Rachunki bankowe - jakich uĹĽywacie ?

Data: 2012-05-20 23:31:11
Autor: Pan Sowa
Rachunki bankowe - jakich uĹĽywacie ?
Jakich rachunkĂłw bankowych uĹĽywacie ?

Ja aktualnie mam :
1) mBank - nadal używam do przelewów, giełdy/funduszy - chociaż planuję się definitywnie wyprowadzić,
2) Dobre Konto w Millennium - fajne konto, fajne bonusy - niestety obsługa w banku jest tak tragiczna że aż brakuje słów, z tego powodu najprawdopodobniej będę ten bank opuszczał. Jak widzę taką skrajną niekompetencję to aż się boję cokolwiek tam trzymać,
3) Raiffeisen - otwarte w promocji, obsługa bardzo na plus, oferta też nawet ok. Tyle, że zmiana TOiP spowoduje pewnie zamknięcie rachunku. No i jeszcze nie dostałem premii.

Nadal szukam banku idealnego, który mógłby zastąpić mBank ale im dłużej szukam tym tylko jest gorzej. Jakieś jeszcze pomysły ?

Czego Wy uĹĽywacie ?

Mr. Owl

Data: 2012-05-21 00:51:50
Autor: Waldek

Użytkownik "Pan Sowa" <pan.sowa@gmail.ru> napisał w wiadomości news:jpbnr1$h97$1usenet.news.interia.pl...
Jakich rachunkĂłw bankowych uĹĽywacie ?

Ja aktualnie mam :
1) mBank - nadal używam do przelewów, giełdy/funduszy - chociaż planuję się definitywnie wyprowadzić,

U mnie dosc podobnie, przelewow obecnie namiastka

3) Raiffeisen - otwarte w promocji, obsługa bardzo na plus, oferta też nawet ok. Tyle, że zmiana TOiP spowoduje pewnie zamknięcie rachunku. No i jeszcze nie dostałem premii.

Ano zobaczymy
z oplata za karte fakt - troche sobie nagrabili

Czego Wy uĹĽywacie ?

- BGZ - obecnie podstawowe konto
- BGZO - zwiazane jako oszczednosciowe do BGZ
- Inteligo - glownie platnosci netowe + saldo debetowe
- Meritum - Cofka paliwowa, nienajgorsze oferty lokaty

- z klonow Czarneckiego
GOL - zamrozone
/ jeszcze loki bezbelkowe tam wisza - obsluga pod zdechlym psem - do kastracji /
Idea - tylko loki bezbelkowe - obsluga znacznie lepsza + kontakt

No i BPH - chwilowo ;)
chyba ze inni zaczna masowo oplaty wprowadzac, wtedy zobaczymy co sie ostanie.

Pozdro

Data: 2012-05-21 06:33:23
Autor: mohonk
Rachunki bankowe - jakich używacie ?
Pan Sowa <pan.sowa@gmail.ru> napisał(a):
Jakich rachunkĂłw bankowych uĹĽywacie ?

1. ING Direct - moje podstawowe konto + karta debetowa - darmowe prowadzenie, darmowe przelewy, wszystkie bankomaty w PL za free pod łatwym do spełnienia warunkiem wydania kart± 100 zł / miesi±c, łatwo można otwierać i zamykać konta oszczędno¶ciowe

2. Alior - moje poprzednie konto podstawowe, teraz już bez karty debetowej - moim zdaniem bardzo dobra bankowo¶ć internetowa i obsługa przez infolinię - wyniosłem się od nich z pieniędzmi ze względu na opłatę 5 zł/mies./kartę oraz tłumy w oddziałach po wprowadzeniu możliwo¶ci darmowego opłacania rachunków... konto czeka na lepsze czasy w ofercie Aliora...

3. Pekao konto internetowe - bez karty prowadzenie darmowe, konto otwarte ze względu na kredyt gotówkowy w tym banku, bardzo dobra bankowo¶ć internetowa (gdyby mieli bezpłatne potwierdzanie transakcji SMS byłoby super), na minus fatalna obsługa w oddziałach, powi±zanie konta z danym oddziałem, opłaty za bankomaty - po spłacie kredytu idzie do zamknięcia.

