Raczki

Data: 2016-11-29 17:11:27
Autor: atm
Raczki
Korzystacie z raczkow przy dojsciach np do schroniska? Niezrecznie robic fragmenty odcinka do schroniska w Chocholowskiej w rakach ale na lodzie, ktory pokrywa czasem ulice latwo wywinac orla, szczegolnie z zapakowanym plecakiem.
W tym roku chcialbym przetestowac raczki: pytanie jakie brac? Czy najtansze dadza rade i nie rozsypia sie po 100m? Polecicie cos?
Takie, ktore wejda na duzy rozmiar gorskich butow zimowych.

Data: 2016-11-29 17:35:37
Autor: bbjk
Raczki
W dniu 16-11-29 o 17:11, atm pisze:
[...]

Używam nie tylko w drodze do schroniska, ale i wszędzie, gdzie jest oblodzone. Dawniej miałam jakieś tanie, z których szybko odpadały te metalowe elementy, od dwóch sezonów nieco porządniejsze, z kolcami, a nie z jakby śrubkami.
--
B.

Data: 2016-11-29 18:01:23
Autor: Jarosław Sokołowski
Raczki
Pani Basia napisała:

[...]

Ja bym tu rozważył pisownię łączną: jakbyśrubki. Bo to ładne słowo
się wtedy robi. Coś jak nibynóżki.

--
Jarek

Data: 2016-11-29 18:17:05
Autor: bbjk
Raczki

Ja bym tu rozważył pisownię łączną: jakbyśrubki. Bo to ładne słowo
się wtedy robi. Coś jak nibynóżki.

W sumie racja, to są nibynóżki ułatwiające chodzenie.
--
B.

Data: 2016-11-29 19:46:44
Autor: Jarosław Sokołowski
Raczki
Pani Basia napisała:

Ja bym tu rozważył pisownię łączną: jakbyśrubki.
Bo to ładne słowo się wtedy robi. Coś jak nibynóżki.

W sumie racja, to są nibynóżki ułatwiające chodzenie.

Najważniejsze, by dojść do celu. Miejsce na pseudopodium
się nie liczy.

--
Jarek

Raczki