R?czki Hans!

Data: 2011-02-19 12:49:40
Autor: Rudy 102

Data: 2011-02-19 13:30:14
Autor: Polok_prawdziwy

Data: 2011-02-19 14:06:14
Autor: boukun

boukun

Data: 2011-02-19 17:38:59
Autor: cyc
R?czki Hans!

Użytkownik "Rudy 102" <rudy102@pancerni.ru> napisał w wiadomości news:4d5fae53$0$2448$65785112news.neostrada.pl...
Piotrze Szychowiak, co tam u ciebie?

JanKos

A kogo to obchodzi ? .
Dla mnie jest zwyklym grupowym tumanem i kawalkiem niezlego chama a jak sie nazywa , gdzie pracuje i mieszka mnie nie interesuje bo to nie te elementy decyduja o jego postawie .
Ze tez chce sie wam bawic w takie podchody i szpiclowac grupowych popaprancow ? .
Czy z takich wiadomosci o grupowiczu cos wynika ?, po co to komu ? .

cyc

Data: 2011-02-19 19:24:47
Autor: Rudy 102
R?czki Hans!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ijorn3$k6e$1news.onet.pl...

[...]

 Znam jego nazwisko wieć dam mu popalić! Bendzie teraz gzreczny! ;-)

JanKos

Data: 2011-02-19 20:05:46
Autor: .[ heÂŽsk ].
R?czki Hans!
On Sat, 19 Feb 2011 19:24:47 +0100, "Rudy 102" <rudy102@pancerni.ru>
wrote:

> [...]
>

> cyc
 Znam jego nazwisko wieć dam mu popalić! Bendzie teraz gzreczny! ;-)

nie przepadam za cyc-big-bolo-miglancem im tym razem nie przeznaje mu
racji. swego czasu przyznam zgnoilem faceta i zrobilbym to ponownie
gdyby zaczal brykac. uwazam, ze gnidy nalezy tepic zanim wylegna sie
z nich wszy. napisz do mnie na big.brednie@interia.pl. pomiedzy big,
a brednie usun kropke. --

Data: 2011-02-19 20:14:50
Autor: Polok_prawdziwy
R?czki Hans!

wrote:

> [...]

racji. swego czasu przyznam zgnoilem faceta i zrobilbym to ponownie
gdyby zaczal brykac. uwazam, ze gnidy nalezy tepic zanim wylegna sie

Moze ciupaski potsebujecie...?

- świezo brusono...

Data: 2011-02-20 08:16:13
Autor: Rudy 102
R?czki Hans!

wrote:

> [...]

racji. swego czasu przyznam zgnoilem faceta i zrobilbym to ponownie
gdyby zaczal brykac. uwazam, ze gnidy nalezy tepic zanim wylegna sie

Napisałem.

HansKoss

R?czki Hans!