4. mBank - bez karty darmowe, trzymane ze względu na SFI i eMaklera, zostanie do czasu wprowadzenia przez mBank opłat za prowadzenie rachunku

5. Meritum Bank - bez karty darmowe, otwarte niedawno ze względu na lokatę powitaln± na 8,5%, po zakończeniu lokaty chyba idzie do likwidacji.

6. BGŻ Optima - otwarte ze względu na dobr± ofertę depozytow±

Oprócz tego KK Visa Zakupowa w BPH.

Pozdrawiam
mohonk

Data: 2012-05-21 06:40:24
Autor: mohonk
Rachunki bankowe - jakich używacie ?
7. Noble Bank - zapomniałem o tym koncie, wymuszone przez bank konto wspólne służ±ce jedynie do obsługi kredytu hipotecznego, jedyny kontakt to comiesięczne wyci±gi poczt±, co ciekawe brak bankowo¶ci internetowej!

Pozdrawiam
mohonk

Data: 2012-05-21 07:28:31
Autor: maruda
W dniu 2012-05-20 23:31, Pan Sowa pisze:
Jakich rachunkĂłw bankowych uĹĽywacie ?

mB, no - mam, bo jest... Leży na nim ~300zł, jakby jakąś allegrową czy inną pilną transakcję trzeba było zrobić. Karty nie ma. No i może skądś-tam ktoś będzie mi chciał jakieś drobne przelać, o których nie wiem / nie pamiętam.
ING Direct - prawie jw, ale teĹĽ "bo bliskie mi osoby tam majÄ…". Bez karty.
BGŻ z łapówką - podstawowe do operowania, lezy tam ~500zł na wypłaty z bankomatu. Jedyna karta bankomatowa.
BGŻO - jako "prawie onlajnowe" konto oszczędnościowe do bgż
EB - jest, bo było... :) Również, drugie podstawowe, do operowania, ale leży tam trochę znaczącej kasy w ramach dywersyfikacji ;)
Klony - tylko lokaty plus KIS.
Ze dwie VC (druga "na wszelki wypadek"), oczywiście obie bez opłat, jedna z mb.
Rachunek maklerski - w bossa, też siłą bezwładności, bo kiedyś była to wyróżniająca się oferta.

--
DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam           Ten Maruda

Data: 2012-05-21 13:11:43
Autor: xbartx
Dnia Sun, 20 May 2012 23:31:11 +0200, Pan Sowa napisał(a):

Nadal szukam banku idealnego, który mógłby zastąpić mBank ale im dłużej
szukam tym tylko jest gorzej. Jakieś jeszcze pomysły ?

Ja jako głównego używam Aliora (bez karty debetowej, więc jest całkowicie darmowy). Naprawdę dobre www, które można sobie dopasować pod siebie, powiadomienia na maila, dobre wyszukiwanie historii, jak masz kartę blokady online, no jest prawie wszystko. Jednej chyba rzeczy nie ma co mi się w mBanku bardzo podobała. Można było wejść na przelew w historii konta i zrobić wykonaj ponownie - w Aliorze tego nie ma, kiedyś pisałem ale nie zrobili tudzież nie zrobią. Do tego Aliora BGZO i jest niezłe combo. No i oczywiście jak potrzeba karty debetowej to coś kolejnego, no ale tutaj na grupie taki tercet to raczej standard i totalne minimum. --
xbartx

Data: 2012-05-21 16:40:59
Autor: Konfabulator
Rachunki bankowe - jakich używacie ?
Pan Sowa <pan.sowa@gmail.ru> napisał(a):
Jakich rachunkĂłw bankowych uĹĽywacie ?

- Klony Czarneckiego - bo daj± darmow± kartę + lokaty, jako konta nie używam w
ogóle
- Meritum Bank - darmowe konto bez karty + lokaty, jako konta nie używam w
ogóle, chociaż zastanawiam się nad tym czy nie zrobić z niego podstawowego konta,
- NeoBank - jak zakładałem lokaty to był obowi±zek posiadania konta, więc
jest, puste, do zamknięcia,
- AliorBank - jak chciałem zlikwidować lokaty to był obowi±zek założenia
konta, więc jest, puste do zamknięcia, nigdy nie zaakceptuję reklam w serwisie
transakcyjnym oraz wydzwaniania przez idiotów oraz rozsyłania spamu przez bank,
- Raiffeisen - wi¶niowe konto Direct, nawet fajnie to działa, ale karta, które
nic nie oferuje, płatna 4 zł to żal, więc idzie do zamknięcia zaraz po drugiej
turze wi¶ni - bank ma najkompetentniejsz± infolinię z jak± się spotkałem.

