Rachunki w Getinonline i Openonline?

Data: 2011-09-09 08:56:38
Autor:
Rachunki w Getinonline i Openonline?
Witam

Puszczam tysiące przelewów z rachunku i na rachunki w GetinOnline i OpenOnline
i nigdy się nie zastanawiałam dlaczego w nazwie banku zawsze pokazuje

Getin Noble Bank II oddział w Lublinie? Dlaczego

czy znaczy to że rachunki ludzi w całej Polsce którzy założą sobie tam
rachunki prowadzi formalnie GetinNoble w Lublinie?

czy tam jest ich centrala/ siedziba? ale dzwoniąc do banku dzwoni się do Warszawy na ul. Domaniewską. Nie czaję tego

Data: 2011-09-09 12:01:40
Autor: Waldek

http://www.nbp.pl/homen.aspx?c=/ascx/libanen.ascx&l=b

Data: 2011-09-09 10:10:04
Autor: Józef Gołaś
Rachunki w Getinonline i Openonline?
No i co ze podesłałeś adresy centrali bankow

toz to wiadomo ze wszystkie klony Czarneckiego znajduja sie na Domaniewskiej w
Warszawie

ale czego wyskakuje non stop Getin Noble Bank II o/Lublin

Data: 2011-09-09 16:22:34
Autor: karkow

Użytkownik "Józef Gołaś" <jozek58@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j4cols$qq7$1inews.gazeta.pl...
No i co ze podesłałeś adresy centrali bankow

toz to wiadomo ze wszystkie klony Czarneckiego znajduja sie na Domaniewskiej w
Warszawie

ale czego wyskakuje non stop Getin Noble Bank II o/Lublin

bo Noble działa na licencji dawnego wschodniego banku cukrownictwa, ktore mialo siedzibe w lublinie

Data: 2011-09-09 12:04:34
Autor: mvoicem
(09.09.2011 10:56), wiesian@gazeta.SKASUJ-TO.pl wrote:
[...]

Tak samo jak będąc w mBanku, Multibanku i BRE właściwym, jesteś defacto w BRE Banku oddział bankowości (detalicznej|elektronicznej|korporacyjnej) z siedzibą w Łodzi.

p. m.

Rachunki w Getinonline i Openonline?