Rachunki bankowe numery - umiejscowione odmiejscowione

Data: 2010-07-28 08:59:10
Autor:
Rachunki bankowe numery - umiejscowione odmiejscowione
Witam jestem laikiem  w tej sprawie więc proszę o pomoc. W którymś z banków
usłyszałam kiedyś pojęcie rachunek umiejscowiony odmiejscowiony. Mam w związku
z tym pytanie

1) JAk to jest że w bankach które mają swoje oddziały robiąc przelewy przez
internet wskakuje mi np.

PeKaO IX oddział Szczecin , PKO II o Lublin natomiast jak założyłam rachunek w
ING w oddziale lublinie to zawsze wyskakuje mi ING Łódź  albo Lukas o/ Wrocław
 od czego to zaleźy?

Data: 2010-07-30 17:57:15
Autor: Gosc
wiesian@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
[...]

Podejrzewam, że wynika to historycznych możliwości systemów komputerowych. Kiedyś każdy oddział miał swój serwerek, który obsługiwał konkretną pulę numerów kont bankowych. Aktualnie większość banków ma z centralizowane systemy, które obsługują wszystkie numery kont(np. Przykład podany przez ciebie Lukas). Doradca ma dostęp tak naprawdę do systemu przez jakieś www, applet lub aplikacje typu klient.

Pozdrawiam.

Rachunki bankowe numery - umiejscowione odmiejscowione