Data: 2012-05-21 16:43:16
Autor: Konfabulator
Rachunki bankowe - jakich używacie ?
Konfabulator <wandotroll1@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): No i nie wspomniałem o podstawowym koncie, czyli:

mBank - podstawowy dlatego, że za wszystko co się da płacę ich darmow± po
wieki kredytówk± i mTransferem + SFI + eMakler. Chociaż bank ten schodzi tak
szybko na psy, że, tak jak widzę większo¶ć, przymierzam się do głosowania
nogami po ponad 10 latach współpracy.

Data: 2012-05-21 21:51:07
Autor: Seba_Fan
Rachunki bankowe - jakich używacie ?

Użytkownik "Konfabulator" <wandotroll1@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jpdrb3$9me$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dziwne, jaki był taki jest, nie mówi±c o oprocentowaniu.
Widać same sknery co nic nie maj± na kontach i chc± mieć wszystko za darmo, obrót na konce 100zł poprzez płatno¶ć kart±, ludzie przecież to s± groszę i każdy wydaje dużo wiecej.

Naprawde dobra usługa kosztuje, ja w DB dostałem nawet swój pokój do rozmów, przyjemno¶ć jest i miła obsługa.

Je¶li nie ma obrotu na koncie ja jestem za wprowadzeniem opłat, bo co ma bank z tego?

Zastanówcie się.

Data: 2012-05-21 20:24:49
Autor: Konfabulator
Rachunki bankowe - jakich używacie ?
Seba_Fan <sebastiano2012@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):
Zastanówcie się.

To samo polecam Tobie, bo wygl±dasz na typow± "ofiarę" systemu bankowego.

Dziwne, jaki był taki jest, nie mówi±c o oprocentowaniu.

Problem polega na tym, że dla mnie banki pełni± funkcję WYŁˇCZNIE (99,9%)
depozytow±, więc jest to dla mnie sprawa kluczowa.

Widać same sknery co nic nie maj± na kontach i chc± mieć wszystko za darmo, obrót na konce 100zł poprzez płatno¶ć kart±, ludzie przecież to s± groszę i każdy wydaje dużo wiecej.

I to jest Twój problem nad którym się zastanów. To nie jaki¶ "derektor"
sprzedaży w BRE będzie decydował o tym czy ja będę płacił kartami 100, 1000
czy 1000000 złotych i ile będę za to płacił, dlatego wszystkie ich karty
wywaliłem do koszta. Zreszt± ja w sklepach płacę wył±cznie gotówk±, a w
internecie kredytówk±, ale debetówki potrzebuję do awaryjnego wycofania
depozytów, a mBank w takim przypadku chce za to comiesięczn± prowizję, która
mu się nie należy, bo to ja finansuje ich słupki dostarczaj±c kapitał. No i
życzę Ci żeby¶ kiedy¶ miał możliwo¶ć posknerzyć z takiego punktu widzenia.

Naprawde dobra usługa kosztuje, ja w DB dostałem nawet swój pokój do rozmów, przyjemno¶ć jest i miła obsługa.

mBank nie posiada jakiejkolwiek sensownej obsługi i żadnych korzystnych dla
mnie usług. Poza tym spamuje mój telefon czego nienawidzę.

Je¶li nie ma obrotu na koncie ja jestem za wprowadzeniem opłat, bo co ma bank z tego?

Ja udzielam bankowi jedynie "pożyczki" w postaci depozytu i zapewniam Cię, że
nie mam zamiaru za to zapłacić mu nawet jednego grosza. Niestety dla takich
klientów mBank obecnie jest zbyteczny, finansuje jedynie moje zakupy na
aukcjach z własnych pieniędzy, które mu oddaję po dwóch miesi±cach.

Data: 2012-05-25 22:03:35
Autor: Seba_Fan
Rachunki bankowe - jakich używacie ?

Użytkownik "Konfabulator" <wandotroll1@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jpe8ah$gni$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ja nikogo nie będę bronił, przecież jak masz duże depozyty to masz w banku indywidualne oprocentownie i usługi wiec w czym problem, no chyba, że kto¶ ma depozyt 1000zł i krzyczy jak to bank na nim zarabia.

