Rachunek w SK Bank w Wolominie

Data: 2015-12-08 14:31:38
Autor: Tomasz Chmielewski
Rachunek w SK Bank w Wolominie
On 12/08/2015 07:40 AM, arek wrote:
Mam lub mia艂em rachunek w SK Banku kt贸ry jest w upad艂o艣ci. Przypuszczam,
偶e mog艂em mie膰 lekko ujemne saldo ze wzgl臋du na to, 偶e bank wprowadzi艂
op艂aty za prowadzenie rachunku. Nie chcia艂bym aby za kilka lat jaki艣
syndyk 艣ciga艂 mnie za ten d艂ug. Jak to za艂atwi膰, gdzie dowiadywa膰 si臋 o
wysoko艣ci zad艂u偶enia - strona banku nie istnieje.

To troch臋 dziwne zagadnienie - te op艂aty za konto wprowadzili par臋 miesi臋cy przed upad艂o艣ci膮 - ale jak na koncie mia艂o si臋 0 z艂, to nie pojawia艂 si臋 偶aden debet, po prostu stan konta by艂 dalej 0 z艂.

Par臋 dni po og艂oszeniu upad艂o艣ci dosta艂em od nich list, 偶e zalegam z op艂atami za konto na kwot臋 23,88 z艂, i 偶e w ci膮gu 7 dni powinienem to uregulowa膰 na numer konta .... (i tu m贸j numer konta w SK Bank).

Przela艂em wi臋c 23,88 z艂 na to konto... po czym nast臋pnego dnia wszystko do mnie wr贸ci艂o.

Tak wi臋c, mamy podobny problem :)

Tomasz Chmielewski
http://www.ptraveler.com

Data: 2015-12-08 10:02:27
Autor: J.F.
Rachunek w SK Bank w Wolominie
U偶ytkownik "Tomasz Chmielewski"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:n45pvp$j7o$1@speranza.aioe.org...
[...]

P.S. Tak mi sie naiwnie wydaje, ze skoro dzialalanosc banku jest zawieszona, to zadne oplaty sie nie naleza :-)
Oczywiscie od dnia zawieszenia.
A doczytac sie czy oplaty z dolu czy gory, moze bank powinien zwrocic pobrane z uwagi niepelnego miesiaca.

[...]

Co nie znaczy, ze uregulowales naleznosc.
W zasitnialej sytuacji radze wyjasnic sprawe pisemnie, od biedy e-mailem.

J.

Data: 2015-12-08 18:19:21
Autor: Tomasz Chmielewski
Rachunek w SK Bank w Wolominie
On 12/08/2015 06:02 PM, J.F. wrote:

(...)

[...]

No jak nie uregulowa艂em, w razie czego s艂u偶臋 potwierdzeniem przelewu :P - logiczne wszak jest, 偶e nie mog艂em sam sobie wyp艂aci膰 pieni臋dzy z upad艂ego banku :)

https://www.ekonto24-skbank.pl/

W zasitnialej sytuacji radze wyjasnic sprawe pisemnie, od biedy e-mailem.

Trzeba b臋dzie...

Tomasz Chmielewski
http://www.ptraveler.com

Data: 2015-12-08 12:12:56
Autor: brum
Rachunek w SK Bank w Wolominie
Jesli komus bardzo zalezy, moze przelac srodki za oplaty na konto depozytu sadowego. Gwarantuje, ze nie powroca...

Rachunek w SK Bank w Wolominie