Rachunkowość Krokodylowa ....

Data: 2014-11-02 20:10:13
Autor: Waldek
Rachunkowość Krokodylowa ....
Zaglądam właśnie w paszcze krokodyla
i widzę że dał 33.33 w ramach cofki ogonków z karty na konto oszczednosciowe,
ale nijak mi nie pasuje (kwotowo) dopisany bonus za cofki z rachunków premiowanych
Chyba będę to musiał rozkminić w oparciu o krokodlowy czynnik białkowy ;)

Pozdro

Data: 2014-11-02 20:31:36
Autor: Waldek
Rachunkowość Krokodylowa ....
W dniu 2014-11-02 o 20:10, Waldek pisze:
[...]

OK ... wiem już skąd ta premia - to 5% za rachunek zapłacony dzisiaj
czyli za rachunki z ub. miesiąca (startowego) cofki jednak nie będzie :/

Walczyć w sumie nie ma o co, bo te max300 zrobi się z palcem w nosie
w następnych miesiącach

Pozdro

Rachunkowość Krokodylowa ....