Co do ofiar systemu bankowego, na szczęcie nigdy nie miałem dużych problemów.
Choć raz dostałem karę w Mbanku za KK bo zapomniałem zapłacić parę groszy dokładnie parę groszy chyba 3gr i naliczyli mi 30zł wieć KK znalazła się w smietniku bo cieżkiej rozmowie przez telefon i nie zalatwienie przez Pani bo system nie daje jej takie możliwo¶ći, oczywi¶cie dalej chc± mi dać KK, ale jak wspominam o dawnej sytuacji to koniec rozmowy.

Widocznie mbank ma dużo chętnych, skoro dobrze mu się wiedzie. Ci co maj± kasę nie lokuj± w banku, ale gdzie indziej.
Lepiej kup sobie dom w Portugali nad wod±, lepiej zrobisz :)

Data: 2012-05-21 22:08:36
Autor: MarekZ
Rachunki bankowe - jakich używacie ?
Użytkownik "Seba_Fan"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jpe6bc$al1$1@inews.gazeta.pl...

[...]

Faktycznie. To że w ci±gu ostatniego roku limit obrotów na darmowych 5 ofert w eMaklerze został podniesiony z 200k na 400k kwartalnie to drobiazg, bo przecież targetem tego banku s± obecnie klienci, którzy w miesi±c generuj± obrót co najmniej pól miliona i przypadkowo nie s± równocze¶nie ¶wiadomi istnienia lepszych ofert maklerskich na rynku. To, że został zepsuty nawet daytrading, który i tak występował w nienajlepszej formie to także piku¶. FW przecież dodali, więc trzeba być wdzięcznym.

O pogorszeniu oferty kartowej (popsuciu VP) i kredytowej napisałem już w innym w±tku.

Zreszt± wstyd mi za to co napisałem. Przecież jak kto¶ nie jest skner± i Naprawdę Zarabia Na Rynku, to gdzie¶ powinien mieć te kilka stówek/tysięcy więcej prowizji rocznie, nie? ;-)

Ebenezer

Data: 2012-05-21 22:33:18
Autor: Zbynek Ltd.
Seba_Fan napisał(a) :
Naprawde dobra usługa kosztuje, ja w DB dostałem nawet swój pokój do rozmów, przyjemno¶ć jest i miła obsługa.

To się teraz "swój pokój do rozmów" nazywa? Dawniej to "peep-show".
MSPANC

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończ± mu się
wszystkie możliwo¶ci.]

Data: 2012-05-25 22:05:35
Autor: Seba_Fan
Rachunki bankowe - jakich używacie ?

Użytkownik "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jpe8p4$hk1$1inews.gazeta.pl...
Seba_Fan napisał(a) :
Naprawde dobra usługa kosztuje, ja w DB dostałem nawet swój pokój do rozmów,
przyjemno¶ć jest i miła obsługa.

To się teraz "swój pokój do rozmów" nazywa? Dawniej to "peep-show".
MSPANC

dobrze wydane pięni±dże i s± z tego przyjemno¶ci, lubie Panie i lubię ich nagie ciała.

Data: 2012-05-26 01:22:19
Autor: Waldek
Rachunki bankowe - jakich używacie ?

Użytkownik "Seba_Fan" <sebastiano2012@gazeta.skasuj-to.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jpoomg$b2m$1inews.gazeta.pl...

dobrze wydane pięni±dże i s± z tego przyjemno¶ci, lubie Panie i lubię ich nagie ciała.
Ups... nie jestes przypadkiem siakis paskudny ? - LOL

Data: 2012-05-26 11:33:21
Autor: Seba_Fan
Rachunki bankowe - jakich używacie ?

Użytkownik "Waldek" <mam@nie.dam> napisał w wiadomo¶ci news:jpp47b$tad$1node2.news.atman.pl...

[...]

w ciagu jednej nocy ile kobiet Ci sie rozbierze ?

Data: 2012-05-22 08:02:52
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Mon, 21 May 2012 21:51:07 +0200, Seba_Fan napisał(a):

Widać same sknery co nic nie maj± na kontach

Pieni±dze trzymać w banku? Dla tych paru groszy odsetek? W domu wszyscy
zdrowi?

i chc± mieć wszystko za darmo

Tak jak bank - nasze depozyty.

obrót na konce 100zł poprzez płatno¶ć kart±, ludzie przecież to s± groszę i każdy wydaje dużo wiecej.

