Rączka rączkę myje - czyli POPiS w całej rozciągłości

Data: 2017-07-27 16:51:46
Autor: boukun
Rączka rączkę myje - czyli POPiS w całej rozciągłości
Gronkiewicz-Waltz w komitecie honorowym Dudy z okazji 100-lecia
niepodległości
- Zaproponował mi to Grzegorz Schetyna, a ja się bardzo chętnie zgodziłam -
mówi prezydent Warszawy Hanna Gronkiewicz-Waltz. O co chodzi? O wyznaczenie
swoich przedstawicieli w komitecie obchodów 100. rocznicy odzyskania
niepodległości. Zwrócił się o to do liderów partii politycznych prezydent
Andrzej Duda.

https://wiadomosci.wp.pl/gronkiewicz-waltz-w-komitecie-honorowym-dudy-z-okazji-100-lecia-niepodleglosci-6148747717572225a

Duda i HGW w jednym mieszkali domku....

boukun

Hajka Grundbaum-Waltz
1h temu

NIKT NIE ROBI PROTESTÓW ŻE UKRADŁA KAMIENICĘ ZA KILKA MILIONÓW I POZWOLIŁA
NA MNÓSTWO TAKICH PRZEKRĘTÓW - może Michnik zrobi marsz światła w obronie
eksmitowanych z kamienic POLAKÓW

an_kwt
1h temu

A można w tym komitecie coś ukraść. Bo ona jest w tym względzie wybitnie
utalentowana. Podczas pracy w bufecie się doskonale w tym fachu
wykształciła.

heniek
1h temu

Prezydent nie powinien zaśmiecać Komitetu osobami skażonymi korupcja. To nie
śmietnik . Powinny w tym komitecie znaleźć osoby o wysokiej etyce i morale a
do tego grona nie pasuje prezydent warszawy

Rączka rączkę myje - czyli POPiS w całej rozciągłości