Rachunki bankowe - jakich używacie ?

Data: 2012-05-21 00:51:50
Autor: Waldek
Rachunki bankowe - jakich używacie ?

Użytkownik "Pan Sowa" <pan.sowa@gmail.ru> napisał w wiadomości news:jpbnr1$h97$1usenet.news.interia.pl...
Jakich rachunków bankowych używacie ?

Ja aktualnie mam :
1) mBank - nadal używam do przelewów, giełdy/funduszy - chociaż planuję się definitywnie wyprowadzić,

U mnie dosc podobnie, przelewow obecnie namiastka

3) Raiffeisen - otwarte w promocji, obsługa bardzo na plus, oferta też nawet ok. Tyle, że zmiana TOiP spowoduje pewnie zamknięcie rachunku. No i jeszcze nie dostałem premii.

Ano zobaczymy
z oplata za karte fakt - troche sobie nagrabili

Czego Wy używacie ?

- BGZ - obecnie podstawowe konto
- BGZO - zwiazane jako oszczednosciowe do BGZ
- Inteligo - glownie platnosci netowe + saldo debetowe
- Meritum - Cofka paliwowa, nienajgorsze oferty lokaty

- z klonow Czarneckiego
GOL - zamrozone
/ jeszcze loki bezbelkowe tam wisza - obsluga pod zdechlym psem - do kastracji /
Idea - tylko loki bezbelkowe - obsluga znacznie lepsza + kontakt

No i BPH - chwilowo ;)
chyba ze inni zaczna masowo oplaty wprowadzac, wtedy zobaczymy co sie ostanie.

Pozdro

Rachunki bankowe - jakich używacie ?