Rada "na gorąco" dla Franza

Data: 2010-08-11 22:30:19
Autor: Piotrek
Rada "na gorąco" dla Franza
Franz, organizuj szybko mecz z San Marino albo Wyspami Owczymi. Trzeba przecież podbudować morale "orłów" i pokazać kibicom jak to umieją wygrywać. No i znów będzie artykuł na pierwszą stronę o tym jak "orły" masakrują. Ups, zagalopowałem się: przede wszystkim te mecze mają sprawdzić czy "orły" nadal są w stanie strzelić bramkę Wyspom Owczym albo San Marino.

Data: 2010-08-11 14:03:50
Autor: Roberto
Rada "na gorąco" dla Franza
On 11 Sie, 22:30, "Piotrek" <pil...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Obraziłeś orły:) Powinieneś pisać nieloty. A sam mecz... masakra.
Kamerun grał jak na wakacjach a wynik wiadomo. Nikt nic nie grał. Nikt!

Data: 2010-08-11 22:31:15
Autor: [Hugo]
Rada "na gorąco" dla Franza
On 11 Sie, 23:03, Roberto <cal...@vp.pl> wrote:
> [...]

Obraziłeś orły:) Powinieneś pisać nieloty. A sam mecz... masakra.
Kamerun grał jak na wakacjach a wynik wiadomo. Nikt nic nie grał. Nikt!

To są skutki szkolenia młodzieży. Od lat wiadomo, że najzdolniejsi nie
mogą uprawiać sportu bo rodzice muszą pokryć wszystkie koszty
(ubrania, opłacenie trenerów, sędziów, boiska, szatni, pani w
sekretariacie, lekarza itp. Skutki tego mamy na boisku gdy gra
reprezentacja. Szkoda słów.

Data: 2010-08-12 08:53:10
Autor: Mane
Rada "na gorąco" dla Franza
W dniu 2010-08-12 07:31, [Hugo] pisze:

[...]

Zapomniałeś o obozach, które nie mało kosztują.

Data: 2010-08-12 08:59:24
Autor: yamma
Rada "na gorąco" dla Franza
[Hugo] wrote:

To są skutki szkolenia młodzieży.

Nie tylko.

Od lat wiadomo, że najzdolniejsi nie
mogą uprawiać sportu bo rodzice muszą pokryć wszystkie koszty

Od lat wiadomo, że Franz przeczytał tylko jedną połowę książki Michelsa, tę dotyczącą gry ofensywnej. W temacie gry defensywnej wiedza Smudy jest na poziomie zero. Zespół wczoraj zagrał bardzo źle pod względem taktycznym, zwłaszcza w defensywie. Wojtkowiak poruszał się jak słoń, nie angażował się zbytnio w ofensywę ale też w żenujący sposób przegrywał pojedynki z Bedimem. Współpraca Sadloka z Glikiem to też był jakiś cyrk, zero asekuracji, Kameruńczycy po tej stronie dosłownie robili co chcieli. W ofensywie grali właściwie wyłącznie Murawski, Błaszczykowski i Lewy, reszta pałętała się po boisku nie mając pojęcia co robić. Najgorsze jest to, że z meczu na mecz ta drużyna gra coraz wiekszy chaos i coraz bardziej ta piłka dryfuje w kierunku piłki podwórkowej. A to już nie jest tylko wina szkolenia młodzieży ale przede wszystkim Smudy, który chyba sam już nie wie jak tych piłkarzy poustawiać.
yamma

Data: 2010-08-12 10:18:46
Autor: Cavallino
Rada "na gorąco" dla Franza
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:

Od lat wiadomo, że Franz przeczytał tylko jedną połowę książki Michelsa, tę dotyczącą gry ofensywnej.

Powiniej być asystentem Mourinho, który przeczytał drugą połowę, to by się uzupełniali. ;-)

[...]

Nic nowego.

Data: 2010-08-12 16:53:58
Autor: Fidelio
Rada "na gorąco" dla Franza
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:i40650$105$1inews.gazeta.pl...
[Hugo] wrote:

[...]

Hmm... ciekawe, przecież Ci wspaniali obrońcy jeszcze gorzej zagrali w meczach pucharowych z o wiele słabszymi przeciwnikami także Smuda tu akurat za wiele nie może.

Mamy młodych niedoświadczonych obrońców poza Żewłakiem, czego od nich wymagasz w starciu z Eto europejską gwiazdą skoro ta obrona została pokonana nawet przez Austrię Wiedeń?

Z czym do ludzi? Sam Mourinho by tu nie pomógł.

Data: 2010-08-13 09:15:54
Autor: Roberto
Rada "na gorąco" dla Franza
On 12 Sie, 16:53, "Fidelio" <tmackow...@onet.eu> wrote:
Użytkownik "yamma" <ya...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:i40650$105$1inews.gazeta.pl...

> [...]

wymagasz w starciu z Eto europejską gwiazdą skoro ta obrona została pokonana

Z czym do ludzi? Sam Mourinho by tu nie pomógł.- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Zgadza się. Im się wydaje że przyjdzie czarodziej, pstryk i gwiazdy
będą lepiej biegać:) Paranoja. Powtarzam wam jeszcze raz. To nasi
najlepsi zawodnicy. Na Euro trzy mecze w plecy i papa

Data: 2010-08-13 09:13:25
Autor: Roberto
Rada "na gorąco" dla Franza
On 12 Sie, 08:59, "yamma" <ya...@wp.pl> wrote:
[Hugo] wrote:
> [...]

piłki podwórkowej. A to już nie jest tylko wina szkolenia młodzieży ale
przede wszystkim Smudy, który chyba sam już nie wie jak tych piłkarzy

Najgorsze jest raczej to że to najlepisi nasi zawodnicy i lepiej już
nie zagrają

Data: 2010-08-13 09:12:22
Autor: Roberto
Rada "na gorąco" dla Franza
On 12 Sie, 07:31, "[Hugo]" <michkamin...@gmail.com> wrote:

> [...]

(ubrania, opłacenie trenerów, sędziów, boiska, szatni, pani w
sekretariacie, lekarza itp. Skutki tego mamy na boisku gdy gra

Sama prawda. I do Euro nic się nie zmieni. Trzy razy w plecy i koniec

Rada "na gorąco" dla Franza