Inne banki daj± mi jakie¶ korzy¶ci za płacenie ich kartami.

AK

Data: 2012-05-25 22:04:37
Autor: Seba_Fan
Rachunki bankowe - jakich używacie ?

Użytkownik "Andrzej Kubiak" <none@inv.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:468n3pk41v0v.1j1jjvjxprqgv.dlg40tude.net...
Dnia Mon, 21 May 2012 21:51:07 +0200, Seba_Fan napisał(a):

Widać same sknery co nic nie maj± na kontach

Pieni±dze trzymać w banku? Dla tych paru groszy odsetek? W domu wszyscy
zdrowi?

Oczywi¶cie, że nie!
Ja nie trzymam.

Data: 2012-05-27 09:15:04
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Fri, 25 May 2012 22:04:37 +0200, Seba_Fan napisał(a):

Widać same sknery co nic nie maj± na kontach
Pieni±dze trzymać w banku? Dla tych paru groszy odsetek? W domu wszyscy
zdrowi?
Oczywi¶cie, że nie!

To odpowiedĽ na które pytanie? :>

Ja nie trzymam.

Sknera, co nic nie ma na kontach :)

AK

Data: 2012-05-27 10:53:49
Autor: Zbynek Ltd.
Andrzej Kubiak napisał(a) :
[...]

Statystycznie, na ostatnie.

Data: 2012-05-28 09:02:17
Autor: Seba_Fan
Rachunki bankowe - jakich używacie ?

Użytkownik "Andrzej Kubiak" <none@inv.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:1cbh970ajeln2$.8vv6c20wvure.dlg40tude.net...
[...]

dokładnie było na ostatnie!

Jako¶ przez ostatnie parę lat unikałem banków bo można pięni±dże inwestować poza bankami.
Choć lata 90 były piękne.

Ale to już nie na temat.

Data: 2012-05-22 09:35:00
Autor: xbartx
Rachunki bankowe - jakich używacie ?
Dnia Mon, 21 May 2012 21:51:07 +0200, Seba_Fan napisał(a):

Naprawde dobra usługa kosztuje, ja w DB dostałem nawet swój pokój do
rozmów, przyjemność jest i miła obsługa.

A po co komu pokĂłj do rozmĂłw i w ogĂłle po co chodzi do banku? Halo! ProszÄ™ Pana! To nie ta grupa ;)

--
xbartx

Data: 2012-05-25 22:06:23
Autor: Seba_Fan
Rachunki bankowe - jakich uÂżywacie ?

Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:jpfmk4$ef5$2inews.gazeta.pl...
[...]

A co sprawy inwestycyjne mam uzgadniać w tłumie, żeby słuchali!

Data: 2012-05-26 13:01:04
Autor: Zbynek Ltd.
Rachunki bankowe - jakich u?ywacie ?
Seba_Fan napisał(a) :
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomo¶ci news:jpfmk4$ef5$2inews.gazeta.pl...
Dnia Mon, 21 May 2012 21:51:07 +0200, Seba_Fan napisał(a):

Naprawde dobra usługa kosztuje, ja w DB dostałem nawet swój pokój do
rozmów, przyjemno¶ć jest i miła obsługa.

A po co komu pokój do rozmów i w ogóle po co chodzi do banku? Halo!
Proszę Pana! To nie ta grupa ;)

-- xbartx

A co sprawy inwestycyjne mam uzgadniać w tłumie, żeby słuchali!

Rozmawiać o inwestycjach w banku? Banku???

Data: 2012-05-28 09:04:43
Autor: Seba_Fan
Rachunki bankowe - jakich u?ywacie ?

Użytkownik "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jpqd49$en9$1inews.gazeta.pl...
Seba_Fan napisał(a) :
[...]

Banki s± czesto po¶rednikiem.
Też w bankach maj± działy inwestycyjne, Ty my¶lisz, że bank to tylko lokata, szkoda widać z Tob± rozmawiać. My¶lałem, że co¶ tutaj się zmieniło w ci±gu 10lat, widać idzie to w zła stronę, taka to już młodzież strasznie m±dr± udaje.
Życzę miłego dnia.

