:21
Autor: Krzysztof
Rachunek w OPEN promocja

"Damian Niusy" <bezznaczenia@poczta.onet.pl> wrote in message news:i9fbc6$1s2$1news.onet.pl...
Hej,

[...]

doswiadczen jeszcze brak, ale z tego co widac w systemie to jest specjalne subkonto, na ktore maja wplywac te zlotowki, a potem z niego mozna wyplaca na glowne. Podobno w miare wzrostu zlotowek na tym subkoncie zielona swinka zacznie sie usmiechac, poczekamy, zobaczymy, sprawdzimy.

Data: 2010-10-17 22:18:53
Autor: Damian Niusy
Rachunek w OPEN promocja
[...]

OK. Chyba sobie założę ale w TOiP http://www.getinonline.pl/egetin/doc/tabela_oplat_i_prowizji_konto_skarbkonkowe.pdf
nie wiedz żadnej informacji na temat kart płatniczych do tego konta.

Niby na stronie jest takie info:
a.. wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce
a.. wydanie i prowadzenie karty płatniczej
no ale nie jest to wiążąca informacja i w każdej chwili może zniknąć.

Czy gdzieś znajdę info o opłatach za karty płatnicze ?

Pozdrawiam
Damian

Data: 2010-10-17 13:26:28
Autor: Tomek z Wawy
Rachunek w OPEN promocja
Kliknij przydatne dokumenty, tam jest reg i toip.

Wydają mc debit paypass za darmo.

Data: 2010-10-17 23:40:37
Autor: Krzysztof
Rachunek w OPEN promocja

"Damian Niusy" <bezznaczenia@poczta.onet.pl> wrote in message news:i9flnc$2iu$1news.onet.pl...
[...]

http://getinonline.pl/egetin/doc/toip_karta_debetowa.pdf
Dla mnie ta tabela jest mocno nieprecyzyjna. Jakie sa oplaty za wyplaty karta powiedzmy na poczcie i w terninalach agencji PKOBP?
W kazdej chwili tabela w kazdym banku moze ulec zmianie. Ja tam do karty getina podchodze z lekka rezerwa, bo pamietam ich oferte e-Getina i wtedy z karty nie pozwalali rezygnowac i wprowadzali rozne zapisy utrudniajace rezygnacje. Do wyplat z bankomatow uzywam DBneta i to mi na razie wystarcza, stad nie szukam kolejnej darmowej karty debetowej a pay-pass nie jest mi potrzebny, bo na razie nie znajduje miejsc do placenia tym cudem w mniejszej miejscowosci, gdzie przebywam.

Data: 2010-10-18 06:00:33
Autor:
Rachunek w OPEN promocja
Krzysztof <onkris2@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]

pdf a nie Openie. Otworz sobie lepiej konto skarbonkowe i zbieraj zlotowki do zielonej swinki- nie jest obwarowane zadnymi warunkami.
Ale przeciez promocja nie dotyczy konta skarbonkowego tylko konta swobodnego

skoro zależy mu na nagrodzie to po co mu wyjezdzasz z kontem skarbonkowym?

Data: 2010-10-18 09:08:48
Autor: Krzysztof
Rachunek w OPEN promocja

<wiesian.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:i9gnq1$o96$1inews.gazeta.pl...

skoro zależy mu na nagrodzie to po co mu wyjezdzasz z kontem skarbonkowym?

Jedno i drugie konto ma funkcje niezbedne dla konta, a nie zalezy mu na koncie swobodnym, tylko na nagrodzie. Czasami taki gadzet nie jest warty spelniania wielu warunkow, chocby placenie karta z innego banku daje nam np. zwrot 1%, a tutaj placenie karta powoduje tak na prawde czesciowe splacanie tej niby nagrody. Kazdy indywidualnie musi policzyc sobie co mu sie oplaca, a konto skrabonkowe ma w sobie tez nagrode, ale rozlozona w czasie, bo bank bedzie dodatkowo ci placil za rozne operacje.

Rachunek w OPEN promocja