Raczej do Anatola, ale kto wie .....

Data: 2010-04-27 08:19:29
Autor: Endriu
Raczej do Anatola, ale kto wie .....
Chciałem się zapytać kolegów grupowiczów (choć ostatnio większość
moich pytań odnośnie zagadnień giełdowo-finansowych trafia w próżnię)
czy orientuje się ktoś ile z wyemitowanych na dany okres obligacji
skarbowych zostało wykupionych przez MF, oraz czy wiecie panowie gdzie
można szukać terminarza spłat przez ministerstwo finansów wcześniej
wyemitowanych obligacji (wraz z wartościami kwot jakie musza być na to
przeznaczone).

Jakoś na stronach MF-Obligacje Skarbowe:
http://tiny.pl/hgzw7

....nie widzę odnośników odnośnie takowych sprawozdań.....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-04-27 08:24:54
Autor: Endriu
[...]

wyemitowanych przez MF (na dany okres) obligacji skarbowych zostało
wykupionych przez rynek - miało być, pardon ......

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Raczej do Anatola, ale kto wie .....