Data: 2012-05-21 17:45:16
Autor: maruda
Koncert życzeń. Re: Rachunki bankowe - ja kich używacie ?
W dniu 2012-05-20 23:31, Pan Sowa pisze:

Nadal szukam banku idealnego, który mógłby zastąpić mBank ale im dłużej
szukam tym tylko jest gorzej. Jakieś jeszcze pomysły ?

No to zróbmy sobie koncert życzeń, może ktoś przeczyta, zgłosi prezesowi i da się to wdrożyć?

Konto oczywiście darmowe, może być do wyboru albo obrót kartą, albo wpływy, albo saldo. W razie niespełnienia może kosztować parę zł/m

Karta debetowa - opcjonalna.

Logowanie - ma być jak w eBGŻ. Tzn własny login (samodzielnie wymyślony, a nie narzucone 12 cyfr...), własne hasło, na wszelki wypadek jakiś "odzew" na login przed podaniem hasła (czyli jak obrazek w ebgż).

Ma być konto "oszczędnościowe" porządnie oprocentowane, bez limitów ilości przelewów własnych.

Eliksiry - ma to być tak, że "krótko po północy", po naliczeniu odsetek, realizowane są przelewy własne, np. z oszczędnościowego na bieżące. Zaplanowane przelewy wychodzące wychodzą pierwszym eliksirem, jeśli jest kasa na koncie. Jeśli kasy brak, to przelewy NIE SĄ ODRZUCANE, ale oczekują na drugą sesję przychodzącą, aby ewentualnie wyjść trzecią wychodzącą.

Przelewy przyszłe ma się dać zaplanować z warunkiem "IF" (IF "przyszła wypłata", then "zapłać kochance")

Autoryzacja operacji ma być do wyboru, hasła jednorazowe papierowe, hasła SMSowe, token (niech będzie płatny "za zgubienie"). Ma się dać ustawić warunki operacji nie wymagających mocnej autoryzacji, czyli nie tylko "odbiorcy zaufani", ale także np. przelewy do 20zł.

Strona www serwisu transakcyjnego ma być w gołym htmlu, ma działać pod lynxem. Ew. ma być do wyboru, czy wolimy bajerancką funkcjonalność z javą/flashem/chwczym, czy oszczędną prostotę (np 2-3 przyciski do kliknięcia po podaniu hasła, którą wersję wybieram)

Fpisujcie miasta, kture som za.

--
DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam           Ten Maruda

Data: 2012-05-23 11:49:30
Autor: Paweł U.
Rachunki bankowe - jakich uĹĽywacie ?

UĹĽytkownik "Pan Sowa"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:jpbnr1$h97$1@usenet.news.interia.pl...

Jakich rachunkĂłw bankowych uĹĽywacie ?

[...]

1. Inteligo /poniemieckie/ - obecnie jako podstawowy z kartą debetową. Jak dla mnie popsuli sobie poważnie opinię po zeszłorocznej dwustopniowej migracji na nowe zasady. Najpierw zaproponowali coś jak brak oprocentowania środków za brak opłat, a w dwa miesiące po nieodwracalnej migracji dołożyli kilkuzłotową opłatę za nieużywaną kartę! Byłem poza Polską, to nieźle mnie wkurzyli. Teraz jestem czujny.
2. Kredyt Bank /proszę się nie śmiać/ - oszczędnościowy rachunek walutowy. Wybrany kilka lat temu ze względu na brak opłat za brak minimalnych środków, do przerzutu zza granicy funtów. Podpadli ze dwa lata temu jak na święta chciałem wybrać chyba z tysiąc, a "pani" zaproponowała dostarczenie ich po nowym roku! Zakończyło się awanturą i wybraniem całej kasy - dostarczyli na wigilię. Do zamknięcia.
3. Barclays UK - podstawowy przez parę lat, a teraz zapasowy. Prawie wszystko bez opłat, włącznie z kartą kredytową - brak TOiP! Mają swoje dziwactwa, ale do przełknięcia. Do zamknięcia przed wygaśnięciem kart.

4. Paypal - założony na potrzeby zw. z eBay i do przerzutu "drobnych" między krajami.

Paweł

Rachunki bankowe - jakich uĹĽywacie ?